Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Jak rozmontować gażnik gm 24

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Jak rozmontować gażnik gm 24 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 22:09, 29 Wrz 2008 Temat postu: Jak rozmontować gażnik gm 24







Właśnie "zawiesiłem się" przy rozmontowaniu gaźnika (gm 24) mam tylko 1 sztukę i to dość zapuszczoną więc wole najpierw spytać zanim coś urwę
[link widoczny dla zalogowanych]
więc po kolei

1. cześć nr 33 wyrwać czy wykręcić (gwint normalny czy lewy) ?

2. cześć nr 17 jak wyjąć ją z korpusu w jaki sposób jest do niego przymocowana


u mnie wyglądają one tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Pon 23:03, 29 Wrz 2008 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

ad.1.
normalny gwint
ad.2.
część ta jest wciskana do korpusu, trzeba ją wybić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J_M_M
PostWysłany: Pon 23:08, 29 Wrz 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poręba Górna

Zamiast wybijać lepiej skorzystać z imadła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Wto 9:20, 30 Wrz 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Pierwszej części nie ma potrzeby wymontowywać to tylko śruba mocująca komorę pływakową pod nią nic nie ma.
Drugą część należy wybić od spodu gaźnika za pomocą drewnianego kołka, dobrze jest przed tą czynnością zapuścić WD-40 bo to cynkal i lubi sie zapiekać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 20:06, 30 Wrz 2008 Temat postu:







Dokladnie tak jak Panowie wyzej napisal. Mruga Ale uchwyt komory plywakowej mozna wyciągnać zeby było lepiej środek wyczyścic. Najlepiej tam na środku gdzie nie ma gwintu przytrzymaj kombinerkami i odkręcaj jak śrubę.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 16:21, 08 Gru 2008 Temat postu:







Tak z czystej ciekawości. Czy gm oznacza skrót General motors? xD
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Pon 16:31, 08 Gru 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Gaźnik motocyklowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 16:34, 08 Gru 2008 Temat postu:







gm -gaźnik motocyklowy
24 - średnica gardzieli

choć twoje tłumaczenie mi jakoś bardziej podchodzi:)

a tak idąc dalej czym się różniły wersje U1-U2-U3 ?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 16:38, 08 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 18:18, 08 Gru 2008 Temat postu:







SlawekS napisał:
gm -gaźnik motocyklowy
24 - średnica gardzieli

choć twoje tłumaczenie mi jakoś bardziej podchodzi:)

a tak idąc dalej czym się różniły wersje U1-U2-U3 ?


GM24 U1 były chyba w Junakach,M11 i M11 Lux,U2 Nie mam pojecia.U3 w M11W/Lux i Gazeli.U1 ma dysze 180 a U3 160.

Wesoly .
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 13:35, 09 Gru 2008 Temat postu:







W jankach były Pegaz GM 26. Niestety w SHL użycie tej 26 powoduje zalewanie, niekompletne spalanie mieszanki i niemozność ustawienia płynnej pracy silnika. Zly
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 16:22, 09 Gru 2008 Temat postu:







A co do różnicy w gaźnikach Pegaz to znalazłem to :

Cytat:
-GM24 U1, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w SHl 175
-GM24 U2, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w OSA 175
-GM24 U3, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w SHL 175 M11 (W)
-GM26 U1, średnica gardzieli 26mm, dysza 140 stosowany w JUNAK
-GM26 U3, średnica gardzieli 26mm, dysza 180 stosowany w WSK 175 i SHL M17 GAZELA

jeśli wkradł sie błąd to proszę o sprostowanie
.

wychodzi na to że nie ma różnicy
Powrót do góry
picek
PostWysłany: Wto 22:09, 09 Gru 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

No jest również różnica w budowie, jest to wyjaśnione w jednym z wydań motoru z lat 60 tych. Chodziło o zastosowanie sprężynki i kuliki jako amortyzacji iglicy otwierającej wlot benzyny do komory z pływakiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Wto 22:45, 09 Gru 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

A w ktorych powinna byc kulka a w ktorych sam bolec?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Wto 23:05, 09 Gru 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Postaram się odnaleźć ten artykuł, ale z tego co pamiętam to U3 miało kulkę. chodziło o amortyzację drgań tak by iglica się nie otwierała i nie wpuszczała do komory za dużej ilości paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Śro 17:21, 10 Gru 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Chodzi o to aby amortyzator pochłaniał drgania i nie powodował odginania języczka pływaka.
Gaźnik od junaka ma także inną wkładkę w gardzieli i charakterystykę dla silnika czterosuwowego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->Jak rozmontować gażnik gm 24
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group