Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->silnik staje

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
silnik staje <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 21:06, 19 Mar 2010 Temat postu: silnik staje







witam
mam ogromny problem , 2 dni temu silnik wrócił od mechanika po generalnym remoncie, 2 szlif, nowy tłok pierścienia , regenaracja wału nowe łozyska , nowy kosz sprzegł. tarcze i inne pozdespoły kwalifikujące się do wymiany.
Po włożeniu go do ramy , z niewielkim ssaniem silnik pali bez problemów , na wolnych obrotach pracuje super, jednak gdy odpuszcze dzwignie ssania i chce dodać gazu manetką słuchać : uuuuuu i zdycha.
Ale to nie pozwoliło mi odbyć 1 jazdy- ssanie do końca 1 i poszedł potem 2 i 3 i tak ujechałem z 60 metrów i silnik staje !!! przerażony zsiadam i myśle zatarłem , ale kopie i od kopa pali i tak kolejne 10 metrów i znowu silnik staje i takimi susmi dotarłem do domq.
Motor do garażu a ja na forum prosić o pomoc

Co Mu jest ???
Powrót do góry
rudyweteran
PostWysłany: Pią 21:22, 19 Mar 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 604
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

a silnik rozgrzany?
może ciągle jeździsz na ssaniu
mi też kilka razy się to pomyliło
zobacz najpierw to

a jeszcze jedno motocykl na wyższych obrotach "czka?"
jak tak to na pewno wymień kondensator
jak kondensator popsuty niskie obroty-pracuje dobrze wysokie strasznie przerywa
zapal motocykl i sprawdź jeszcze czy jak silnik pracuje to iskrzą patynki przerywacza jak tak to wtedy też kondensator nadaję się do wymiany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 22:03, 19 Mar 2010 Temat postu:







1.silnik rozgrzany
2.tak jeżdze na ssaniu bo na manetke nie reaguje (jak dam ssanie na maxa- dzwignia ssania na dół, i na manetce odkręce to wtey na obroty wchodzi ale troszke przerywa- czyli chyba zapłon )
reszte sprawdze jutro

Ale co z tym silnikiem ???
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Sob 21:37, 20 Mar 2010 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

sprawdź czy główna dysza w gaźniku się nie odkręciła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 11:28, 21 Mar 2010 Temat postu:







gaźnik rozkręciłem , prześciłem i zmieniłem dysze paliwową z 180 na 100 , troszke lepiej wchodzi na obroty ale po rozgrzaniu silnika ujade z 60 m i silnik traci siłe i staje , kopie odnowa pali
Powrót do góry
rudyweteran
PostWysłany: Nie 11:39, 21 Mar 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 604
Przeczytał: 14 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

patrzyłeś na to co mówiłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adik2109
PostWysłany: Nie 15:48, 21 Mar 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 168
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów Opolski

ssanie masz włączone jak dźwignia ssania jest u góry czyli linka spuszczona. Linka naciągnięta ssanie wyłączone czyli dźwignia skierowana w dół

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 20:54, 21 Mar 2010 Temat postu:







aaaa
a ja odwrotnie ... ale ze mnie dupa.

ok tą kwestie mamy wyjaśnioną , ale co sie dzieje że silnik staje ..?
jutro mam zamiar wymontować gaźnik od kuzyna shl -ki (taka sama jak moja - jeżdząca ) zobaczymy może to wina gaźnika ?

rudyweteran- na platynkach pokazuje sie delikatna iskierka , i motor "czka" na wyższych obrotach wymienie ten kondensator zobaczymy co bedzie .
Powrót do góry
gawin
PostWysłany: Nie 22:33, 21 Mar 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 146
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

no to rzeczywiście dziwna akcja

możliwe, że za mało paliwa dostaje się do gaźnika - przytkany kranik lub źle ustawiony pływak [niewłaściwy poziom paliwa w gażniku], albo i syf w gaźniku, chociaż mówiłeś że czyściłeś

1) sprawdź czy jak zdejmiesz wężyk paliwa i otworzysz kranik czy leci dobrze benzynka
2) sprawdź ustawienie języczka na pływaku - poziom paliwa powinien być jak w książce do danego modelu gaźnika - ok 2mm ponad oś komory pływaka - wbrew pozorom jest to b ważna rzecz
3) jak odpalisz naciśnij zatapiacz pływaka i sprawdź czy wchodzi na wyższe obroty [najlepiej podczas jazdy np na 2 czy 3 biegu, tylko się przy tym nie zabij bo będzie na mnie!]
4) sprawdź czy nie jest zatkany dopływ powietrza do gaźnika - np szmata w okolicach filtra czy pod siedzeniem w kanale doprowadzającym do filtra
5) siatka w gaźniku tak przekręcona lub zanieczyszczona, że nie puszcza paliwa pod dyszę - ta siatka jest na śrubie która jest w dolnej części gaźnika

jak to nie pomaga - pisz - poszukamy innej przyczyny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gawin dnia Nie 22:43, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 21:07, 22 Mar 2010 Temat postu:







usterka zlokalizowana - tłok puchnie !!!!
Qr..!!

Tylko teraz gdzie kupić "dobry" tłok na 2 szlif, możecie coś polecić??
Powrót do góry
wild
PostWysłany: Pon 22:30, 22 Mar 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Chyba allegro i szukanie oryginału. Albo dorobić samemu, z drewna np...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Pon 22:56, 22 Mar 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 146
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

no to nie jest jeszcze powód do wymiany tłoka - spróbuj tego dotrzeć, może jeszcze się nieźle sprawować po 500-1000km, jak nie pomoże to kup tłok pod 3 szlif i wygotuj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 20:20, 25 Mar 2010 Temat postu:







qrcze może żeczywiście da sie z nim coś zrobić ..
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 20:58, 25 Mar 2010 Temat postu:







Sprawdź jakie masz luzy na zamkach pierścieni, ja już kilka razy trafiłem na zbyt ciasne pasowanie, jeżeli jest ok to wlej więcej oleju do mieszanki i się dotrze.
Powrót do góry
adik2109
PostWysłany: Czw 21:35, 25 Mar 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 168
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów Opolski

mam ten sam problem, tłoczek puchnie, a 3 szlif już jest. Zapomniałem go przed szlifem cylka wygotować.Leje podwójną dawkę i już 3 razy mi staną. Już słychać pierścionki, czy do czegoś poważniejszego może dojść. Sorki że w twoim temacie pat2483.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->silnik staje
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group