Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Zanim zaczniesz remont silnika...

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Zanim zaczniesz remont silnika... <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
TomekSHL
PostWysłany: Wto 22:23, 10 Cze 2014 Temat postu: Zanim zaczniesz remont silnika...


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódzkie

Dzisiaj uratowałem kolejną SHL M11 przed remontem silnika. Objawy:słaba, ciężko pali, brak mocy, gaśnie, nie chce palić nawet na pycha.

Wstępna diagnoza: remont silnika, szlif cylindra, itd. Paliwo do gaźnika dochodzi, widać je w rurce łączącej kranik z gaźnikiem.

Prawdziwa diagnoza: KRANIK. Stary kranik podawał za mało paliwa. leciało, ale nie tyle aby poprawnie SHL jeździła. Nie wiele osób wie, ale średnica rurki kranika powinna być 3 mm, kranik jaki był miał ok 1mm. Po wymianie kranika SHL odzyskała stary wigor.

Kilka kraników już przerobiłem i remontowałem. Tutaj polecam szukać problemów. Taniej niż remont silnika, po którym nie wiele będzie lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Czw 20:24, 19 Cze 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Ja zanim zabiorę się za remont, robię pomiar ciśnienia w cylindrze, to wyjaśnia prawie wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Czw 20:37, 19 Cze 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Co do kranika to nie koniecznie rurka.Dużo robi uszczelka.Gumowe są g***o warte.Ja dałem skórzaną z odpowiednio dużymi dziurami i śmiga jak zła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sigar
PostWysłany: Czw 21:03, 19 Cze 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sieradza

Potwierdzam przekonałem się na własne oczy.Śmiga .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Zanim zaczniesz remont silnika...
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group