Autor |
Wiadomość
|
lemik
|
Wysłany: Nie 17:54, 08 Maj 2011 Temat postu: rura wydechowa, kolanko |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Natknąłem się na artykuł odnośnie prawidłowego montowania wydechu, jestem ciekawy czy to prawda oraz jakie jest wasze zdanie w tym temacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lemik dnia Nie 17:55, 08 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 17:14, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Dla każdego silnika optymalna długość części kolanka która znajduje się w rurze jest inna, zależy to od czasów rozrządu, ustawienie gaźnika i zapłonu. Mnie bardziej nurtuje pytanie jak skutecznie uszczelnić połączenie rura-kolanko. Próbnowałem już taśm do wydechów samochodowych i oringów wysokotemperaturowych ale wszystko się wypala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jenny
|
Wysłany: Pon 21:16, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
A co ze sznurkiem azbestowym...? Nie chcę popełniać gafy, bo sama nigdy nie uszczelniałam (nie było takiej potrzeby jak dotąd ), spotkałam się jednak z osobami, które w ten sposób uszczelniały wydechy. Albo wycinali paski (zamiast sznurka) z koca azbestowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Pon 21:47, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
No właśnie, sposób stary jak świat ale u mnie nie mogę takiego sznurka dostać o kocu już nie wspominając. Zjeździłem wszystkie sklepy i hurtnwnie z artykułami monterskimi i nic. Próbowałem też sznurka do drzwi od pieca ale puszczało bokami. Może go czymś nasmarować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcio
|
Wysłany: Pon 22:27, 09 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
WooW Jenny wrociła
motomaciey dlaczego silikon wysokotemperaturowy tam nie da rady? W poczciwym dwusuwie przecierz go raczej nie wypali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Wto 0:34, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
No właśnie założyłem tam trzeci oring z czerwonego silikonu i przez pierwsze 50km było dobrze ale teraz znowu nie ma szczelności bo zaczął się wytapiać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lemik
|
Wysłany: Wto 7:34, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
motomaciey a takie coś?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motomaciey
|
Wysłany: Wto 9:02, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Dzięki lemik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jenny
|
Wysłany: Pią 21:47, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Motomaciey jeśli nadal będziesz miał problem z uszczelnieniem napisz do mnie PW - może uda mi się zdobyć dla Ciebie kawałek azbestowego koca
Marcio - miło mi że mnie pamiętasz! Ale... ja Twojego nicka nie kojarzę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcio
|
Wysłany: Pią 22:24, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Jenny nie mozesz mnie pamietac bo sie "minelismy". Ty spasowalas a ja doszedlem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcio
|
Wysłany: Czw 20:07, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
To wkońcu rure trzeba przyciac w sposob opisany w linku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lemik
|
Wysłany: Pią 22:01, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
ja bym nie ciął, szkoda kolanka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marcio
|
Wysłany: Pią 22:49, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Tak czy siak musze uciac bo jest za dlugie, wiec to bez znaczenia czy utne wiecej czy mniej.
Lepiej bedzie jak zrobie tak jak jest to opisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 10:41, 14 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
|
hey...
zamieniam wersje choper na oryginała, więc zostaje mi milion chromowanych części, jak zawieszenie przednie, puchy boczne, ładne koło przednie 19 z piastą prawdopodobnie od nsu, jak i zbiornik od nsu, przedni błotnik i tylni na koło 15 szeroką, koło tył na bębnie junakowym w ładnym chromie, ładna nowa opona szeroka. chętnie zamienie na oryginalne te same graty, mi takie chromy nie będą pasować, a komuś kto lubi choperki napeno sie przyda
pozdrawiam ślizg
|
|
Powrót do góry |
|
|
|