Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->Remont Shl M11 175 luki9403

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 26, 27, 28  Następny
Remont Shl M11 175 luki9403 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
miernik13
PostWysłany: Wto 16:52, 02 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Bęben przetoczony ,drugie koło zaplecione ,zawiozłem je dzisiaj do jednego gościa z okolicy żeby je wycentrował.Mimo śniegu i chłodu poszedłem do garażu polerować osłony bębnów ,przednią wypolerowałem ,druga w połowie etapu ,oto efekt:

Ps:Wszystkie łożyska do kół dałem C3 Portugalskiej firmy "Fag "

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miernik13 dnia Wto 16:54, 02 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Wto 17:27, 02 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

No ładnie Ci to wyszło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Wto 19:14, 02 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Do kół dałeś FAGi ? Widzę że kasy nie szczędzisz. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Wto 19:38, 02 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

szczesk napisał:
Do kół dałeś FAGi ? Widzę że kasy nie szczędzisz. Wesoly


Jedno łożysko kosztowało 16,50zł ,wolałem dać porządne żeby trochę potrzymały Wesoly , a nie jak chińszczyzna po krótkim przebiegu wymiana Kwasny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Wto 19:40, 02 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

tak się zastanawiam czy c3 do kół to dobry wybór ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Wto 19:41, 02 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Dlaczego ? Wesoly ,inni też tak robią,jak czytałem .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Wto 19:48, 02 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

miernik13 ja nie kwestionuję wyboru. sam też dałem do elci C3 , ale o ile mnie pamięć nie myli to w jawce brata śmigają łożyska bez luzu i niema z nimi żadnych problemów , a lekko nie mają.

stąd moje pytanie czy c3 to napewno dobry wybór.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Śro 7:46, 03 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Ja w swoich kołach wsadziłem łożyska PPL takie jak w oryginale czyli bez luzu, ale za to szczelne z uszczelniaczami plastikowymi i nie muszę się już martwić o to że piach i kurz zapaskudzi mi smar. Kiedyś nie było zamkniętych łożysk więc myślę, że gdyby były to by stosowali zamknięte. Uszczelniacze dałem i trochę podsypałem towotu, żeby się nie wycierały. Gość w sklepie mówił, że te PPL e są bardzo dobre bo to druga linia produkcyjna w fabryce jakiś niemieckich łożysk (więc to samo tylko z inna nazwą).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Sob 14:01, 13 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Skończyłem dzisiaj drugą pokrywę bębna :



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Sob 20:58, 13 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Wow świeci się jak psu.... Mruga bardzo ładna polerka !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Sob 21:30, 13 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Dzięki "bodzys" miło czytać jak podoba się komuś mój ciężki wysiłek w te pokrywy Padam

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Mam do Was prośbę doradźcie jak dobrze i fachowo zrobić te szczęki hamulcowe ,żeby było dobrze i solidnie,klejenie odpada,chcę na same nity jak było oryginalnie.Tylko jak dobrze wywiercić otwory w oryginalnych szczękach nie uszkadzając ich.Wyczytałem w naprawie motocykli SHL,WSK żeby rozhartować stare wiertło fi 7,2 lub 7,5 w piecu kuchennym lub nad palnikiem gazowym(tylko w jakim celu?),koniec wiertła zeszlifować na płask i w środek czoła możliwie dokładnie przylutować mosiądzem pilot o średnicy 4mm i długości 7mm. Niby pomysł dobry ale skąd wziąć mosiądz do lutowania ?,może przyspawać i oszlifować ale to będzie mocno biło.I przydało by się dorobić jakiś ogranicznik tylko z czego ,może z drewna ?.Jeśli ktoś miał ten sam problem lub wie co zrobić proszę o porady i pomoc Wesoly
Bo pomysł myślę dobry?
Nity oczywiście posiadam kupiłem w sklepie motoryzacyjnym(aluminiowe)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miernik13 dnia Sob 21:52, 13 Kwi 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Sob 21:47, 13 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

No fajnie wyszło. Długo polerowałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 21:53, 13 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2225
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Polerka piękna. Pełen szacun za czas i wysiłek. Szkoda że aluminium jest tak niewdzięczne i za jakiś czas się utleni Kwasny
Będziesz to jakoś zabezpieczał ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Sob 21:55, 13 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Nie powiem Ci "Wołti" bo nie liczyłem ,robiłem to po parę godzin w wolnych chwilach ,ale trochę to trwało Wesoly

Również dziękuję "marcoM11" ładna pogoda to i polerka wychodzi Hyhy
Tak już z tym aluminium jest ,ale najważniejsze ,że pozbyłem się wżerów,nie zabezpieczam niczym ,zostaje naturalne aluminium Wesoly

Proszę o poradę w sprawie SZCZĘK Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miernik13 dnia Sob 22:01, 13 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Sob 22:28, 13 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Powiem ci jak ja robiłem fazy pod śruby w sklejce - może zrobisz to samo do faz w okładzinach. Musisz dociąć sobie rurkę którą nałożysz na wiertło. długość rurki musisz tak dobrać, zeby opierała się o futerko wiertarki a wiertło wystawało z niej tyle iile ci potrzeba. Możesz okręcić wiertło izolacją, żeby rurka nie spadała. Wiercisz wszystkie otwory do oporu , aż rurka dotknie do okładziny. Powtarzalność 100% Wesoly
Otwory 4mm przelotowe to banał, ale dla formalnośći: okładzinę przykładasz do szczęki i ściskasz dwoma ściskami stolarskimi. wiercisz od strony szczęki. Potem pogłębiasz z drugiej wiertłem z rurką.
Nitować trzeba po kolei od jednej strony do drugiej, żeby stopniowo dociskać okładzinę. Ja bym wiercił jeden otwór, albo dwa w rzędzie i od razu nitował, dopiero potem wiercił następne dwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 26, 27, 28  Następny Strona 21 z 28

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->Remont Shl M11 175 luki9403
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group