Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->[SHL M11] 1964r. by ZWIERZU

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
[SHL M11] 1964r. by ZWIERZU <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
gazownik
PostWysłany: Pon 14:45, 09 Sty 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Ładnie na prawdę ładnie, szacunek. Dziś biorę się do roboty i pogonie temat z moją maszyną Wesoly. Jeszcze raz ładnie Ci to wyszło, brawo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michallres
PostWysłany: Pon 17:52, 09 Sty 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew

Bardzo ładna Shl, choć jak dla mnie szprunki może trochę za szerokie, ale to kwestia gustu Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZWIERZU
PostWysłany: Czw 22:25, 02 Lut 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

Szerokość szparunków była oryginalnie różna, u mnie wachała się od 4 do 6 mm zatem wziąłem 5mm dla całości z dokładnością coś koło 0,1mm. Ale dzięki za opinie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZWIERZU
PostWysłany: Pią 17:52, 30 Mar 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

Wszyscy mówią, że SHL to świetny motocykl... Ja poczekałem z tą opinią do momentu wypróbowania jej w terenie. Faktycznie stwierdzam po przejechaniu 400 km w marcu, że pali świetnie, bez problemu się uruchamia w każdych warunkach, wcale nie przeszkadza mi to, że ma miękkie zawieszenie, mało spala, świece wykręciłem tylko raz żeby sprawdzić jaki ma kolor, zero oleju pod silnikiem, dobre hamulce, bez problemu rozbujałem się nią do 95 km/h ale to nie jest jej ostatnie słowo bo narazie ją docieram więc bałem się dać mocniej po garze. Zatem polecam ten pojazd do codziennej jazdy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pią 18:05, 30 Mar 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Hmm osiągnąłeś 95km/h i chcesz mi powiedzieć, że miałeś jeszcze gazu w zapasie ? Wesoly
A z hamowaniem to jak ?? Oba hamulce na raz podczas hamowania czy tylko jednym ??
Kierą nic nie buja na boki ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pią 18:15, 30 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Ja bym na dotarciu aż tak nie bujał silniczka Mruga Fajnie, że Ci się motorek dobrze sprawuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Pią 21:28, 30 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Właśnie że podczas docierania wskazane jest krótkotrwałe pełne obciążenie silnika. Oczywiście nie zaraz po pierwszym uruchomieniu, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michallres
PostWysłany: Sob 10:58, 31 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew

Docieranie to przede wszystkim nie przegrzanie silnika. A prędkość to tam już jest na drugim miejscu Mruga Wiadomo ze nie trzeba przesadzać.

Miło że Shl się dobrze sprawuje, czekam na ten moment kiedy ja tak będę mógł powiedzieć o swojej Wesoly Życzę wielu przejechanych kilometrów, oczywiście bezawaryjnie Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mimuka
PostWysłany: Czw 11:24, 05 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Jabłonna

Rety!
Piękny motocykl! Będę dążył do tekiego stanu z moją SHL.

Pytanie:
- Czym potraktowałeś cylinder i głowicę? Piaskowanie? Czy taka postać się utrzyma przez dłuższy czas? Czy jakoś zaśniedizeje itp?
- Skąd masz gumowe manetki i grzybki na kierownicy? Wyglądają na nowe. A ja nie mogę nigdzie znaleźć.

Piękny motocykl. Gratuluję.

Pzdr,
Michał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Czw 12:27, 05 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Z manetkami jest problem, ja szukam rolgazu już jakiś czas i nie mogę znaleźć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mimuka
PostWysłany: Czw 14:03, 05 Kwi 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Jabłonna

Prawda.

Ale ja szukam gum manetek tylko. JEdna ma średnicę 22mm, druga (ta na rollgazie) 28mm.

Pzdr,
M


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZWIERZU
PostWysłany: Pią 12:05, 13 Kwi 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

Cylinder i głowica poszly pod szkiełkowanie i efekt dla mnie zadowalający, nawet jak ubrudziły mi się smarem i brudem to wystarczyło przemyć benzyną. Wiadomo, że wszystko z czasem traci swoje piękno ale myślę, ze szkiełkowanie to dobry pomysł. Gumowa manetki i grzybki mam oryginalne, w takim stanie mi się zachowały, wystarczyło je odswieżyć. Pozdr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 Strona 5 z 5

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->[SHL M11] 1964r. by ZWIERZU
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group