Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Pegaz i pozycja wyjściowa (trochę wiedzy o regulacji pegaza)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Pegaz i pozycja wyjściowa (trochę wiedzy o regulacji pegaza) <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 16:40, 06 Lis 2011 Temat postu:







OK - dzięki za info. Nie mam dźwigni na razie Wesoly). Wiem ale kiedy zamknięta kiedy otwarta. Panowie ale to pikuś. Jak już go dobrze zaleje to odpala i co....kolejka zagadka, a raczej masakra.. Wbijam jedynkę a ten jedzie do tyłu:Wesoly)) ?????
Co to ma być ?. Na poprzednim gaźniku jechał do przodu a teraz jedzie do tyłu?. MOże mi ktoś wytłumaczyć co sie dzieje bo jeszcze trochę i zacznie latać Wesoly
Powrót do góry
szczesk
PostWysłany: Nie 16:48, 06 Lis 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Zapewne wał obraca Ci się w drugą stronę Rotfl . Odpalasz ją z kickstartera czy na pycha?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 17:05, 06 Lis 2011 Temat postu:







Na kopkę , ale na pych próbowałem też ale nie udało mi się .. zmieniłem ustawienie zapłonu do tego jak było. ale ciągle jedzie w tył. Co zrobić - rany pierwszy raz mi sie to zdarzyło..::
Powrót do góry
szczesk
PostWysłany: Nie 17:27, 06 Lis 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Zdejmij dekiel od magneta i patrz w którą stronę kręci się magneto podczas pracy silnika. Jak zgodnie z ruchem wskazówek zegara to chodzi dobrze, a jak w odwrotną to źle. Spójrz też co dzieje się z magnetem podczas uruchamiania silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 18:02, 06 Lis 2011 Temat postu:







nie mam dekla więc widzę na bieżąco..Wesoly Kręci się w prawo. Ale czytam w międzyczasie na necie o tym. Większość wskazuje na zapłon, inni mówia o ściętym klinie. Jutro ściągnę magneto i zobacze. Często przy kopaniu silnik mi "odbijał" co może świadczyć o tym klinie chyba. sam juz nie wiem. Jeśli coś Wam przychodzi do głowy - jak to naprawić to czekam na wszstkie wskazówki
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Nie 18:20, 06 Lis 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Po pierwsze, iglica ma tą samą długość, tyle że główna różnica w gaźniku gm 24 i 26 jest taka, że średnica gardzieli się różni oraz dysza paliwowa. (przez to może go zalewać).
Po drugie, Iglica powinna być ustawiona na środku regulacji.
Po trzecie (ah lubie tak wyliczać Wesoly) jak Ci kopniak odbija to znaczy, że zapłon jest źle ustawiony !! Na [link widoczny dla zalogowanych] masz tam gdzieś spis problemów związanych z silnikiem i tam znajdziesz czy zapłon jest przyśpieszony czy opóźniony za bardzo.
A co do jazdy w tył to ja tu widzę paradoks pewien, skoro magneto się kręci w prawo, a motocykl jedzie w tył ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Nie 18:59, 06 Lis 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Jeśli stało się to nagle to zapewne ścięło Ci klin i przestawił się zapłon. Odbijanie dźwigni rozrusznika świadczy o zbyt wczesnym zapłonie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 20:00, 06 Lis 2011 Temat postu:







Drix - Twoja uwaga o paradoksie przeszyła mnie na wskroś... i poszedłem 10 minut temu to sprawdzić no i....przyznaję ci rację..
W prawo to się kręci jak kopie, jak już zapali to kręci się już w lewo. Przepraszam za zamieszanie:))
Szczesk - jutro potwierdzę czy zerwało klin..- dzis jest niedziela i mam już dość emocji na dziś
Do sklikania niebawem
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Nie 22:42, 06 Lis 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Ty, ale z kopniaka Ci odpala ?? Bo to jakby też nie możliwe, że kopiesz to magneto się kręci w prawo i jak zaczyna palić to nagle wali w lewą. Po drodze by zgasł przecież.
Choociaż, a kopniak Ci oddaje jak kopiesz ?? Bo jeśli się nie mylę, w momencie "oddania", magneto kręci się w lewą stronę, prawda ? Więc wtedy było by to możliwe. Więc wg. tego musiałbyś przyśpieszyć zapłon.

A ja myślałem, że tylko z pycha motocykl 2T da się odpalić do tyłu Jezyk

Swoją drogą, jechać motocyklem do tyłu? To musi być bardzo ciekawe przeżycie Wesoly W dodatku nie żadnym ruskim, który ma wsteczny, a poczciwą polską SHLka Mruga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Nie 22:54, 06 Lis 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 8:47, 07 Lis 2011 Temat postu:







No coż Drix, ja jestem tak samo zaskoczony. Ale jest jak napisałem. Pali z kopniaka, z tym że kopie to kreci się w prawo, jak już pracuje to daje w lewo.. Zagadka straszna. Po pracy, a raczej wieczorem sprawdzę ten klin. innej opcji chyba już nie ma.. Wracam do pracy.
P.S. jazda do tyłu wcale nie jest fajna Smutny( tym bardziej bez hamulca

No to Panowie wszystko jasne:) Ścięło klina. Zdjąłem magneto no i sprawa się rozwiązała. Nie mam żadnego więc może jutro kupię ( nie chce mi się dorabiać).
Mam tylko nadzieję, że to już koniec niespodzianek. Pozdrawiam
Drugi raz edytuje posta:))
dorobiłem klina, i moto jeździ do przodu. No ale znowu ten gaźnik, nie wchodzi na obroty, nierówno pracuje, eechhh. te ustawianie:((
Jak się kręcił w lewo to wchodził na obroty rewelacyjnie i równiótko pracował.. teraz od nowa ..ała


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 22:24, 08 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Pegaz i pozycja wyjściowa (trochę wiedzy o regulacji pegaza)
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group