Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Ciężko pali - na ciepłym silniku.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11] Ciężko pali - na ciepłym silniku. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 22:48, 23 Mar 2007 Temat postu:







Dzis byla kolejna walka z SHL-ka i nic
- poki co wydaje mi się ze gaźnik wykluczyłem (przekładałem z jezdzącej shlki i to samo)
- sprawdziłem i wyregulowałem przerywacz, zapłon ustawiony dobrze
ale dalej sie nie wkreca na wysokie, dusi sie jak by
(stala kilka dni pzyszedlem zalalem gaznik dwa kopniaki bez zaplonu, kluczyk w stacyjke i za pierwszym kopem chodzi jak tallala ale tylko na wolnych:( )
mam ja od niedawna i nie wiem co z nia nie tak pierwsza jazda wszystko grało kilka kilometrow i sie zaczelo dziac
za magnetem widac ze cewki sa nowe przerywacz tez nie wiem tylko czy kondensator
Moze poszlo jakies uszczelnienie w silniku i olej dostaje sie do cylindra, swieca nie jest sucha po wykreceniu ale niby nie powinno sie sprawdzac swiecy po odpalaniu silnika " w miejscu" tylko po jeździe.
wiec nadal nie wiem co jest nie tak:/
w poniedzialek kolejna bitwa
jak ktos ma jakies pomysly to prosze...
pozdro
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 22:19, 24 Mar 2007 Temat postu:







Spróbuj bez tłumika (tylko za dużo nie szalej, żebyś nie zatarł)
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 2:54, 25 Mar 2007 Temat postu:







i tlumiki tez zmienialem (od tej na chodzie)
Teraz jest jeszcze gorzej bo zaczela prychac i strzelac przy probie wkrecenia na obroty
to raczej musi byc cos z zaplonem chyba..
Nie wiem kupilem nowy kondensator w poniedzialek zaloze ale cos wydaje mi sie ze to cos jeszcze...
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 10:56, 25 Mar 2007 Temat postu:







Wiem, eureka - zmień silnik od tej na chodzie Rotfl

Żartowałem.
No to mamy zagryche - test dla wszystkich forowiczów. Komu się uda diagnoza to... Padam Padam Padam
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Nie 11:11, 25 Mar 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

sprawdzałeś klin przy magnecie?? jak jest wyrobiony ten rowek albo klin to przy dobrych ustawieniach będa sie takie cuda działy...

jaką masz uszczelke pod głowicą cieńka aluminiowa czy oryginalna gruba?

i jeszcze jedno, sprawdzaleś czy świeca nie ma przebicia?? i sprawdź jaka jest iskra, jednolita gruba niebieska wszystko ok, jak sie strzępi albo nie przeskakuje na elektrodach to do bani


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 17:37, 25 Mar 2007 Temat postu:







Co do 2 silnika to jak mi sie nie uda do końca tygodnia nic zrobic to zamianka sie szykuje.
co do iskry to jest ok (-wkoncu pali na wolnych jak marzenie)
jutro wymienie kondensator i sprawdze klin na magnecie moze to jest to
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 22:36, 26 Mar 2007 Temat postu:







I problem rozwiązany Wesoly
Załozyłem nowy kondensator słozyłem magneto i bez zbednych regulacji po pierwszym kopniaku zagadałaWesoly wkreca sie az miło teraz juz 80 km/h to nie problem -- coz za moc:)
jeszcze tylko regulacja zapłonu (ale chyba jest dobry bo chodzi rewelka, ma tylko za wysokie obroty na wolnym)
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 9:18, 21 Sie 2008 Temat postu:







tak witam po przerwie
i nieuwierzycie:)
Grzebalem sie ale silnik wyremontowalem nowy wal tlok cylinder po szlifie , nowe łożyska itp.
Ale ten pi... problem pozostał poki co docieram predkosci 40-45 ok ale juz 50 i zaczyna sie, dusi sie i po chwili staje
Postoi chwile odpali na wolnych i lipa na wysokie jej nie wkrecisz.
Lewe powietrze wykluczam bo swiezo uszczelniony silnik.
Zostaje albo regulacja gaznika (ale czemu na wolnych chodzi jak marzenie a odstawia po czasie)
lub zapłon ale tu ustawiam książkowo przerwa 0,35 i rozwarcie na 4,4mm od góry.
Może magneto (rowek w magnecie od klina - bo wał nowy) ale raczej nie
???
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Czw 10:42, 21 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

A przepustnica w gaźniku?? wchodzi ciasno czy lata??Luźna przepustnica - lewe powietrze.
Uszczelnienie połączenia gaźnika z kolankiem i kolanka z cylindrem ,tamtędy lubi łapać lewe powietrze. Po pewnym czasie lubią się odkształcić. Sprawdź płaszczyzny na płycie traserskiej lub płaskiej szybie .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 22:23, 28 Sie 2012
PRZENIESIONY
Śro 14:00, 29 Sie 2012 Temat postu: Problem z zapaleniem na gorącym silniku







Witam,
Po remoncie silnika SHL M11 zrobila okolo 300 km bez problemu. Niestety ostatnio mam dziwna sytuację. Wraz z zagrzaniem silnika motocykl straci moc, przestaje reagować na gaz , strzela w wydech, dławi się. Zapłon jest ustawiony idealnie, iskra jest świetna, paliwo jest. kondensator trochę bardziej iskrzy niz ostatnio. Tłok jest nieco przytarty. Po zalaniu Miksolu-S z Orlenu dymi w proporcji 1:20 dymi bardziej niz na najtańszym miksolu.
Co może być przyczyną?
Z góry dzięki za pomoc
Powrót do góry
holipa
PostWysłany: Śro 14:05, 29 Sie 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

tłok puchnie od temperatury i się przyciera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Śro 14:48, 29 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ja bym obstawiał że świeca nie gra jak się nagrzeje, albo coś z iskrą na gorącym, jak tłok spuchnie to silnik staje i nie ma jazdy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Śro 16:43, 29 Sie 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

zależy do jakiego stopnia spuchnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Czw 0:30, 30 Sie 2012 Temat postu:


Gość




kto was uczył docierać silniki po remoncie?>Wesoly
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Ciężko pali - na ciepłym silniku.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group