Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->uszczelnienie na wale od strony sprzegla S-32

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
uszczelnienie na wale od strony sprzegla S-32 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Jaca
PostWysłany: Nie 11:53, 27 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

To mogło być rozwiązanie opcjonalne, być może wprowadzane w zależności od rocznika. Taka sytuacja była np. z wałkiem zdawczym. Te katalogi to ręczna robota, naniesienie poprawek nie było takie proste. Na tablicy 14 którą zamieściłeś symeringi lewej strony są narysowane odwrotnie. Podobna jest sytuacja z uszczelkami nr 18 i 19. Widziałem silniki gdzie była montowana tylko mała uszczelka (18 ) i takie w których były montowane dwie. Błędem jest natomiast użycie tylko całościowej uszczelki nr 19.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jaca dnia Nie 11:54, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Nie 11:57, 27 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Jaca, a z którego roku masz katalog? Ten co ja mam jest z 1967.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szczesk dnia Nie 11:58, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Nie 12:03, 27 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Paź 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

’68 (chyba).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Polonez
PostWysłany: Nie 12:06, 27 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

szczesk montowałeś tą podkładkę? Bardzo dociska łożysko do wewnątrz? Mi się wydaje że taka podkłada falista może tylko zabezpieczac na wypadek wysunięcia się łożyska i zawadzenia o łańcuch. W s01 zębatka przed tym uchroni, ale takich silników zjeździłem już masę i nie zdarzyło mi się, aby przy rozkładaniu zewnętrzne łożysko siedziało luźno w karterze albo było wysunięte na zewnątrz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Nie 12:35, 27 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Polonez, teraz jestem w trakcie robienia sprzęgła, jak za 2-3 dni będę wszystko składał, to zwrócę na to uwagę i Ci napiszę Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Nie 16:55, 27 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz


-tuleja redukcyjna zmniejsza wpływ nacisku karteru pod wpływem rozszerzalności na uszczelniacz;
- duża powierzchnia uszczelniacza jest mniej odporna na siły działające wewnątrz silnika np. ciśnienie a w zasadzie różnicę ciśnień.
Teraz powiedz POLONEZ czemu nie stosować oryginalnego rozwiązania?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WojtekH dnia Nie 16:56, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Polonez
PostWysłany: Nie 17:25, 27 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

WojtekH nie odwracaj kota ogonem tylko powiedz czemu nie można tam zastosowac simmeringa, ja twierdzę że można tak i tak a osobiście preferuję simmering.
A skoro te dwie teorie które napisałeś są tak istotne to podaj mi drugi przykład silnika w którym tak jest uszczelniona skrzynia korbowa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Nie 18:44, 27 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Silnik S06.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WojtekH dnia Nie 19:02, 27 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Polonez
PostWysłany: Nie 19:26, 27 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

hehe dobra, a coś innego? Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiopa
PostWysłany: Czw 12:13, 14 Lut 2013 Temat postu: Debata.


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

Witajcie. To jaki konsensus waszej debaty? Zaczęliście od tulei dystansowej między łożyskami a kończycie na podkładce pod zębatkę.
Ja po rozłożeniu silnika nie miałem ani tej podkładki

[link widoczny dla zalogowanych]

ani tej tulei:

[link widoczny dla zalogowanych]

i teraz znowu dam Wam pole do popisu co mam tam włożyć? Hyhy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WojtekH
PostWysłany: Czw 12:25, 14 Lut 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małogoszcz

Postaw silnik na moim warsztacie to ci założe co trzeba, przez forum to można pogadać. Hyhy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiopa
PostWysłany: Czw 12:37, 14 Lut 2013 Temat postu: re


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

Niestety nie wierze nikomu nawet sobie więc dzięki za pomoc poradzę sobie.

Interpunkcja. Popraw post.
//Drix1994


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez stiopa dnia Sob 14:27, 16 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->uszczelnienie na wale od strony sprzegla S-32
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group