Autor |
Wiadomość
|
Mateusz02
|
Wysłany: Nie 20:08, 26 Maj 2019 Temat postu: uszczelka pod głowice w2a |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Augustów
|
Witam czy silniki w2a miały uszczelkę pod głowicą czy mozna taka załozyc od wsk 175 lub zwykłej m11?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Suchy
|
Wysłany: Pon 19:50, 22 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1618
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Z cyklu, nie znam się, ale wypowiem się, ja miałem uszczelkę w zwykłej SHL, ale dotarłem gar z głowicą i wszelkie problemy z uszczelką i jej posiadaniem przeminęły. :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JCB
|
Wysłany: Wto 8:50, 23 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Elita forum
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 205
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Centralna
|
Zdublowany temat a moderator śpi.
W2A jak i W2B nie miał uszczelki pod głowicą - szczelność zapewnia dokładna obróbka krawędzi tulei cylindra i głowicy w miejscu styku.
Zwykła M11 to zupełnie inny silnik.
W temacie późnych WSK 175 nie wypowiem się bo nie wiem ale możliwe , że taniej było dać uszczelkę niż utrzymać odpowiednią jakość obróbki na styku cylindra i głowicy. W zestawach uszczelek do WSK 175 jest coś co wygląda na uszczelkę głowicy ale do silników W2 z SHL w żaden sposób nie pasuje - głowica i cylinder musiałyby być płaskie a w silnikach W2 z M11 i M17 tuleja cylindra lekko wystaje a w głowicy jest pasujące do niej podtoczenie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JCB dnia Wto 8:53, 23 Lip 2019, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|