Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->Remont Shl M11 175 luki9403

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 26, 27, 28  Następny
Remont Shl M11 175 luki9403 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
miernik13
PostWysłany: Pon 19:26, 11 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Ja wysyłam do firmy ,której dostałem wcześniej adres Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Pon 20:01, 11 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

To jak będziesz miał zrobione to daj znać co to za firma jaki jest koszt regeneracji i czy dobrze zrobili to Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Pon 20:58, 11 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Ok,w porządku ale nie będzie to tak szybko,teraz jeszcze nie wysyłam,muszę skończyć koła Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Sob 17:41, 16 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Dzisiaj zaplatałem szprychy na felgę ,oto efekt:
teraz do centrowania i gotowe Wesoly

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]



Mam do Was ważne pytanie dawać bęben w takim stanie do przetoczenia ,czy zostawić jak jest,według mnie może jeszcze być ? Wesoly





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miernik13 dnia Nie 17:04, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Nie 21:05, 17 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

I co zrobić z tym bębnem?,to jest ważne.Jakoś wszyscy zamilkli Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 21:37, 17 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Jeśli toczenie to jakiś problem bo, np nie masz w okolicy tokarza to zostaw to. Załóż przynajmniej na tą swoją maszynke do polerowania i pociągnij trochę na obrotach grubym papierem, ale przez coś twardego i po całej szerokości bębna ( np owiń papier o pręt).
A jesli chodzi o moje zdanie to ja bym przetoczył bo bardziej chodzi o to żeby nie było bicia a nie ładną powierzchnię. jeśli piasta ma delikatne bicie to będziesz miał efekt ABSu podczas hamowania Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dudek83 dnia Nie 21:39, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
buran
PostWysłany: Nie 21:42, 17 Mar 2013 Temat postu: bęben


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Ja na twoim miejscu dałbym do przeplanowania,tylko szkoda żeś szprychy zaplecione ale rozpleciesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Nie 22:35, 17 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

dobrze w uchwyt zamocować i liznąć powierzchnię całą Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Nie 23:01, 17 Mar 2013 Temat postu: Re: bęben


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

buran napisał:
Ja na twoim miejscu dałbym do przeplanowania,tylko szkoda żeś szprychy zaplecione ale rozpleciesz.


To nie jest bęben od tego koła co jest zaplecione,tylko od tylnego drugiego,które dopiero zrobię Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Nie 23:23, 17 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Według mnie należy przetoczyć, jak okładziny na szczękach będziesz miał nowe. A jak dajesz stare to wytrzyma jeszcze troche Wesoly Przetoczyć tyle żeby ten rant znikną. Moje bębny na szczęście nie są tak zjechane choć nie mam problemu z przetoczeniem bo tokarka w garażu stoi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiopa
PostWysłany: Pon 15:27, 18 Mar 2013 Temat postu: silnik m 11, s 32


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

Co powiecie na takie cuda? Tłok wystaje z cylindra około 2mm?!

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Opisywanie tego samego problemu w kilku tematach też jest tutaj karalne..
//Drix1994


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stiopa dnia Pon 15:29, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 17:21, 18 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Stiopa pisz proszę tylko w jednym temacie takie zapytania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Czw 22:04, 21 Mar 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Tak sobie przypomniałem. Smarowałes gwint w nyplach towotem? Mi gosc od centrowania powiedział, że centrowanie 150 za dwa koła a jeśli będzie musiał odkręcać nyple i smarować to plus 100. Towot to podstawa bo jak będą się ciężko nyple kręciły to ci dobrze nie wycętruje a i szpilka może się ukręcić ;-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Czw 22:57, 21 Mar 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Co do bębna przetocz- pamiętaj jedynie by nie zjechać więcej niż wymiar graniczny. Nie poleruj sam bo jak zrobisz jajko to gleba będzie.
Co do smarowania nypli to wydaje mi się to wielką głupotą- w tym połączeniu ma być duże tarcie na zwojach gwintu i dlatego nypel jest z innego materiału niż szprycha.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Pią 17:51, 22 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Tarcie ma być ale między nyplem a rafką a na gwint towot jak najbardziej najlepiej silikonowy Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 26, 27, 28  Następny Strona 20 z 28

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->Remont Shl M11 175 luki9403
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group