Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->S 32 nie odpala

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
S 32 nie odpala <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Kapka
PostWysłany: Wto 23:31, 16 Lis 2021 Temat postu: S 32 nie odpala


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska

Witam .
Mam problem s silnikiem S32 ..
PO remoncie a właściwie złożeniu ze zgliszczy motor nie do odpalenia
Kapitalny remont silnika szlif cilindra regeneracja wału motocykl złożony nie do odpalenia
1. Iskra jest
2. zapłon ustawiony
3 jest kompresja
4. komora wału szczelna
5.gaźnik wyczyszczony ustawiony wstępnie ( sprawdzony robi mgłę)
6. na plaku też nie pali


PO podlaniu na tłok czasami tylko "beknie"

chętnie posłucham rad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 3:03, 17 Lis 2021 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

1. Ok, jak ustawiłeś zapłon, to znaczy platyny i moment zapłonu?
2. Świeca po próbie odpalenia wygląda jak?
3. Jak próbujesz odpalić to co robisz? Opisz jak dziecku, małymi krokami, będzie łatwiej ocenić. Na płaski jest problem, bo to nie 4 się który dostaje prosto z kolektora na tłok, tak drogą idzie pod tłok, przez pliki i na górę. Ale co robisz przed próba odpalenia normalnie?
4. Jakie masz magneto, podaj oznaczenie lub wrzuć zdjęcie?
5. Słabo mierzalne, ale w jakim stanie są magnesy na kole. Demontuje i spróbuj unieść koło no przy pomocy klucza 17, 19. Daje radę? Jeśli masz inne podmień.
5. Świeca podmieniona?
6. Przerywacz nie otwiera się dwa razy na obrót wału?
7. Odłącz wszystko co wychodzi z silnika.
8. Jak puściłeś przewód WN w karterze?

Spokojnie ileś jeszcze takich rzeczy znajdę. Odchacz te łatwiejsze, odpisz co i jak zrobiłeś i pójdziemy dalej. Do niektórych rzeczy przyda się relacja w postaci zdjęcia.

Dodałem kilka więcej, ale już mi się nie chce myśleć ... Nie ta pora haha


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Śro 3:12, 17 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapka
PostWysłany: Śro 12:04, 17 Lis 2021 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska

1. Przerwa na platynach 0.35 zapłon różne kombinacje 4.4 przed górnym położeniem tłoka
2. Świeca raczej sucha po próbie odpalenia (nie zalewa)
3. Odpalenie . Przelewam gaźników. 2 koopnieviaaa bez włączonego zapłonu potem zapłon i odpalenie .. ale różne kombinacje były z przelaniem bez przelania z otwarta przepustnica zamknięta itp..
4 nie pamiętam oznaczenia magneta (gdyby było źle nie miał bym.iskry ) ale podkładałem inne od chodzącego motocykla i bez efektu .
5 świeca podmieniona
6 iskra jest raz na obrót wału
Prxwod wysokiego idzie przez przelotkę (gdyby było przebicie nie byłoby isskry )
Odłączone przewody z silnika nie dotykają masy (nie byłoby iskry)
Generalnie wszystko jest idealne a nie pali..

Jaka może być przyczyną nifostarczania paliwa nad tłoka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 21:42, 17 Lis 2021 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

1. Przerwa 0.2-0.3, i w zależności od uszczelki 3-4.4, ale ustaw przy grubej 4, a przy cienkiej 3.
2. Jeśli sucha to to będzie problemem, ale idźmy dalej
3. Przelewam ile, do kiedy? Jak ustawiony gaźnik, jaka pozycja ssania?
4. Nieprawda, a Magneta w skrócie są dwa rodzaje.
5. Super
6. Skąd wiesz, taki opis świadczy że nie zrobiłeś o co prosiłem i dalej nie wiem, czy masz prosty pręt od platyny lub zużytą krzywkę
7. raczej myślę o błędach w stacyjce lub dalej, ewentualnie za zapłonem, nie zrobiłeś, a gdzieś może coś być luźno i okresowo nie łączyć.
8. Przewód wkręcasz na bolec cewki, jest sport kąt, jeśli jeśli słabo wkręcony lub krzywo iskra potrafi przeskoczyć czasami tu, a czasami na świecy.

