Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Króciec - uszczelka

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Króciec - uszczelka <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
drix1994
PostWysłany: Wto 19:22, 19 Sie 2008 Temat postu: Króciec - uszczelka


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Mam pytanie, mam 2 takie twarde uszczelki po ou stronach króćca i one przepuszczają powietrze. Więc co mogę dodać do tego żeby było szczelne... myślałem ze gume ale przecież guma nie da rady... czekam na propozycje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 19:41, 19 Sie 2008 Temat postu:







Gumę to można używać co najwyżej do żucia Wesoly

Guma puchnie w kontakcie z paliwem
jak coś polecam sylikon tylko jakiś "lepsiejszy" nie najtańsze czerwone badziewie lub stary dobry "hermetyk"
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Wto 19:58, 19 Sie 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Pierwsza sprawa :
Podkładki są do izolowania cieplnego.
Jeżeli podkładki oraz króciec ssący i gaźnik są wypaczone nawet najlepszy silikon nie pomoże.
Aby to sprawdzić:
Odkręć gaźnik i króciec ssący połóż obiema stronami albo na płycie traserskiej albo na płaskiej szybie, to samo zrób z podkładkami , jeżeli się huśtają musisz je splanować.
W tym celu przyklej do płaskiej szyby papier ścierny 220 i pocieraj wypaczoną stroną elementu bez docisku , kręcąc ósemki .
Sprawdzaj co jakiś czas czy powierzchnia jest płaska.
Kup dobrą pastę silikonową np. do uszczelniania silników samochodów japońskich(taka szara mają na allegro za 10-20 zeta)
posmaruj obie powierzchnie poczekaj ok 10 minut aż pasta na wierzchu stwardnieje. Dopiero wtedy skręcaj.
Wtedy połączenie będzie dopiero szczelne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 23:02, 21 Sie 2008 Temat postu:







Tak jak bitels napisal jest dobrze. Ja tak zrobilem z kruccem, glowicą i przed chwilą z karterami. Wypolerowalem je w środku w miejscu obracania sie wału (tarczy). Jutro gdzies foty wrzuce. A uszczelki to chyba ebonitowe ale nie gumowe! Mruga
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pią 9:00, 22 Sie 2008 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

wczoraj miałem czas i tak zrobiłem. i pomogło Mruga Dzięki Bitels.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Króciec - uszczelka
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group