Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Mułowaty z wolnych obrotów

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Mułowaty z wolnych obrotów <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 22:07, 19 Lip 2011 Temat postu: Mułowaty z wolnych obrotów







mam problem z moją shl ponieważ założyłem stożkowy filtr bo nie miałem oryginalnego i chodzi dziwnie. mam zaklejony taśmą prawie cały dolot powietrza na stożku i motorek chodzi na wysokich obrotach dobrze, zejdzie na niskie i powoli powoli schodzi na niższe obroty i gaśnie. Jak chodzi tak na niskich obrotach i dam mu gazu to się zamula ale wejdzie na obroty wysokie. czego to może być przyczyna ?
Powrót do góry
halcik
PostWysłany: Śro 13:01, 20 Lip 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1814
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jak dla mnie źle wyregulowany gaźnik. Zaraz też ktoś ci napisze że te filtry są do dupy i będzie miał rację. Gdzieś kiedyś czytałem o tym, że silnik nie chce przejść z niskich na wyższe obroty, było tam opisane którą śrubką kręcić, ale już nie pamietam. Powodzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 19:21, 20 Lip 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Pierwsze co regulacja gaźnika ale nie będę się rozpisywał bo taki temat już był więc klawiatura w dłoń i szukaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 11:21, 21 Lip 2011 Temat postu:







no bo jeszcze nie mam włożonej iglicy od ssania i może przez to dostaje więcej powietrza i dziwnie chodzi
Powrót do góry
mruty
PostWysłany: Czw 19:16, 21 Lip 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Hmm nie ma czegoś takiego jak iglica ssania. Jest tylko przepustnica powietrza (tzw ssanie) bądź iglica która otwiera dyszę od paliwa można regulować jej wysokość. Jeżeli ciężko wkręca się z niskich obrotów to prawdopodobnie dostaje za dużo paliwa i opuszczając iglicę zmniejszysz jego ilość w mieszance.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 22:55, 21 Lip 2011 Temat postu:







już jest wszystko dobrze , założyłem tą przepustnice od ssania i chodzi normalnie , odpala teraz też normalnie bez przelewania
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Pią 3:03, 22 Lip 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Mam założony stożkowy filtr i nie mam przepustnicy powietrza a silnik pracuje normalnie. Masz nieprawidłowo wyregulowany gaźnik, jeśli chcesz jeździć bezawaryjnie zrób to tak jak się należy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Mułowaty z wolnych obrotów
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group