Mimo wszystko przychylam się do tego, że głównym problemem jest brak paliwa. Ale czy to gaźnik, jego ustawienie lub obsługa, po części zapłon, nieszczelność pod cylindrem, na śrubie spustowej. W dalszym ciągu jest kilka opcji.
Proponuję zdemontować przepustnice, wlać wężykiem bezpośrednio do króćca minimum 5 ml paliwa (jak wlejesz za dużo to jest szansa że nie odpalisz bo będzie zalany) i energicznie kopnąć kilka razy. Nawet jeśli nie odpali patrzymy na świece, dalej już chyba wiesz, trzeba wykluczyć brak podciśnienia i ciśnienia pod blokiem, to znaczy uszczelkę pod cylindrem i pod śrubą spustową. Nie dopytuje już o takie rzeczy jak co założyłeś na wał, chodzi o simmering i oring i czy masz pewność że nie rozciąłeś tego drugiego? Zrób kolejny zestaw, sprawdź jakie masz koło magnesowe i jedziemy dalej.
Staraj się robić to co pisze, łatwiej mi pisać co, nóż poco.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Śro 21:44, 17 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapka
PostWysłany: Czw 13:32, 18 Lis 2021 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska

1. Z zapłonu kombinowałem różne ustawienia nie wiem dlaczego inaczej ustawianie zapłon w zależności od uczelni a tsk według mnie to jeśli zapłon będzie w okolicach górnego położenia to powinna odpalić może się nie wkręcać nie mieć mocy vhodxic do tyłu ale musi odpalić.. odezwać się

3. Przelewam również różne kombinacje lekko przelana przelana aż się wyleje...

4. Magneto 31-05 i drugie 31-06 trzecie brak oznaczenia (jedno magneto zdemontowane z odpalającego motocykla wraz z idkrownnikueem całym )

6. Wiem ponieważ zmierzyłem krzywkę żeby miała iskrę w dwóch położeniach musiałby mieć wznios w dwóch miejscach. Hsk prcvylixylem.pslec do przewodu WN i zrobiłem energicznie jeden obrót to tylko raz "szczypało w palec " ptet stunek Stankiewicz kondensator takie zecxy już dawno sprawdziłem.

7 nie ma bledo w stacyjce ponieważ odłączyłem przewody.. sprswdxne miernikiem po odłączeniu cewki brak przejścia na rozwartych platynach

Prxeeod również sprawdxiny kilkukrotnie nie ma przebicia
Gdyby raz gubił iskrę raz ja miał to chociaż by "Czkała " a ona jest martwa na 3 godziny prób odpalenia czynienia 2moze 3 razy


Nieszczelnosc w komorze wskutek wykluczyłem sprawdziłem i na początku pisałem że brak..

Przepraszam że idebrakes że nie robię tego co piszesz ale może dlatego że jakieś małe doświadczenie mam i takie zecxy jsk iskrę szczelność magneto świece podlanie benzyny te podstawowe zecxy z którymi się spotykamy zazwyczaj już sprawdziłem zanim poprosiłem o pomoc ....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 18:29, 18 Lis 2021 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

1. niby tak, zawsze będzie czuć choć jeden suw lub odbicie, ale ustawienie zapłonu jest dla mnie równe sprawdzeniu, czy da się go nastawić na 0,3 rozwarcia i czy nie występuje problem z ustawieniem 3mm przed GMP
3. zawsze aż się lekko wyleje
4. koło magnesowe 31-05 na półeczkę, jest od WFM. Podejrzewam, że nie mogłeś na nim ustawić zapłonu tak, aby można było obserwować moment otwarcia platyn w dużym oczku. Jeśli było inaczej na tym lub drugim kole to daj znać. Sprawdzimy, czy czop wału się nie obrócił
6. krzywka ok, ale ktoś opisywał lub sam miałem taki przypadek, że było dwa razy. Nie pamiętam co było powodem, czy krótki element platyn i ustawienie rozwierania już przy małym wychyle krzywki ... bardzo delikatnie otwierała się gdzieś po drodze.
7. na pewno sprawdziłeś brak przejścia po rozwarciu platyn? Przejście jest z platyn na masę jest powiedzmy niezależne od tego czy są one zwarte czy nie. Zanim zaczniesz rzucać we mnie kamieniami to napiszę, że platyny po tej stronie, co przewód do gaszenia wychodzi na cewkę i kondensator. Dalej idąc, uzwojenie pierwotne w cewce ma opór względem masy (napiszę z pamięci) około 2,4 ohma, więc naprawdę niewiele i u mnie miernik na taką wartość krzyczy o zwarciu. Temat mimo podejrzeć cewki możemy na razie zostawić lub doczytaj jak ją sprawdzić oba uzwojenia w swoim zakresie. Masa przy pomiarze jest bardzo ważna.
Przewodu miernikiem nie sprawdzisz, to tak jak ze świecą, przejścia nie ma, a iskra skacze Wesoly w pewnym momencie, przy źle zaizolowanym przewodzie mogą być cuda Wesoly ale skoro iskra jest duża i zdrowa to idźmy w stronę suchej świecy.

