Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->zerwana (wyrwana) szpilka cylindra

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
zerwana (wyrwana) szpilka cylindra <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 19:16, 08 Sty 2011 Temat postu: zerwana (wyrwana) szpilka cylindra







Kończę składać silnik i podczas dokręcania głowicy i cylindra jedna ze szpilek zaczęła mi wyłazić Kwasny . Jak poradzić sobie z tym fantem? Przewiercić się przez nadlew w karterze i szpilkę i wkręcić tam jakiegoś blachowkręta?
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Sob 19:41, 08 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Rozwiercasz wiertłem M9, gwintujesz pod śrubę M10, wypełniasz klejem, wkręcasz śrubę 5,8 i czekasz aż zaschnie. Teraz obcinasz śrubę, rozwiercasz wiertłem M7 i robisz gwint ósemkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jorgo
PostWysłany: Sob 19:46, 08 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

blachowkreta?nigdy w zyciu to nic nie da ,ja bym kupił porządny klej jest tego bardzo duzy wybór i ja wkleił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 20:08, 08 Sty 2011 Temat postu:







dzięki motomaciey Padam

jorgo te kleje są zbyt słabe nawet w przypadku przykręcania pokrywy a o wklejeniu szpilki to można sobie pomarzyć
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Nie 1:57, 09 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Spoko Mruga Tylko nie rób tej tulejki ze śruby 8,8 bo będzie problem z nagwintowaniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 17:27, 09 Sty 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2005
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Daj dorobic szpilkę z M10 na jednym końcu a na drugim .......
i po sprawie Wesoly
Żadne blachowkrety kurde.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CZESIO1958 dnia Nie 17:27, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 11:25, 18 Sty 2011 Temat postu:







Zrobiłem jeszcze lepiej, bo przypadkiem w rozmowie z kumplem okazało się, że ma te sprężynki do naprawy gwintów HELICOIL, więc już po problemie [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Marcio
PostWysłany: Śro 16:14, 19 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Ja bylbym za napawaniem materialu i pozniejszym zrobieniu odpowiedniego otworu i gwintu. Ew zamiast wkrecania srub i pozniejszym ich rozwiercaniu dla zrobienia gwintu wolalbym wcisnac odpowiedniej srednicy i grubosci tulejke. Mozna ja osadzic dodatkowo na kleju a pozniej gwintowac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Śro 18:58, 19 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

zawsze można wywiercic otwór pod kątem 90st z włożona szpilka i wkręsić wkręta:DWesolyWesoly
kiedys spotkalem coś takiego w maluchu na szpilce wydechu w glowicy.... jak sie nie wie jaki ktoś miał pomysł to ciężko sie naprawia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Śro 22:18, 19 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Sprężynka jest dobrym rozwiązaniem, robiłem już na nich szpilki głowic od stara czy iveco. Trzyma lepiej jak normalny gwint w aluminium.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 21:06, 20 Sty 2011 Temat postu:







sprzęt już miał kilka odpaleń i kawałeczek się przejechałem nawet, ale coś tłucze w cylindrze i tłucze. Z każdym ruchem tłoka coś stuka rytmicznie [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->zerwana (wyrwana) szpilka cylindra
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group