Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Regeneracja cylindra

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Regeneracja cylindra <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
sebaw28
PostWysłany: Śro 7:41, 23 Maj 2012 Temat postu: Regeneracja cylindra


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Mechanik naprawił wałek zmiany biegów w mojej Eli.
Mówił mi, że silnik nie ma już za dobrego sprężania.
Mam pytanie. Czy jest sens robić szlif cylindra, zmieniać pierścienie i tłok, czy lepiej jeździć dopóki nie ma innych objawów czegoś złego niż sprężanie?
Ela odpala, nie gaśnie, nie przegrzewa się.
Mechanik dodał, że części obecnie produkowane, tj tłok są często takiej jakości, że podczas jazdy zaczyna puchnąć.
Opiszcie swoje doświadczenia.
Z góry tnx


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Śro 16:08, 23 Maj 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Jeśli nie ma dobrego sprężania, to z czasem zaczną się pojawiać humory u Eli i będziesz mógł mieć kłopoty z paleniem, a także z utratą mocy, której i tak za dużo nie ma Wesoly
Co do nowych części, to przed chwilą, w którymś temacie właśnie napisałem o gotowaniu tłoka Wesoly Zerknij tam, a potem kupuj tłoka, gotuj, pierścionki i rób szlif.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 17:01, 23 Maj 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

A powiedz mi jak stwierdził słabe sprężanie, zobaczył do kieszeni że by się jeszcze na flaszkę przydało, czy użył jakiegoś urządzenia do pomiarów ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebaw28
PostWysłany: Pon 19:43, 28 Maj 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Cześć.
Nie pytałem jak to stwierdził. Chyba użył kopniaka Wstyd .
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 21:15, 28 Maj 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

No to weź kopnij Rometa i SHL to powiesz że Romet ma kompresje że hohohoho.
Ciśnienie można sprawdzić tylko przez wkręcenie odpowiedniego przyrządu w głowicę odkręcenie na max manetki gazu i wielokrotne kopnięcie do momentu aż przestanie wartość się podnosić. Do tego dodam że silniki s32 mają fabrycznie niskie ciśnienie (nie wiem dokładnie ile powinno być ale w książce Panacewicza wszystko jest).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Regeneracja cylindra
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group