Autor |
Wiadomość
|
pawe86
|
Wysłany: Pon 8:58, 29 Sty 2007 Temat postu: [M06] Cylinder rozwiercony do 175 |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
witam
mam SHL 150 z cylindrem rozszlifowanym na 175 i tlok zalozony jakis FSO spotkaliscie sie kiedys z czyms takim ????
czy to daje rade czy sie przegrzewa czy czy cos takiego???????
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 11:14, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
|
Dużo bym dał, żeby inny tłok pasował. Możesz coś więcej o nim napisać?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doli_M11
|
Wysłany: Wto 14:57, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Czytałem gdzies tylko nie wiem czy to na naszym forum czy gdzies indziej ze właśnie tłok od Poloneza pasuje idealnie i jest nie do zdarcia... ale osobiscie nie probowałem ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawe86
|
Wysłany: Wto 17:22, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
no tlok jest bardzo podobny do orginala tylko ma trzy pirscienie co pewnie pomaga mu sie grzac ja zakladam dwa i tyle jesli ktos chce moge za ten tlok sie zamienic na inny od shl orginalny ze starych zapasow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 23:18, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
|
To będzie też dotyczyć M11?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bitels
|
Wysłany: Śro 0:09, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
To nie jest żaden tłok do poloneza!!!!!
Poczytajcie trochę literatury!!!!!!
Dla warszawskiego WFM tłoki odlewała i obrabiała Fabryka Samochodów Osobowych na Żeraniu. Te właśnie tłoki sygnowane FSO. Jak zlikwidowali WFM ,FSO przestała produkować dla niej tłoki i produkcję przejęły zakłady WSK Gożyce koło Tarnobrzega krajowy potentat w produkcji tłoków(produkcja głównie do silników lotniczych ,FSM,WSK - do motocykli,a póżniej nawet dla FSO,dziś robia nawet alufelgi) tłoki z Gożyc sygnowane są znakiem WSK.
Dziś produkcja rzemieślnicza wielkie g..... brak sygnatury producenta ,dobrze jak podadzą choć z jakiego stopu odlane ,studzone w szybko stygnących formach ,przez to potem puchną,za szerokie rowki pierścieniowe powodujące dzwonienie pierścieni a w najgorszym wypadku pekanie.
Silnik SHLm06 łatwo przeszlifować do pojemności 175 ,często to stosowano z prostego powodu brak tłoków do pojemności 150 na dziś dzień chyba nik ich nie leje. Scianki cylindra są na tyle szerokie że nic się nie dzieje jak się go roztoczy do pojemności 175.
Pasowało by tylko wymienić sprzęgło na sprzęgło ze sprężyną centralną (od silnika S32) orginalne będzie się szybko zużywać (większa moc).
Możesz się cieszyć masz orginalny tłok najlepszy jaki możesz mieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 0:56, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 9:36, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
|
bitels napisał: |
Dla warszawskiego WFM tłoki odlewała i obrabiała Fabryka Samochodów Osobowych na Żeraniu. |
To prawda. Na ostatnim moto bajzlu w Łodzi kupiłem nominalny, fabryczny, nowy tłok do M11. Jest on sygnowany FSO i S32. Kosztował 80 pln. Niestety facet nie miał już sworznia i pierścieni.
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Doli_M11
|
Wysłany: Czw 13:36, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
A miał moze więcej tych tłoków? lub na inny szlif? bo myśle ze mozna by hurtem je kupic bo na pewno kazdemu z forum by sie taki przydał ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|