Autor |
Wiadomość
|
szczesk
|
Wysłany: Nie 18:25, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Pewnie że poczekam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
szczesk
|
Wysłany: Pon 11:35, 21 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
I jak tam halicik z tym pierścionkiem?
Wygląda na to że w tych silnikach były stosowane dwa rodzaje wałka zdawczego pierwszy z podtoczeniem 3,3 mm a drugi z podtoczeniem 4mm. Może ktoś wie od czego to zależy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
halcik
|
Wysłany: Pon 21:23, 21 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2268
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
No więc tak, prerzuciłem cały garaż i całą piwnicę. Byłem trochę wkurzony bo znalazłem kolejne komplety (w sumie około 7-8 skrzyń) i tylko w jednym komplecie była podkładka. Ma ona grubość 3,5 i była skompletowana z trybem o głębokości 4,0. Zapomniałem zmierzyć wałka. Jutro jeszcze podjadę.
ps. Moje komplety to albo zakupione gdzieś kompletne skrzynie albo rozebrane przeze mnie silniki. Nie mam pewności, czy dane rzeczy nie były przez kogoś przekładane między silnikami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Śro 21:31, 23 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|