Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Spasowanie elementów silnika

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Spasowanie elementów silnika <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 0:47, 24 Lut 2008 Temat postu: Spasowanie elementów silnika







Czy tłok może być aż tak mocno osadzony na korbowodzie ze bardzo trudno nim ruszyć ? jestem w końcowej fazie remontu silnika i nie jestem pewny czy będę w stanie odpalić gdy tłok tak ciężko chodzi
Smutny
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 1:26, 24 Lut 2008 Temat postu:







Odpalisz, ale bardzo mozliwe że szybko zatrzesz powinien ruszać się swobodnie, ale bez luzu.
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Nie 16:31, 24 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Powinien się lekko poruszać,ale bez luzów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demmli
PostWysłany: Pon 0:09, 25 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Ja bym proponował sprawdzenie czy sworzeń nie obraca sie ciężej w panewce w korbowodzie niz w tłoku Głupio by było gdyby zaczął sie slizgać w innym miejscu niz powinien.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 0:51, 25 Lut 2008 Temat postu:







Fakt powinien chodzić lekko al bez luzów ,,bocznych" i ,,górno-dolnych"
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 19:53, 25 Lut 2008 Temat postu:







Trudno sie mówi rozbiorę wszystko i od nowa dopasuje, dzięki za opinie na ten temat.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 19:54, 25 Lut 2008 Temat postu:







No raczej rozbierz i sprawdź co tam się stało bo cylinder na tym ucierpi. Jak bedziesz mial jakieś problemy to wal jak w dym
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Spasowanie elementów silnika
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group