Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->[M11W] - TŁOK

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11W] - TŁOK <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 13:51, 12 Lut 2010 Temat postu: [M11W] - TŁOK







Mam pytanie, czy tłok z WSK 4 pasuje do SHLki M11W z silnikiem wiatra ?
Powrót do góry
krzysiek
PostWysłany: Pią 16:01, 12 Lut 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: boguchwała

Tak to jest ten sam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 18:05, 12 Lut 2010 Temat postu:







Ok, dzięki Wesoly
Powrót do góry
RAF-RA
PostWysłany: Sob 21:26, 06 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Może ktoś wie jak się go zakłada - chodzi o to ,że tłok od wsk4 ma strzałkę odwrotnie jak w shl m11 -zamki są od strony gaźnika - tak trzeba go założyć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Sob 21:44, 06 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Jeżeli ma zamki do strony gaźnika tzn. że jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RAF-RA
PostWysłany: Sob 22:17, 06 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

No to mam problem - założyłem tłok odwrotnie silnik działał bez problemu,obróciłem go -zamkami do gaźnika i silnik zaczął mi dzwonić w czym problem( uważałem przy zakładaniu i raczej nic nie połamałem)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Sob 22:26, 06 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Tłok ma być założony strzałką do wydechu. Wtedy powinno być ok. Jak będziesz jeździł z odwrotnie założonym, to zamki pierścieni będą wpadały w okna. Wtedy połamiesz pierścienie i zniszczysz cylinder.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RAF-RA
PostWysłany: Sob 22:30, 06 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

No nie bardzo - sprawdzałem i jak by nie założył tłok zamki wypadają w cylindrze W2A akurat na gładzi a nie w oknach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Sob 22:33, 06 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

W mojej Gazeli jakiś mechanior przede mną zamontował tłok odwrotnie i nic się nie stało, może akurat w tych silnikach zamki nie trafiają w okno?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RAF-RA
PostWysłany: Sob 22:47, 06 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Bo nie trafiają (jeżeli tłok ustawimy zamkami do gaźnika to nawet pierścienie przy suwie nie dochodzą do kanału ssącego) - tylko dlaczego silnik zaczął mi dzwonić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Sob 23:52, 06 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1061
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Na tą strzałkę trzeba uważać, bo kolega też kupił tłok i strzałkę miał wybitą odwrotnie. Także za każdym razem trzeba to kontrolować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 0:25, 07 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Nie dam sobie ręki uciąć, aczkolwiek u mnie tłok jest założony chyba zamkami w stronę gaźnika. I nic się nie dzieje.

@RAF-RA, być może masz słabe pierścionki? Z drugiej strony, skoro miałeś założony przeciwnie i nic się nie działo to może nie ma co patrzeć na strzałkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RAF-RA
PostWysłany: Nie 9:36, 07 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Rozbierałem silnik od wsk 4 z kolegą ( nigdy nie ruszany)i faktycznie zamki były od strony gaźnika, dlatego swój przełożyłem-na swoim tłoku nie mam strzałki pomimo że fabryczny,silnik po remoncie. Tylko że sinik od wsk jest inny - ma większe kanały dolotowe,wydechowe i symetryczny cylinder i z tąd się wzięły moje wątpliwości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Nie 10:55, 07 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

W tym momencie trzymam w ręku tłok od M11W 100% oryginał (na tłoku pisze z jednej strony płaszcza: AK12, ZMD,29 - z drugiej: 10122-W) R2 i patrząc na strzałkę, tłok powinien być założony strzałką do wydechu, a wtedy oba zamki są w stronę gaźnika z tym, że ani jeden ani drugi nie trafi w kanał dolotowy.
Mam też ręku tłok nówkę sztukę, również oryginał, R3 (WSK-6, 22 i 059, AK12) no i zamki pokrywają się, a strzałką wybita w tę samą stronę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Nie 11:51, 07 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

najważniejsze to żeby zamki nie trafiały na okna.
reszta to detale raczej nie wpływające na pracę silnika.

jak pierścionki dzwonią to może oznaczać że albo źle spasowane są albo popękały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->[M11W] - TŁOK
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group