Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->[M17] Złożony silnik nie chce przekręcić kołem tylnim.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M17] Złożony silnik nie chce przekręcić kołem tylnim. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 21:34, 10 Lip 2010 Temat postu: [M17] Złożony silnik nie chce przekręcić kołem tylnim.







Witam.
Tak jak w temacie, i jeszcze włożyłem kute wodziki zmiany biegów. I koledzy ciężko się kopie starter tak jak w junaku;)
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Sob 23:24, 10 Lip 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Bo coś źle poskładałeś, sam sobie odpowiedz co. Bez powtórnego rozłożenia silnika i tak się nie obejdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 10:57, 11 Lip 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

a jak wkładałeś pierścienie to na pewno miały odpowiednią przerwę po wsadzeniu do cylindra . Głupio się przyznawać ale jak zaczynałem zabawę z mechaniką udało mi się złożyć silnik od jawki 50 z pierścieniami na 1 szlif a reszta była nominał Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Nie 14:56, 11 Lip 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 799
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

mruty napisał:
a jak wkładałeś pierścienie to na pewno miały odpowiednią przerwę po wsadzeniu do cylindra . Głupio się przyznawać ale jak zaczynałem zabawę z mechaniką udało mi się złożyć silnik od jawki 50 z pierścieniami na 1 szlif a reszta była nominał Mruga


O kurde jak dokonałeś takiego wyczynu Jezyk moze nie pierscienie ale czy korbowód jest prosty i czy swobodnie się obraca??, skrzynia bez oporu pracowala na sucho??,zębatka zdawcza lekko się obracala??, łańcuszek sprzegłowy nie zabardo napięty??. Przyczyny szukalbym w tym ze uszczelka między karterami jest za wąska a śruby karterów dowaliłeś syto Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 19:20, 11 Lip 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

jak dokonałem dobre pytanie z kolegą wbijaliśmy młotkiem (przez deskę ) cylek żeby wszedł na tłok z pierścieniami na pierwszy szlif i jacy my byliśmy zafascynowani tym jaką ona będzie miała kompresje i wyobraźcie sobie jakie było nasze rozczarowanie jak nie szło kopnąć po poskładaniu a na pycha aż sprzęgło się ślizgało mimo że tarcze były bardzo dobre

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 21:24, 11 Lip 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1928
Przeczytał: 39 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

O kurde przez deskę Wesoly
Toz to Mnistrzostwo .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Pon 7:35, 12 Lip 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 799
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ważne ze weszło Kwadratowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 14:12, 12 Lip 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

weszło ciężko ale jak ciężko było to wyjąć bez uszkodzeń

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pon 16:23, 12 Lip 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Zrobiłem kiedyś podobnie w Jawce ale o dziwo części były z jednego zestawu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pon 16:54, 12 Lip 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

heh a nie próbowaliście podgrzać cylek przed rozbiórką?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 17:58, 12 Lip 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

kto wtedy o tym wiedział miałem z 12 lat tak jak kolega z resztą podjęliśmy się wymiany pierścieni które teraz nawet na nominał w rozjechanego cylka nie chcą wejść i trzeba je trochę pilnikiem potraktować. motomaciey jak byś czytał temat to wiedział byś że ja w jawce tak zrobiłem właśnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pon 22:43, 12 Lip 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

To też czytam uważnie i przytaczam swoją dygresję na ten temat. U mnie było podobnie ale do kompletu dodali zły rozmiar pierścieni, nie kupowałem ich osobno, jak byś czytał temat to wiedział byś wiedział Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 10:00, 13 Lip 2010 Temat postu:







Rozłożyłem silnik jescze raz i wszystko jest jak powinno być robiłem to z schematem.Po złożeniu silnika to samo sie dzieje. A i uszczelkę robiłem z bloku technicznego.
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Wto 14:05, 13 Lip 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Nie może być wszystko ok coś się blokuje jeżeli przed społowieniem jest ok a po już nie a może masz wał przestawiony stosunkiem czopów daj jakieś zdjęcia rozebranego silnika to będzie bardziej prawdopodobne że Ci pomożemy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Wto 17:15, 13 Lip 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 799
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

A kartery sa z jednego kpl???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->[M17] Złożony silnik nie chce przekręcić kołem tylnim.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group