Wracając do sedna, o szczelności pisze bo, skoro sprawdziłeś już podstawowe rzeczy, to znaczy omijając gaźnik podlałeś przez króciec paliwo bezpośrednio pod tłok, a świeca jest nadal sucha to ewidentnie jest problem z nieszczelnością. Jeśli tak to miejsc ucieczki nad i pod ciśnienia jest sporo. Simeringi i oringi na wale (sporo osób nie umie dobrać dobrze oringów. Dalej, może być nieszczelność między cylindrem, a karterami. I na koniec zostaje ta nieszczęsna śruba spustowa, którą wkręca się w kartery które często są zdezelowane, np nierówny kołnierz, rozwiercone na wylot, krzywe od śrubokręta.
w silniku nie ma pompki lub innego mechanizmu niż skokowe zmiany ciśnienia pod tłokiem w celu transportu paliwa do góry, a to u Ciebie kuleje. Szczelności po żadnej stronie wału nie sprawdzisz, choć musiała by być duża bo ... po prawej silnik simering/oring są zakryte drugim łożyskiem, a po prawej jest tego jeszcze więcej, bo nas tu interesuje również połączenie gdzie jest simering i oring po prawej stronie. To pod magnetem ma już trzymać olej silnikowy.
Tak jak pisałem, na spokojnie ustawił bym zapłon i go obejrzał dla własnego spokoju - moment, siłę rozwarcia platyn, przewody WN i gaszenia, ustawił gaźnik (doczytaj lub na słowo ... przepustnica patrząc przez okienko ma być lekko uniesiona - to znaczy ma być przelot pod nią, a dysza niskich wykręcona o 1,5 obrota) lub go ominął (jeśli go nie rozbierałeś i nie masz pewności co do dyszy niskich obrotów i jego szczelności). Jeśli to nie da rady i świeca nadal jest sucha to zajrzyj do śruby spustowej jeszcze raz. Załóż gumową podkładkę (silikon w tym miejscu to proszenie się o problem), a guma na dłuższą metę szybko sparcieje. Jak to zrobisz to kolejna próba, jak dalej problem to użyj czegoś do weryfikacji, czy połączenie pod cylindrem jest szczelne i na styku karterów.

PS. Jaki masz tłumik? Jeśli stary to go zdemontuj lub mocno poluźnij na łączeniu.
Czego użyłeś do składania silnika, patrzyłeś czy połówki dolegają ściśle do siebie lub mierzyłeś na szkle ich "wypaczenie"? Skrzynia zalana olejem?

Staraj się pisać bez błędu, bo niektóre te grubsze literówki wybijają z czytania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Czw 18:33, 18 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapka
PostWysłany: Pią 0:17, 19 Lis 2021 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska

Ok więc tak jak pisałem w poprzednich wiadomościach da się ustawić zapłon, podejrzenie rozwarcia platyn nie jest łatwe ale wykonalne Wesoly również możliwe jest ustawienie zapłonu max mogę ustawić prawie w górnym położeniu tłoka

z pewnością sprawdziłem rozwarcie platyn miernikiem zgodnie z tym co napisałem wcześniej po odłączeniu cewki..

