Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->Posładany silnik na bardzo grubej uszczelce SHL M11 (W2A)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Posładany silnik na bardzo grubej uszczelce SHL M11 (W2A) <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 22:12, 08 Lis 2010 Temat postu: Posładany silnik na bardzo grubej uszczelce SHL M11 (W2A)







Witam
Czy nic się nie stanie silnikowi jeśli założyłem mu uszczelkę między karterami o grubości 1mm? Innej nie mogłem dostać tzn tego materiału co się z niego wycina te uszczelki. Powinno chyba wszystko poprawnie działać. Powiem jeszcze że przed remontem nie chciało mi biegi tak jakby rozłączać.
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Pon 23:04, 08 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

jak wydystansowaleś wał i skrzynie to powinno byc ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 21:06, 10 Lis 2010 Temat postu:







W tym problem że waśnie nie zdystansowałem. Może mi sie wał rozwalić? Na schematach nie było żadnych podkładek czy coś.
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Śro 21:14, 10 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

jeżeli wał ma luz osiowy to wyrobi ci czopy wału albo gniazda łożysk, przy odrobinie szczęscia oba, sktzynia może nie działac poprawnie-wyskakujace biegi na początek a pózniej ich brak.
Ale to wszystko w zależności od luzu osiowego jak go nie ma bedzie ok, jednak wiem z doświadczenia ze jest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek
PostWysłany: Pią 11:21, 12 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: boguchwała

a co lepiej zrobić z wyrobionymi gniazdami łożysk przetoczyć i zrobić tulejki czy osadzić na kleju do łożysk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Sob 10:23, 13 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

to zależy jak bardzo sa wyrobione i w jakim silniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Sob 11:50, 13 Lis 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

przecież kolega piszę o w2a, wg. mnie jeśli masz możliwość to przetocz i zrób porządne tulejki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek
PostWysłany: Sob 17:58, 13 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: boguchwała

jak bardzo wyrobione to nie wiem bo jeżdżę jeszcze ale wał zależnie od obrotów przesuwa sie w lewo lub w prawo a silnik to w2a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Sob 19:02, 13 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

w W2 wg mnie mozna przetoczyć jest miejsce, wstawić pierscienie pasowane ciasno i powinno byc ok, na przyszlośc dystansować wal nie będzie takich problemów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 12:38, 27 Lis 2010 Temat postu:







jakie macie sposoby na dystansowanie wału? już kiedyś pisałem i nic konkretnego nie uzyskałem bo mało mi się widzi kilkukrotne wciskanie wału w łożyska i wyciąganie
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Nie 10:21, 28 Lis 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

jak pdgrzewasz łożysko to samo spada, ewentualnie możesz duże pierścienie podkładać od strony karteru

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 11:23, 28 Lis 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Nie ma potrzeby składania silnika do dystansowania.Wystarczy trochę matematyki.

Zajrzyj na strony 60-61

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 17:28, 28 Lis 2010 Temat postu:







Właśnie o tym myślałem, najbardziej zastanawiało mnie zmierzenie grubości uszczelki bo nie wiem ile ona się ściśnie, ale dobiorę luz większy (w granicy tego podanego w książce) a im bardziej uszczelka się ściśnie tym mniejszy luz wyjdzie rzeczywiście Wesoly
dzięki za odpowiedź
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->Posładany silnik na bardzo grubej uszczelce SHL M11 (W2A)
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group