Autor |
Wiadomość
|
psycho-pablo2
|
Wysłany: Nie 12:19, 03 Paź 2010 Temat postu: jaki tłok shl 150 |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Witam. Przymierzam się do kupna tłoka. I sam nie wiem co dać. Po zmierzeniu suwmiarką cylindra wyszło 53,20, więc następny nad wymiar 53,47. W ofercie są tłoki z AG-Motu bodajże 50zł, tylko świecą się bardzo więc chyba z kiepskiego materiału zrobione. Zapytałem czy z AK-12 lub AK-20 to nie odpowiedzieli, bo nie wiedzą. czy tłok pasuje od jakiegoś innego modelu (nie chce rozwiercać na 175). Jaki luz stosuje fabryka? Ja w starym simsonie zrobiłem luz 0,05 i chodzi ładnie. I czy tłoki fabryczne ak12 nie puchły? bo zdarzają się okazje na alledrogo. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
pawe86
|
Wysłany: Nie 13:17, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
hmmm jak shl 150 sr tłoka powinna oscylować w okolicy 57mm(chyba nominał)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Nie 18:01, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Zgadza się Paweł, nominalny tłok do 150ccm ma 57mm. Kolejne wymiary są co 0,25mm, luz montażowy wynosi 0,03mm. Fabryczne tłoki mają 12% zawartość krzemu i nie puchną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bitels
|
Wysłany: Nie 23:13, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Luz montażowy 0,03 to raczej w MZ wyższa kultura techniczna.
W naszych wynalazkach fabryka zalecała 0,06.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Nie 23:38, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Dobrze ze jesteś bitels, bo jeszcze zrobił bym tak szlif.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
psycho-pablo2
|
Wysłany: Pon 0:10, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
jak się okazało, cylinder jest tulejowany na tłok chyba 125. ja będę starał się powrócić do oryginału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Pon 9:43, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
A ty nie masz czasem cylindra od WFM S-34, takiego z nacięciami na żebrach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sławomir
|
Wysłany: Czw 12:45, 04 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 18 Maj 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarapcie
|
Orginalny korbowód shl 175 bęszie paował do tłoka mz ts 150?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
halcik
|
Wysłany: Czw 13:29, 04 Cze 2020 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2268
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Skoro tłoki pasują to i korbowody. ALe do MZ są ogólnie odstępne więc ten od SHL możesz zostawić. Dodatkowo ten w MZ pracuje na łożysku, a w SHL jeździ po brązie. Nie wiem, czy ta różnica daje możliwość zamiennego stosowania, ale obstawiałbym że tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|