nieszczelność komora wału również sprawdziłem
opis:
na częciowo złożonym silniku to znaczy złożone połówki założony cilinder i głowica pod kuciec gaznika podłączyłem spręzone powietrze , ustawiając tłok w górnym położeniu opryskałem simering oring jedną i drugą stronę pianką do sprawdzania nieszczelności w układach pneumatycznych ( brak pienienia) to samo po odwróceniu silnika do góry nogami połaczenie karterów i korek spustowy . test 2 po zmontowaniu silnika przez korek kontroli poziomu oleju podałem ciśnieni około 3 bary po dłuższej chwili około 2 papierosów nie pojawił się olej w korku spustowym komory wału co swiadczy o szczelności układu.

omijając gażnik podlałem paliwo do cylindra świeca mokra brak zapłonu

po założeniu gażnika swieca mokra z zapłonem ... bez zmian Smutny


Nie rzucam kamieniami tylko jesli opisuję co zrobiłem to nie koniecznie jest sens robić to jeszcze raz , i nie rozumię dlaczego powątpiewasz ...
tłumnik mam nowy niestety typowa chińszczyzna .. ale próbowałem również na samym kolanku i bez efektu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kapka dnia Pią 0:20, 19 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 0:36, 19 Lis 2021 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Czy wątpię to trochę za dużo napisane. Po prostu spotkałem na tym forum lub na innym osoby które coś twierdzą, a później się z tego wycofują.
Teraz mnie zastanawia że zawsze pisałeś o suchej świecy, a teraz o mokrej i o braku iskry.
Dodatkowo pisałem które koło się nie nadaje, nie wiem jakie masz obecnie założone, ale jeśli moc iskry jest niewystarczająca ze względu na zawilgocenie oraz ciśnienie w cylindrze, nie zapali ona mieszanki mimo że jest obecna po wymontowaniu świecy.
Wracając jeśli gubi iskrę na wilgotnej świecy i w tym momencie podmiana na inną nie pomaga to trzeba wrócić do zapłonu.
Widzę że ciężko będzie tak zdalnie pomóc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapka
PostWysłany: Pią 19:37, 19 Lis 2021 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska

szkoda że oceniasz wszystkich tak samo ...

Tak pisałem o suchej świecy a po podlaniu jest mokra i po założeniu gaźnika teraz również
nie widzę ani słowa o braku iskry które napisałem chyba żę coś inne go tobie się wyświetla a innego mi...


nie zmienia to faktu że nie mogę odpalić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 22:02, 19 Lis 2021 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Kapka napisał:
omijając gażnik podlałem paliwo do cylindra świeca mokra brak zapłonu

Opisujesz tak że można rozumieć że świeca mokra, brak iskry lub świeca mokra, silnik nie odpala. Ja zrozumiałem to pierwsze.
Czy oceniam ... nie, nie robię tego. Wolę napisać najprościej jak umiem niż rzucać górnolotne "jaki masz ustawiony kąt zapłonu?"
Po to pisze żebyś nie tylko ty coś z tego wyniósł, a każdy kto to czyta teraz lub za 10 lat. A wtedy nikt już tego nie dopisze o co mi lub tobie chodziło. Pytałem jakie masz koło i czy miałeś problemy z ustawieniem zapłonu. Jeśli masz mokra świece to teraz to powinno być twoim zmartwieniem, a dalej nie wiem jak to wygląda u ciebie i nie wiem co ci napisać więcej.
A więc co z tym zapłonem? Masz właściwe kolo i platyny otwiera się mniej więcej w dużym oknie? Masz możliwość nagrania filmu i udostępnienia go na forum? Ciekawy jestem jak wygląda iskra podczas kopania.
Masz założony filtr powietrza? Rozszczelniłeś tłumik?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba101626
PostWysłany: Sob 8:51, 20 Lis 2021 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

Na 90% albo wadliwy gaźnik (niekompletny, fatalnie ustawiony) albo właśnie złe koło magnesowe.
Czy gaźnik masz współczesny, czy też stary?

Z retorycznych pytań, czy ten Twój motor (z tym gaźnikiem i magnetem) kieeedyś odpalał, choćby na popych?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapka
PostWysłany: Nie 1:39, 21 Lis 2021 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska

Witam.Problem wzioł się i rozwiązał .. motocykl odpalony .

