Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->dziwne odgłosy w silniku

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
dziwne odgłosy w silniku <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 9:42, 13 Cze 2010 Temat postu: dziwne odgłosy w silniku







Witam na wstepie chciałbym napisać iż poczytałem na forum o wale tłokach itp i prosze o poradę mam silnik 150 rozwiercony na 175 tłok i pierscienie nowe z firmy kross wał ma boczny luz zrobiłem na nim 150 km i zaczeło wydawac się z silnika jakies dziwne odgłosy takie pstrykanie siłe ma nie dusi się wszystko pracuje tylko takie pstrykanie w czasie jazdy bardzo głośne w cylindrze czy to pierscienie sa słabe czy wał jednak trzeba regenerować czy może łożysko od strony magneta się zatarło jeśli to wał jest do regeneracji wał 150 czy jak dokupie korbowód od 175 na sworzeń 15 będzie pasował i czy w skuterze debicy są dobre te korbowody zastanawiam sie może nad kupnem silnika s32 dobrym i przełożyc cały wał z tłokiem co wy na to co wyjdzie lepiej i taniej ?
Powrót do góry
Marcio
PostWysłany: Nie 11:02, 13 Cze 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Napisz to jeszcze raz...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 12:14, 13 Cze 2010 Temat postu:







to znaczy?
Powrót do góry
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 13:11, 13 Cze 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Napisales jednym ciągiem i trudno skumać o co biega.
Wstaw kropki itd. wtedy bedzie ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 20:08, 13 Cze 2010 Temat postu:







Witam napisze tak . Mam silnik 150 zrobiony szlif na 175 , wał ma luz na boki przejechałem na tym silniku dopiero 150 km i zaczął się wydobywać dziwny odgłos pstrykania .Czy to moga być pierścienie ? PO ZDJĘCIU GŁOWICY TŁOK BARDZO LEKKO Z CHODZI W DÓŁ I GÓRĘ. PROSZĘ O PORADĘ JAK DO TEGO PODEJŚĆ CZY REGENEROWAC WAŁ , JEŚLI TAK TO CZY KORBOWÓD Z SILNIKA S 32 BĘDZIE PASOWAŁ ? A MOŻE KUPIC SILNIK S32 I PRZEŁOŻYĆ CAŁY WAŁ WRAZ Z TŁOKIEM CZY SZUKAC PRZYCZYNY GDZIE INDZIEJ

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 20:58, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Marcio
PostWysłany: Nie 22:40, 13 Cze 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

A masz dobrze dobrany szlif tloka po taki cylinder? Oraz czy pierscienie rowniez sa dobrze dobrane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 14:44, 14 Cze 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

a co do wału to każdy wał ma luz na boki. Wał nie może mieć luzu góra-dół. A to pstrykanie to w którym miejscu słychać ? Bo u mnie też jest takie coś, tyle, że to słychać tu przy lewym deklu...i u mnie hałas prawdopodobnie robi łańcuszek sprzęgłowy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pon 14:45, 14 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 20:23, 14 Cze 2010 Temat postu:







Witam panowie dzisiaj rozebrałem cylinder i tak pierscienie ok cylinder tok zero rys jedynie to co mnie żdziwiło to to ze trzymajac za korbowód reką tłok lata na wszystkie strony bez zadnego oporu załozyłem nowe pierscienie i odpaliłem i to samo zmieniłem też łańcuszek sprzęgłowy pstrykanie tak samo wydobywa sie z prawej jak i zlewej strony karterów przy zgaszonym silniku i kopląc kopaczką tak samo pstryka postawił bym na wał co o tym sadzicie?
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Pon 20:57, 14 Cze 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

byc może skoro tłok ma luz, to pewnie tulejka korbowodu, a może cały korbowód... przy wyrobionym korbowodzie najbardziej slychac stukanie gdy silnik zchodzi z obrotów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 21:15, 14 Cze 2010 Temat postu:







to co byś proponował zrobic ?
Powrót do góry
jorgo
PostWysłany: Wto 1:00, 15 Cze 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

proponował bym ci wziąc za korbowód i zobaczyc gdzie jest luz ,jesli na wale to gorszy problem bo czeka cie regeneracja wału ,a jesli to luz na tulejce sworznia to kup druga tulejke ,pierwsze zlokalizuj gdzie jest luz stawiam na tulejke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 14:53, 15 Cze 2010 Temat postu:







Wał ma na boki spory luz ale wymienie narazie ta tulejkę i zobaczymy bo raczej korbowodu to ciężko będzie zdobyc czy od m11 bedzie pasował? czytałem na forum że przy korbowodzie jest mniejsza średnica przy wale m11 ma 22 a m06 20.6 i tu jest problem jedynie pozostaje wał z silnika s 32 . a tą tulejkę korbowodu to się wprasowuje czy tylko wkłada_____ bez wyciagania silnika obejdzie się czy nie ?
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 20:50, 15 Cze 2010 Temat postu:







A czy tą tuelejkę można dotoczyć na własna rekę z dobrego materiału najlepiej brązu ?
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Wto 20:58, 15 Cze 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

no i trzeba mieć rozwiertak..... wiec nie do końca samemu to się da zrobić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 21:04, 15 Cze 2010 Temat postu:







a jest jakaś różnica tej tulejki od m11 a m06 czy są takie same i jak się ją montuje
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->dziwne odgłosy w silniku
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group