Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Kranik - jaki kupić

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Kranik - jaki kupić <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 10:15, 14 Sie 2012 Temat postu: Kranik - jaki kupić







Witam,
Ciekł mi stary kranik. Kupiłem nowy za 23 zł z allegro. Już na zdjęciu wyglądał surowo. Niestety po założeniu cieknie z zakręconego bardziej niż ze starego odkręconego. Czy możeci mi polecić jakiś sprawdzony kranik z allegro lub sklepu internetowego? (SHL M11)
Pozdrawiam
Powrót do góry
Pawlasty
PostWysłany: Wto 11:09, 14 Sie 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

A próbowałeś wymienić uszczelki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Inżynier
PostWysłany: Pią 10:15, 17 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty koło Bielska

Jak cieknie to chyba logiczne że wypadałoby najpierw wymienić uszczelki w STARYM!! a nie kupować chińsko-polskie wynalazki Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pią 11:05, 17 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Stary kranik z dobrymi uszczelkami jest nie do zaje%$#, ja w moim wymieniłem uszczelki 9 lat temu i nic nie cieknie, uszczelki można dokupić, albo samemu dorobić z gumy paliwoodpornej, ,,Dziadek" ze sklepu poleca dorobić z paska skórzanego. A dokręcałeś śrube dociskającą kurek? Może to załatwi cieknięcie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Pią 13:02, 17 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruva
PostWysłany: Pią 11:13, 17 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Justynów

Tak, jak piszą koledzy. Kranik to tylko zawór i jeżeli nie ma w nim jakichkolwiek ubytków, skaleczeń w elementach metalowych, to za szczelność odpowiadają uszczelki. W ktraniku są dwie i obydwie muszą być uber szczelne.
Skóra to niezły pomysł, ale gdzieś po roku kontaktu z benzyną trzeba wykonać nową. Trochę klopotliwe będzie też uszczelnienie tym materiałem odstojnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mruva dnia Pią 11:14, 17 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Kranik - jaki kupić
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group