Wymieniłem gaźnik na inny ( pożyczyłem od ojca) i motorek odpalił nawet wkręca cie na obroty Wesoly

Powodem było "nieracjonalne zachowanie się gaźnika ( podczas sprawdzania wentylatorkiem) przy otwartej przepustnicy rozpyla przy zamkniętej również lecz przy delikatnym otwarciu albo pluje Paliwem albo go nie podaje w ogóle
Prawdopodobną przyczyną takiego zachowania jest złe spasowanie korpusu z nazwijmy ja "tuleją" w środku w moim gaźniku po prostu luźno "wpada".
Wydaje mi się ę po krawędzi wewnętrznej korpusu czasami sobie plunie paliwem a czasami powietrze tam blikuje dystrybucję paliwa.
Kolejne pytania
1. czy ktoś ma chińskiego pegaza i jak sie sprawuje
2. czy lepiej próbować złożyć polskiego
3. co sądzicie o regeneracji pegaza w puszczykowie czy ktoś to robił jakie są koszty i czy ma ktoś namiary

dzięki za pomoc Seba101626 i dzięki za zaangażowanie Halcik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 15:48, 21 Lis 2021 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Bardzo się cieszę że się udało, ale też zrobiło się przykro. Reagujesz na inne posty, że ci nie wierzę, po czym po moim innym poście nie realizujesz go, nie dajesz odpowiedzi. Moja podpowiedź nie mogła iść w stronę gaźnika jak ci podpowiedział drugi kolega skoro po moim wpisie
halcik napisał:

Proponuję zdemontować przepustnice, wlać wężykiem bezpośrednio do króćca minimum 5 ml paliwa.

Całość odczytałem tak, że ominięcie gaźnika również nie pomogło, dlatego też osobiście go wykluczyłem.
To taka dygresja, po twoich podziękowaniach Wesoly nie bierz jej jako ataku na ciebie.

Wracając jednak do gaźnika, to jest to jego chyba jedyna bolączką, oprócz wyrobienia przepustnicy, która bardzo rzutuje na pracy silnika na niskich obrotach. Widocznie twoja nieszczelność jest duża, bo przy użyciu ssania ilość powietrza jaka jest kierowana dodatkowym kanałem jest zazwyczaj tak duża, że daje jeszcze odpalić silnik, choć bez ssania silnik już gaśnie.
Uszczelnienie tego połączenia jest dość proste. Swojego czasu jeden z forumowiczów robił to usługowo za 100. Pozostałe rzeczy wykonywane przez firmy regenerujące gaźniki to cynkowanie elementów, mycie całości w myjące ultradźwiękowej i szkiełkowanie. Jeśli interesują cię takie czynności to każda z firm wykona to bez zarzutu. Warto też spalanować powierzchnię, ale to zakładam że wierz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba101626
PostWysłany: Pon 17:05, 22 Lis 2021 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

1. Chiński gaźnik nie jest zły, ale silnik pracuje inaczej
2. Próbuj złożyć Polski gaźnik, ale od razu uprzedzam, że co drugi będzie w podobnym stanie do Twojego
3. Musisz być pierwszy i zdać nam relację

@halcik - usługa uszczelniająca komorę gaźnika z przepustnicą za 100 zł? Wg mnie świetny interes, jeśli ktoś robi to dobrze. Z drugiej strony za tyle jest cały nowy gaźnik, no ale... nie jest idealny, chociaż nie wiem ile kosztuje Pegaz (są 2 rodzaje, chyba, że różnią się tylko napisem na komorze pływaka)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kapka
PostWysłany: Pon 19:19, 22 Lis 2021 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska

Witam.

chętnie odpowiem na punkt 3 ..
Pan Hetmann w Puszczykowie nie robi gażników motocyklowych polecił mi zaprzyjaźnioną firme z Leszna ..
Koszt około 330 zł ( do zniesienia) czas oczekiwania 3 miesiące ( nie do przyjęcia !!!
Zostaje Chinol ....

Kwestia kup 3 złomy zrób jeden dobry też chyba średnia biorąc pod uwagę powtarzalność produkcji w latach 60-tych ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->S 32 nie odpala
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group