Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->[M06] Cylinder rozwiercony do 175

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M06] Cylinder rozwiercony do 175 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
pawe86
PostWysłany: Pon 8:58, 29 Sty 2007 Temat postu: [M06] Cylinder rozwiercony do 175


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

witam
mam SHL 150 z cylindrem rozszlifowanym na 175 i tlok zalozony jakis FSO spotkaliscie sie kiedys z czyms takim ????
czy to daje rade czy sie przegrzewa czy czy cos takiego???????
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 11:14, 30 Sty 2007 Temat postu:







Dużo bym dał, żeby inny tłok pasował. Możesz coś więcej o nim napisać?
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Wto 14:57, 30 Sty 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Czytałem gdzies tylko nie wiem czy to na naszym forum czy gdzies indziej ze właśnie tłok od Poloneza pasuje idealnie i jest nie do zdarcia... ale osobiscie nie probowałem ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Wto 17:22, 30 Sty 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

no tlok jest bardzo podobny do orginala tylko ma trzy pirscienie co pewnie pomaga mu sie grzac ja zakladam dwa i tyle jesli ktos chce moge za ten tlok sie zamienic na inny od shl orginalny ze starych zapasow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 23:18, 30 Sty 2007 Temat postu:







To będzie też dotyczyć M11?
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Śro 0:09, 31 Sty 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

To nie jest żaden tłok do poloneza!!!!!
Poczytajcie trochę literatury!!!!!!

Dla warszawskiego WFM tłoki odlewała i obrabiała Fabryka Samochodów Osobowych na Żeraniu. Te właśnie tłoki sygnowane FSO. Jak zlikwidowali WFM ,FSO przestała produkować dla niej tłoki i produkcję przejęły zakłady WSK Gożyce koło Tarnobrzega krajowy potentat w produkcji tłoków(produkcja głównie do silników lotniczych ,FSM,WSK - do motocykli,a póżniej nawet dla FSO,dziś robia nawet alufelgi) tłoki z Gożyc sygnowane są znakiem WSK.
Dziś produkcja rzemieślnicza wielkie g..... brak sygnatury producenta ,dobrze jak podadzą choć z jakiego stopu odlane ,studzone w szybko stygnących formach ,przez to potem puchną,za szerokie rowki pierścieniowe powodujące dzwonienie pierścieni a w najgorszym wypadku pekanie.
Silnik SHLm06 łatwo przeszlifować do pojemności 175 ,często to stosowano z prostego powodu brak tłoków do pojemności 150 na dziś dzień chyba nik ich nie leje. Scianki cylindra są na tyle szerokie że nic się nie dzieje jak się go roztoczy do pojemności 175.
Pasowało by tylko wymienić sprzęgło na sprzęgło ze sprężyną centralną (od silnika S32) orginalne będzie się szybko zużywać (większa moc).
Możesz się cieszyć masz orginalny tłok najlepszy jaki możesz mieć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 0:56, 31 Sty 2007 Temat postu:







Ciekawa informacja.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 9:36, 01 Lut 2007 Temat postu:







bitels napisał:
Dla warszawskiego WFM tłoki odlewała i obrabiała Fabryka Samochodów Osobowych na Żeraniu.

To prawda. Na ostatnim moto bajzlu w Łodzi kupiłem nominalny, fabryczny, nowy tłok do M11. Jest on sygnowany FSO i S32. Kosztował 80 pln. Niestety facet nie miał już sworznia i pierścieni.
Pozdro
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Czw 13:36, 01 Lut 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

A miał moze więcej tych tłoków? lub na inny szlif? bo myśle ze mozna by hurtem je kupic bo na pewno kazdemu z forum by sie taki przydał ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->[M06] Cylinder rozwiercony do 175
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group