Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->ubytek karterów

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
ubytek karterów <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
kadek05
PostWysłany: Pią 16:11, 03 Maj 2013 Temat postu: ubytek karterów


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiśniew k/Siedlec

Nareszcie złożyłem w całość silnik do M11, przy składaniu silnika zauważyłem, że w miejscu złączenia się karterów, centralnie pod cylindrem jest ubytek wielkości 3mm, tzn tak jakby ktoś wcześniej przy rozpoławianiu próbował tam wkładać/wbijać śrubokręt. Postanowiłem zadziałać sylikonem i na to uszczelkę. Złożyłem cały silnik, włożyłem w ramę, odkręciłem kranik, kop i szok, zapaliła i od razu trzyma wolne obroty. Lecz później zaczęły się schody, najpierw odkręcił mi się kosz sprzęgłowy, a zawleczkę dawałem nowiusieńką. po złożeniu kosza powrócił problem z gaźnikiem, jak podleję pod świecę to uda się jej zassać benzynkę, a bez podlania świeca sucha. To jakim cudem za pierwszym razem odpalił? no ale dobra, pochodziła trocha moja SHLka i patrzę pod cylinder a tam struga oleju, więc mój sylikon nie za duża się zdał, fakt od nałożenia silikonu na kartery ścisnąłem szpilkami gdzieś dopiero po 1,5h. Znacie może jakiś klej, albo jakiś inny magiczny sposób na takie problemy? Będę bardzo wdzięczny o pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Pią 16:47, 03 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

sugerowałbym użycie dirko Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Pią 18:41, 03 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Ostatnio byłem w Castoramie i widziałem coś takiego jak kit naprawczy do silników. To jest w konsystencji plasteliny, rozgniatasz to, ładujesz w odtłuszczone miejsce i po 24h twardnieje i staje się odporne na benzynę i olej. Myślę, że to by załatwiło sprawę. Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kadek05
PostWysłany: Pią 19:02, 03 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiśniew k/Siedlec

A z tymi cudami nie poradzi sobie ciśnienie tak samo jak z silikonem?
Bo myślałem jeszcze raz spróbować z silikonem, jak myślicie jest sens?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pią 19:39, 03 Maj 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

silikon to raczej jest zbyt miękki. Spróbowałbym np. poxipolem albo loctite.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Pią 21:32, 03 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Silikon po wyschnięciu jest miękki, a tan kit po zaschnięciu jest twardy więc spokojnie da radę Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Pią 21:33, 03 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

kadek05 DIRKO jest stosowane w autach grupy VAG (VW,Audi, Seat, Skoda) miski olejowe itd...
odporne na temperature do 180 stopni celsjusza , paliwo , olej i ciśnienie oleju które jest w układzie podczas pracy silnika Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kadek05
PostWysłany: Pią 22:57, 03 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiśniew k/Siedlec

Przed chwilą znalazałem u kolegi mechanika klej sikafast, spróbuje najpierw nim jak, nie da rady to zrobię tak jak Holipa radzi.
A macie jeszcze pomysł dlaczego mi nie zasysa benzyny sam z siebie, tylko dopiero jak podleje pod świecę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Sob 0:38, 04 Maj 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Rozbierz silnik, odtłuść wszystko a ubytek napraw aluminium epoksydowym. Nałuż grubą warstwę i zeszlifuj równo do przylgi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->ubytek karterów
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group