Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->cylinder i tło k do 150

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
cylinder i tło k do 150 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
mopek
PostWysłany: Pon 8:52, 05 Mar 2012 Temat postu: cylinder i tło k do 150


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

witam, rozebrałem na częsci cały silnik i zastanawia mnie jedna rzecz, silnik wg. nr. z dw. są takie same na silniku i w dowodzie , ale tłok i cylinder mam na 62mm, z czego wychodzi ze to 175cm3 pojemnosci czy co ??( w 150 cm3 ma tłok w grancach 52 mm i cylinder pewnie tez )
na deklach mam napis WFM po obydwu str. może mi ktoś pomuc i wytłyumaczyć o co chodzi??? dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Pon 11:14, 05 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

52mm mają WSKi 125ccm itp.
S06 mają w granicach 57 - 58mm
Natomiast Twoje 62mm wygląda na 3 szlif silnika S 32

Zapodaj jakieś foto będzie łatwiej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 11:18, 05 Mar 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

A więc tak poświęciłem trochę czasu i przejrzałem twoje inne posty (nie napisałeś jaki motorek masz). Druga sprawa, jakie masz numery silnika, oznaczenie S32 czy S06? A trzecia i ostatnia to informacja dla ciebie, że kiedyś z braku tłoków do 150 przerabiało się je na 175. Dekle z napisem WFM były chyba w każdym z silników SHL, nie zależnie od pojemności. Różniły się tylko sposobem wlewania oleju, twoja z tego co kojarzę powinna mieć śrubkę od góry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mopek
PostWysłany: Pon 13:33, 05 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

tak ma srobe od góry i s 06 model silnika, czyli III szlif wyglaa na to , to dobrze, szczerze powiem wam sugerowałem sie tym co na allegro i dla tego zgłupiałem w temacie do reszty, dobrze ze są ludzie mondrzejsi na tym forum, dzięki wielkie chłopaki, bo nocy nie przespałem z nerwów ze mam nie orginalny silnik Wesoly pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 14:06, 05 Mar 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Nie ma sprawy Wesoly taka uwaga, poczytaj na forum o zmianie dysz na większe bo do cylindra obecnie 175 masz gaźnik dopasowany do pojemności 150 albo 125, zależy czy ktoś się tam bawił. Udanego remontu życzę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mopek
PostWysłany: Wto 9:46, 06 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

to w koncu mam 150 cm3 czy 175??Wesoly bo nic z tego juz nie wiem,,,,Wesoly

jeszcze bym wstawił zdiecie silnika ale kurw, sie nie da,,,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 10:48, 06 Mar 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Jak cylinder masz okrągły, wyjście na gaźnik jak w wsce 125 i średnice 62 to masz przeróbkę z 150 na 175, jak wyjście na gaźnik masz taki jak w wsce 175 to masz garnek od shl175

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów->cylinder i tło k do 150
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group