Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->SHL M11 LUX- template

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
SHL M11 LUX- template <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Kwinto
PostWysłany: Śro 11:14, 13 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubsza/Brzeg

drix1994 napisał:
Kwinto, a możesz dać namiar ??
Czy to jest to?:
49-318 Skarbimierz, Wierzbowa
opolskie
Tel.: 774113927




wiesz co nie wiem jak dam rady top dzis podjade zoabcze jaki to adres


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Śro 14:32, 13 Cze 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

I telefon też załatw jak możesz Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwinto
PostWysłany: Pon 22:05, 18 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubsza/Brzeg

drix1994 napisał:
I telefon też załatw jak możesz Wesoly




sorki zetak długo ale to to dzwon pytaj chyba ze juz załatwiłes Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
template
PostWysłany: Śro 21:29, 08 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 150
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

Są wakacje więc zaczynam coś grzebać Wesoly

Oddałem graty do piaskowania.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Zdjęcia z malowania.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Na to pójdzie kremowa baza i lakier. W piątek dodam zdjęcia z efektem końcowym i zacznę coś składać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Śro 21:49, 08 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Ile wyniosło chromowanie zbiornika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
template
PostWysłany: Śro 22:06, 08 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 150
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

Chyba 450 zł, ale to zazwyczaj wychodzi w granicach od 400 do 600 zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Czw 7:31, 09 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

a gdzie robiłeś? Na zdjęciach wygląda ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
template
PostWysłany: Sob 21:53, 11 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 150
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

Większość blach już pomalowana. W następnym tygodniu zacznę coś składać.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Sob 22:18, 11 Sie 2012 Temat postu:


Gość




Szklanki będą malowane w tym modelu?

Mi się nie podoba. Nawet nie chodzi o lakier, tylko o wykonanie. Widać że było źle przygotowane. Szkoda bo zapowiadało się super...
Powrót do góry
template
PostWysłany: Nie 0:18, 12 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 150
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

Tak szklanki będą malowane.

Jaca napisał:

Widać że było źle przygotowane.


Nie wiem co masz na myśli i po czym to stwierdziłeś, ale ok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez template dnia Nie 0:19, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Nie 7:58, 12 Sie 2012 Temat postu:


Gość




1. Tylni błotnik. Zgrzew przez całą długość.
2. Ranty w obydwu błotnikach.
3. Boczne blachy są niestety krzywe i mają ubytki materiału.
4. Sam lakier — przepraszam — ale wygląda jak Nobiles do płotów. Wiem że to tylko zdjęcia, ale to wygląda jak podkład.
5. Szparunki – moim zdaniem za cienkie przy tym lakierze i nierówne.
Powrót do góry
Inżynier
PostWysłany: Nie 12:03, 12 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty koło Bielska

Cytat:
1. Tylni błotnik. Zgrzew przez całą długość.
2. Ranty w obydwu błotnikach.
3. Boczne blachy są niestety krzywe i mają ubytki materiału.
4. Sam lakier — przepraszam — ale wygląda jak Nobiles do płotów. Wiem że to tylko zdjęcia, ale to wygląda jak podkład.
5. Szparunki – moim zdaniem za cienkie przy tym lakierze i nierówne.


No więc tak:

Podpunkt 1. No tutaj zgodzę się z Tobą Jaca (Fabrycznie dawali szpachlę do połowy błotnika - temat poruszony już na forum)
Podpunkt 3. Też się zgodzę że trzeba by nałożyć trochę szpachli i ładnie to wyrównać. Pracochłonność w przypadku SHL a tym bardziej po piaskowaniu to niestety fakt i nieraz trzeba poświęcić parę nocy i dni z papierem ściernym i naczyniem z wodą.....
Podpunkt 4. No taki odcień - jeśli zgodny z oryginałem to ok, ale np sam filtr powinien być chyba na czarno.... chociaż nie wiem bo to wyjątkowo nietypowe malowanie.... i pierwszy chyba raz takie widzę......
Podpunkt 5. Za cienkie szparunki są lepsze niż za grube, może tak z pół milimetra mogłyby być szersze ale mi się osobiście podobają bo ja mam oryginalne i miejscami są takiej właśnie grubości Wesoly Brakuje może tylko płynności w malowaniu - no ale to tylko ludzie po ASP potrafią pędzlem namalować Wesoly Generalnie szparunki są praktycznie ok. Na zbiorniku zawsze były nieco szersze Mruga Może Jaca za dużo się naoglądałeś tych na forum i te Ci się za cienkie wydają......
Jak coś to służę zdjęciem oryginalnych - miejscami są jeszcze cieńsze, miejscami troszkę grubsze. Wesoly Najgrubsze są na zbiorniku! No i tam gdzie Pani z zakładu troszkę zeszło..... Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Inżynier dnia Nie 12:12, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Nie 15:01, 12 Sie 2012 Temat postu:


Gość




Jako największy Bufon forumowy, muszę się odnieść do tego co napisał Inżynier:

Ad. 3) Z wodą bym nie przesadzał. I szczerze mówiąc unikałbym jak ognia (paradoks) i starał się tylko wyciągnąć na wodzie ostatnią warstwę pod bazę. Te wszystkie chemikalia jak podkład czy szpachla po prostu lubią wodę „pić” i można się nieźle zdziwić za jakiś czas.

Ad. 5) I tak i nie. Zrób eksperyment: napisz jakiś tekst na białym tle krojem pisma o rozmiarze 10 pt, i ten sam tekst wklej na czarne tło zmieniając kolor tekstu na biały. Porównaj co będzie bardziej czytelne i wyraźne. W tym przypadku sytuacja jest o tyle odwrotna, że nie jest to czysty biały, ale kontrast jest dość silny + szparunki pojawiają się pod masą białego koloru (a nie na). Oprócz walorów estetycznych, był to element który miał odchudzić bryłę. W tym przypadku jak dla mnie tak się nie dzieje, ale być może przy całości będzie miało ręce i nogi. Moim zdanie idealnym kompromisem są 4 mm.

Nie naoglądałem się za dużo forumowych motocykli. Powiedzmy że mam źródła, które pokazują że to wcale nie było robione na odwal (były niedociągnięcia i pomyłki, fakt). To są stare rzeczy i w wielu przypadkach poddały się zębowi czasu, ale trzeba docenić kunszt i warunki w jakich te motocykle były tworzone.


Ostatnio zmieniony przez Jaca dnia Nie 18:29, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
scorpi
PostWysłany: Nie 19:43, 12 Sie 2012 Temat postu:


Gość




PEwnie... najlepiej sie przy..ac i skrytykować... Dajcie se siana. Kazdy robi jak uważa.

Czekam z niecierpliwoscią na efekt koncowy.

Racja jest jak dupa, kazdy ma swoją.
Powrót do góry
Jaca
PostWysłany: Nie 20:07, 12 Sie 2012 Temat postu:


Gość




W przeciwieństwie do Ciebie Scorpi, lubię jak jest ładnie. I ch@#!

Też czekałem na efekt końcowy, bo śledzę ten temat od początku. Przepraszam Cię tamplate za te mądrości, ale serio uważam że miałeś dobry start, tylko teraz nie wyszło. Ktoś kiedyś robił tutaj białą Gazelę, naprawdę na poziomie, myślałem że bardziej w tym kierunku pójdziesz.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny Strona 5 z 11

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->SHL M11 LUX- template
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group