Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->Dystansowanie wału korbowego M11W

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Dystansowanie wału korbowego M11W <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 14:42, 08 Maj 2010 Temat postu: Dystansowanie wału korbowego M11W







Jak w temacie, robi się coś takiego czy nie trzeba w wiaterku? Jeśli już to jak to przebiega? Bo coś mało uśmiecha mi się wkładanie i wyciąganie wału z łożysk. Coś mi się gdzieś o uszy obiło że niby się robi, ale za bardzo tematu znaleźć nie mogę.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 14:12, 10 Maj 2010 Temat postu:







Są zakłady chyba do tego...
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 17:29, 10 Maj 2010 Temat postu:







Chyba się nie rozumiemy, chodzi o to czy dystansuje się wał między karterami, według mnie za bardzo nie ma on prawa się ruszać na łożyskach na boki i ale jeśli jest jakiś możliwy luz to mogę włożyć wał niekoniecznie na środku karterów tylko lekko po którejś stronie, co oczywiście może mieć jakiś negatywny skutek i dlatego pytam o dystansowanie.
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Pon 20:24, 10 Maj 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

chodzi o dystansowanie, bo w SHlkach WSKach itp ponieważ podczas pracy występują siły osiowe które powodują zazwyczaj ruch osiowy, a co za tym idzie wyrabianie się gniazd łożysk w karterach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazownik
PostWysłany: Pon 18:24, 13 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

Odświeżę temat. Powoli zabieram sie za składanie silnika S32, i robitę to jak narazie na "sucho". Po założeniu łożysk na wał i wcisnięciu w kartery, występuje spory luz osiowy wału. Po zamontowaniu 2 podkładek dystansowych luz znikal. I tu rodzi sie moje pytanie. Podkładki maja razem gdzieś 0,8mm grubości( słaba suwmiarka ), a luz wcześniej występujacy był większy. Po dołożeniu 2 podkładek ( po jednej na strone) 0,2mm, tak jakby kartery niechciały się zejść do końca. Czy tak ma być że wystarczą tylko te dwie podkładki i będzie gitara?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->Dystansowanie wału korbowego M11W
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group