Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Śmietnik->spadek kompresji po rozgrzaniu silnika

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
spadek kompresji po rozgrzaniu silnika <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
longer1234
PostWysłany: Sob 8:31, 31 Sty 2015 Temat postu: spadek kompresji po rozgrzaniu silnika


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Witam.
Mam pytanie,czym moze byc spowodowany spadek wartosci cisnienia na tloku po rozgrzaniu silnika.
Wczoraj mierzylem cisnienie na cylindrze,na zimnym wyszlo 8 a po rozgrzaniu silnika juz tylko 5. Dziwne troche bo wszedzie pisza I wg. Wszystkich prawidel powinno byc odwrotnie na zimnym mniejsze a na cieplym wieksze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Sob 10:19, 31 Sty 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Tłok ze złego stopu, pierścienie zużyte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
longer1234
PostWysłany: Sob 12:24, 31 Sty 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Jaka powinna byc przerwa na zamkach pierscienia? Jak okreslic stopien zuzycia pierscieni?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monini
PostWysłany: Sob 14:16, 31 Sty 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

o jakim motocyklu mówisz ? Jeżeli o SHL to mogłeś spokojnie założyć temat w dziale SILNIK. Jeżeli chodzi o inny model wpisz proszę w tytule postu przykładowo : WSK spadek kompresji....
Będzie jasno i przejrzyście, nie róbmy bałaganu Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Sob 14:47, 31 Sty 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Nie przejmuj się zamkami pierścieni, kompresory tłokowe ich nie posiadają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Śmietnik->spadek kompresji po rozgrzaniu silnika
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group