Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->Rodzaje kraników m11 I M17

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Rodzaje kraników m11 I M17 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
TomekSHL
PostWysłany: Nie 23:24, 11 Lis 2012 Temat postu: Rodzaje kraników m11 I M17


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódzkie

Interesuje mnie temat kranika. Jak wygląda oryginalny kranik do M11 a jak do M17. Czy ma jakąś sygnaturę? Jaki odstojnik:długi i wąski, czy też krótki i szeroki?

Proszę o zdjęcia, odnośniki do zdjęć w starych tematach już nie działają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kufel1233
PostWysłany: Śro 0:25, 21 Lis 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam. Jak chcesz kupić dobry kranik to w tych czasach jest problem bo w sklepach sprzedają tylko Chińszczyznę z którą trzeba powalczyć, żeby spełniała swoją funkcję, jak chcesz dobry to musisz upolować na allegro jakiś z epoki, ale to trudne. Zazwyczaj te z epoki też z racji wieku już się do niczego nie nadają. A jeżeli chodzi o rodzaje to nie wiem czy w ogóle ktoś ci odpowie bo przez lata to się zmieniało w WSK i WFM były identyczne jak w SHL. Tak naprawdę to nie ma dużego znaczenia rodzaj ważne żeby miał dobry gwint i był szczelny, ja powalczyłem z chińczykiem i jest OK. Spełnia swoją funkcję na razie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 14:28, 24 Lis 2012 Temat postu:







Czesć
powiedz na czym to powalczenie polegało , kurna zrobiłem m11 i zabrałem sie za rejestracje no i pierwsze jeżdzenie a w garażu po powrocie okazało sie ze zakręcony kranik paliwo puszcza. I mam zgryz bo jak na razie zamykam przez złamanie wężyka
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->Rodzaje kraników m11 I M17
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group