Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S06->[M06-T] Nie chce odpalic...

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M06-T] Nie chce odpalic... <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 9:28, 13 Maj 2008 Temat postu: [M06-T] Nie chce odpalic...







Witam ponownie Jezyk Teraz problem polega na tym, ze motor nie chce odpalic. Jest iskra, jest paliwo, ale nie odpala. Z tego co zauwazylem to swieca pozostaje sucha. Czego to moze byc przyczyna ? Moze zasyfiony gaznik ? Jak nalezy go w ogole zamontowac ? Bo jest on mocowany do rury wychodzacej z cylindra i mozna nim swobodnie obracac. Trzeba ustawic go pionowo czy moze ma byc jakis pochyl w ktoras strone ?
Powrót do góry
marianek_spox
PostWysłany: Wto 10:26, 13 Maj 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Jeśli gaźnik obraca się mimo dociągnięcia opaski ,to pewnie połączenie jest nieszczelne i ciężko zassać silnikowi świeżą mieszankę. Jeśli świecę masz suchą ,to sprawdź zaworek iglicowy w gaźniku ,ustawienie iglicy (3 rowek od góry) ,oraz kranik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 17:57, 13 Maj 2008 Temat postu:







nie no jak dociagne to sie nie kreci. po prostu nie ma zadnego miejsca, gdzie moglby sie zaklinowac co oznaczaloby dobre ustawienie. dlatego nie wiem jak ma byc. iglica jest ok, paliwo dochodzi do gaznika, ale nie do swiecy
Powrót do góry
marianek_spox
PostWysłany: Wto 18:09, 13 Maj 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Gaźnik powinien być ustawiony w miarę pionowo. Zrób tak : zdejmij filtr powietrza i zastaw otwór dłonią. Przekop silnik pare razy dodając odrobinę gazu. Jeśli mieszanka nadal nie dotrze do cylindra będzie trzeba przejrzeć gaźnik. Jeśli natomiast świeca będzie mokra ,a silnik nie odpali to albo masz gdzieś nieszczelności ( silnik zaciąga tzw. fałszywe powietrze) ,albo poszły uszczelniacze na wale ,albo po prostu zużył się tłok z pierścieniami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Pią 23:43, 16 Maj 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Ewentualnie uzyj dawny sprawdzony sposób tzw. wtrysku bezpośredniego Wesoly Wykręć siwecę, wlej troche paliwa ze strzykawki lub węzyka, tak na oko z pół nakrętki od butelki, wkręc siwece , założ przewód WN i kop. Jak zapłon jest OK to moto zagada na chwile, wkręci się na obroty i zgasnie. Wtedy bedziesz wiedzial że to gaźnik trefny jest. W gaxniku moze byc niski poziom paliwa i dlatego nie zaciąga do cylindra..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 8:55, 20 Maj 2008 Temat postu:







z gaznikiem jest taki problem, ze jezeli mam odkrecony kranik to po chwili paliwo zaczyna wyciekac od strony podlaczenia filtra powietrza z tych dziurek. czy to normalne ?
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Wto 9:33, 20 Maj 2008 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

to znaczy że masz zbyt wysoki poziom paliwa w gaźniku, albo zaworek ci nie trzyma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 12:28, 20 Maj 2008 Temat postu:







jak ten poziom obnizyc ? jaki konkretnie zaworek ?
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Wto 17:45, 20 Maj 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

zaworek plywakowy Ci nie trzyma albo po prostu powiniene wyjac plywak i sprawdzic jaki masz typ czy przechodzi przez niego iglica czy nie. jak przechodzi iglica to przesunac ja ostrzem wyzej a jak nie ma iglicy to powinno byc ok jezeli zaworek trzyma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 8:52, 27 Maj 2008 Temat postu:







przechodzi iglica przez plywak
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Wto 17:37, 27 Maj 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

no to jak masz ta iglice to sprawdz czy wogole dziala ten zaworek plywakowy a jak dziala to po prostu przestaw ta iglice tak aby ta strona ostrzejsza sie oddalila od plywaka, albo zmien plywak i zawworek na nawszy typ jest owiele lepszy i plywak sie nie zawiesza...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ted13
PostWysłany: Pon 16:51, 09 Maj 2016 Temat postu: brk paliwa na świecy. Nie odpala


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Jak u kolegi. Paliwo nie dochodzi do świecy. Iskra jest ładna. Silnik nie chce zagadać nawet po wstrzyknięciu paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S06->[M06-T] Nie chce odpalic...
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group