Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->SHL m11w, skoki mocy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
SHL m11w, skoki mocy <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 23:39, 13 Sie 2012 Temat postu: SHL m11w, skoki mocy







Witam
Mam problem z shl-ką .Traci moc, raz rozpędza się bardzo dobrze ma niezłe "wyrwanie" , a za chwile zwalnia kompletnie traci moc i nie jest się w stanie ruszyć z jedynki. Mam 15 lat i jeszcze nie mam doświadczenia z zabytkowymi motorami. Wydaje mi się ,że to przez wydech . Ale też nie jestem pewny co do układu paliwowego.
Może mi ktoś pomóc ?? . Jak się dowiem co jest nie tak , to raczej sam sobie naprawie(mam książkę pana Pancewicza)
Powrót do góry
Pawlasty
PostWysłany: Wto 9:51, 14 Sie 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Witam, podstawowe pytanie przy tego typu problemach, wyłączyłeś ssanie?

Przedstaw się w powitalni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 11:50, 14 Sie 2012 Temat postu:







Zapomniałem powiedzieć , odkąd ja mamy manetka od ssania była zdemontowana i w miejscach gdzie powinna być linka jest srubka. Ale wcześniej paliła i jeździła dobrze.
Powrót do góry
Inżynier
PostWysłany: Pią 10:17, 17 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty koło Bielska

hehe...... no to powodzenia z takimi patentami. Proponowałbym jednak kupić tą nieszczęsną przepustnicy. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Inżynier dnia Pią 10:18, 17 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pią 11:09, 17 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ze śrubką zamiast ssania, tak samo się jeździ. To nie ma znaczenia, w takich nagłych spadkach mocy. Jak tak nagle ją muli, to sprawdź układ paliwowy. Bo wadliwa świeca, czy cewka dawała by znać od samego poczatku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruva
PostWysłany: Pią 11:33, 17 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Justynów

Przyczyn może być wiele, tak naprawdę to napisałeś trochę mało informacji. Kiedy i w jakich okolicznościach pojawiają się spadki mocy. Jeżeli uważasz, że to wina układu wydechwego to poprostu sprawdź to. Zdejmij tłumik i przejedź się. (tylko gdzieś w jakimś ustronnym miejscu, a nie pod blokiem Mruga) Może wymaga on czyszczenia.
Miałem taką sytuację, że moto normalnie śmigało, ale gdy cewka zapłonowa osiągała jakąś wyższą temperaturę to moc silnika spadała. Tyle, że u mnie łatwo to było zdjagnozować, bo wystarczyło ""wsadzić" łapę pod zbiornik, ale Ty masz iskrownik i tu kłopot.
Kolejnym magicznym urządzeniem jest kondesator. Kiedyś pod Piłą "znafca" powiedział mi że można spróbować "na żabę" Wesoly ale tego nie próbowałem.

Oczywiście moje sugestnie zakładają że;
- gaznik czysty
- instalacja elektryczna sprawna, bez przebić
- zapłon ustawiony poprawnie, bez możliwości jego samoczynnego przestawiania się
- paliwko czyste, świeże
- układ napędowy (łańcuch, zębatki czyste, działają bez zacięć)
- skrzynia biegów czysta, smarowana czystym olejem
- trakcja poprawna
- hamulce nie trzymają


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bromba111
PostWysłany: Pon 21:50, 10 Gru 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 174
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: kraków

Ja bym postawił na paliwo, przytkany kranik albo pływak się zawiesza albo dziurawy i zalewa gaxnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->SHL m11w, skoki mocy
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group