Autor |
Wiadomość
|
gazownik
|
Wysłany: Pon 14:45, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Ładnie na prawdę ładnie, szacunek. Dziś biorę się do roboty i pogonie temat z moją maszyną . Jeszcze raz ładnie Ci to wyszło, brawo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Michallres
|
Wysłany: Pon 17:52, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złoczew
|
Bardzo ładna Shl, choć jak dla mnie szprunki może trochę za szerokie, ale to kwestia gustu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ZWIERZU
|
Wysłany: Czw 22:25, 02 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Szerokość szparunków była oryginalnie różna, u mnie wachała się od 4 do 6 mm zatem wziąłem 5mm dla całości z dokładnością coś koło 0,1mm. Ale dzięki za opinie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ZWIERZU
|
Wysłany: Pią 17:52, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Wszyscy mówią, że SHL to świetny motocykl... Ja poczekałem z tą opinią do momentu wypróbowania jej w terenie. Faktycznie stwierdzam po przejechaniu 400 km w marcu, że pali świetnie, bez problemu się uruchamia w każdych warunkach, wcale nie przeszkadza mi to, że ma miękkie zawieszenie, mało spala, świece wykręciłem tylko raz żeby sprawdzić jaki ma kolor, zero oleju pod silnikiem, dobre hamulce, bez problemu rozbujałem się nią do 95 km/h ale to nie jest jej ostatnie słowo bo narazie ją docieram więc bałem się dać mocniej po garze. Zatem polecam ten pojazd do codziennej jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drix1994
|
Wysłany: Pią 18:05, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Lublina
|
Hmm osiągnąłeś 95km/h i chcesz mi powiedzieć, że miałeś jeszcze gazu w zapasie ?
A z hamowaniem to jak ?? Oba hamulce na raz podczas hamowania czy tylko jednym ??
Kierą nic nie buja na boki ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rojek
|
Wysłany: Pią 18:15, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Ja bym na dotarciu aż tak nie bujał silniczka Fajnie, że Ci się motorek dobrze sprawuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szczesk
|
Wysłany: Pią 21:28, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Właśnie że podczas docierania wskazane jest krótkotrwałe pełne obciążenie silnika. Oczywiście nie zaraz po pierwszym uruchomieniu, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Michallres
|
Wysłany: Sob 10:58, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złoczew
|
Docieranie to przede wszystkim nie przegrzanie silnika. A prędkość to tam już jest na drugim miejscu Wiadomo ze nie trzeba przesadzać.
Miło że Shl się dobrze sprawuje, czekam na ten moment kiedy ja tak będę mógł powiedzieć o swojej Życzę wielu przejechanych kilometrów, oczywiście bezawaryjnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mimuka
|
Wysłany: Czw 11:24, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Jabłonna
|
Rety!
Piękny motocykl! Będę dążył do tekiego stanu z moją SHL.
Pytanie:
- Czym potraktowałeś cylinder i głowicę? Piaskowanie? Czy taka postać się utrzyma przez dłuższy czas? Czy jakoś zaśniedizeje itp?
- Skąd masz gumowe manetki i grzybki na kierownicy? Wyglądają na nowe. A ja nie mogę nigdzie znaleźć.
Piękny motocykl. Gratuluję.
Pzdr,
Michał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rojek
|
Wysłany: Czw 12:27, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RLU
|
Z manetkami jest problem, ja szukam rolgazu już jakiś czas i nie mogę znaleźć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mimuka
|
Wysłany: Czw 14:03, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Jabłonna
|
Prawda.
Ale ja szukam gum manetek tylko. JEdna ma średnicę 22mm, druga (ta na rollgazie) 28mm.
Pzdr,
M
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ZWIERZU
|
Wysłany: Pią 12:05, 13 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wołomin
|
Cylinder i głowica poszly pod szkiełkowanie i efekt dla mnie zadowalający, nawet jak ubrudziły mi się smarem i brudem to wystarczyło przemyć benzyną. Wiadomo, że wszystko z czasem traci swoje piękno ale myślę, ze szkiełkowanie to dobry pomysł. Gumowa manetki i grzybki mam oryginalne, w takim stanie mi się zachowały, wystarczyło je odswieżyć. Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|