Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Śmietnik->Koło zamachowe

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Koło zamachowe <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
witcher527
PostWysłany: Nie 10:41, 15 Lut 2015 Temat postu: Koło zamachowe


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam , jako iż zmieniłem stary wał na nowy zostałem zmuszony do zmiany koła zamachowego gdyż stare koło miało poluzowane nity Wesoly Kiedy wygrzebałem PrL'oskie nowe i przyjrzałem się mu , a potem staremu zauważyłem że w starym kole miejsce klinu wyznacza nit oraz początek magnesu , w nowym tak nie jest - Stąd moje pytanie : ma to jakis wpływ czy nie zawracac sobie tym głowy i zakładać nowe bo stare juz wyrobione ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 13:27, 15 Lut 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1820
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jedno koło może być od wfm, a drugie od innych pojazdów prl. Różnica jest taka, że garbik występuje w takim miejscu, że nie da się ustawić zapłonu jeśli zamienisz na ten niewłaściwy. Najłatwiej jest przymierzyć i sprawdzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekM11
PostWysłany: Nie 14:38, 15 Lut 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 508
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: podlasie

O kurdę..... a ja zmieniłem koło SHL na te od WSK (gdyż od WSK miałem i na pierwszy rzut oka identyko) Nie porównałem krzywek czy wychodzą w tym samym miejscu.... Wieczorem sprawdzę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 15:07, 15 Lut 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Wiele osób popełnia ten błąd, krzywka czasami jest przesunięta o 45 stopni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Nie 19:31, 15 Lut 2015 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Koło zamachowe w jednocylindrowych ciągnikach rolniczych odgrywa kluczową rolę, nawet najmniejsza zmiana w jego wadze może wpłynąć na pracę silnika. Cieszę się, że pomogłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Śmietnik->Koło zamachowe
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group