Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Regeneracja cylindra do M11

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
Regeneracja cylindra do M11 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gordon_Shamway
PostWysłany: Śro 19:55, 05 Wrz 2012 Temat postu: Regeneracja cylindra do M11


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kaszczor

Witam! Byłem u fachowca z cylindrem ze zdjęć i powiedział, że doprowadzi mi go do pełnej sprawności za 170zł (szlif, w komplecie tłok+pierścienie, piaskowanie całości z zewnątrz). Czy to jest dobra cena za taką usługę?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Śro 20:07, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

cena jak cena. zależy jaki tłok do tego da.
za sam szlif z pasowaniem płacę 50-70zł (niewiem jak to się ma do cennika normalnego)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gordon_Shamway
PostWysłany: Śro 20:14, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kaszczor

Gość powiedział, że tłok jest: "współczesny, owalizowany, produkcji polskiej, klienci nie narzekali..."

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Śro 20:48, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Dużo, u mnie szlif 50 zł, tłok+ duperele 25 zł, piaskowanie gara raczej stówy nie wyjdzie. Więc raczej Cię chce ,,fachowiec" naciągnąć. A tłoki do SHL są tylko produkcji polskiej. Ja teraz kupiłem firmy z Solca Kujawskiego. Gotowałem w oleju, ale po ostygnięciu nie był ani trochę szerszy niż przed kuchenką, więc da się żyć. Almot niestety tłoków do SHL nie robi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gordon_Shamway
PostWysłany: Śro 20:53, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kaszczor

To co zrobić? Kupić tłok samemu i oddać tylko do szlifu i pasowania? Wypiaskować sobie mogę od biedy sam...

Gdzie kupiłeś ten tłok z Solca Kujawskiego?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gordon_Shamway dnia Śro 20:53, 05 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Śro 21:11, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2225
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Troszkę wygórowana cena,ale jak miałbyś jeździć po fachowcach to też kosztuje kasy i czasu. Tutaj masz wszystko w jednym wiec jak po piaskowaniu prysnął by go jeszcze farbą odporną na wysoką temperaturę to raczej warto. Warunek że zrobi to dobrze.
Co do tłoków z Solca Kuj. to dzwoniłem do nich i chciałem kupić ( do Solca mam z 15 km) Nie sprzedają w detalu lecz tylko na firmę. Może uda mi się kupić na moją firmę,branża nie ta ale zawsze do jakiejś maszyny mogę potrzebować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gordon_Shamway
PostWysłany: Śro 21:20, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kaszczor

No właśnie do tego gościa mam najbliżej, nie będę gonił do Poznania 80km żeby oddać cylinder do szlifu i później jeszcze raz żeby odebrać. Gość to tak na oko w wieku 55+ więc jest szansa, że jakieś doświadczenie ma, poza tym od dzieciaka pamiętam, że miał warsztat w tym samym miejscu. Reasumując, chyba można określić go mianem fachowca skoro ładnych parę lat robi to samo Wesoly
Za regenerację wału też zawołał 170zł, powiedział że jak oddam mu całość (wał, cylinder do szlifu, głowicę do regeneracji) to da mi rabat...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Śro 21:23, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

jeśli ma ruch w biznesie i siedzi w jednym miejscu kupe lat to może faktycznie fachman

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Śro 21:28, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Marco, chyba, szlif gara czy piach, to nie są specjlanie egzotyczne usługi, więc chyba za daleko nie trzeba za nimi jeździć :-p

Szamłej, ja tłoka kupiłem w Kielcach w sklepie moto. Ale jak takiego nie masz to kup na alledrogo, najlepiej oczywiście komunistyczny, ale współczesny też styknie. Wygotuj w oleju( temat poruszany na forum), pomierz i z tym idź do szlifu. A piaskowanie zrób najlepiej przed szlifem, żeby ktoś nie uszkodził nowej gładzi. I zapytaj się ile ten ,,fachowiec" bierze za sam szlif . Takich zakładów co robią szlif jest maaasa, na pewno masz jakiś bliżej niż 80 km od siebie. Ino posukoj.

To mi przypomina, jak w róznych marketach są sprzedawane różne ,,zestawy" np żarówek, bezpieczników, rowerowy, itp itd. Jak się im lepiej przyjrzeć, to kupienie takiego ,,zestawu" z osobych łatek, klejów, bezpieczników, w normlanym sklepie moto wychodzi połowę taniej.

A co do wału, to nowa korba do SHL ze stopą i łozyskiem kosztuje na alledrogo kilkadziesiąt PLN + Ty musisz załatwić montowanie teog na prasie. Więc tutaj też gość raczej promocji nie robi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Śro 21:34, 05 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gordon_Shamway
PostWysłany: Śro 21:43, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kaszczor

No właśnie wygotować bym chciał, bo trochę się o tym naczytałem na forum. Gość podczas wstępnego pomiaru stwierdził, że cylinder wyda na 2 lub 3 szlif, więc najbezpieczniej kupić zestaw na 3 szlif? A może oba?

Co wybrać? na alledrogo trochę tego jest:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Śro 21:53, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Taniej masz u ,,Skutera":
[link widoczny dla zalogowanych]

Inne rzeczy też tam dostaniesz przy okazji.

A na który brać, musisz wiedzieć ile mm masz gar, do tego dobierz średnice tłoka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Śro 22:11, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

ja jak mam jakiś szlif do zrobienia to biorę cały koszyk tłoków , cylek i idę do gościa co się tym zajmuje sam najlepiej zdecyduje na którym tłoku będzie mu najłatwiej pasowanie zrobić.

no ale ja jestem w o tyle komfortowej sytuacji że motocyklowych tłoków ci u mnie ponad 5 metrów ( ustawiając jeden obok drugiego) na belce na strychu Wesoly
przy okazji takiej wizyty dowiem się często który tłok do czego jest i opisuje je sobie markerem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gordon_Shamway
PostWysłany: Śro 22:28, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kaszczor

No ja w takiej komfortowej sytuacji niestety nie jestem...Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Śro 22:28, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

,,Tłoków Ci u nas dostatek", ja moich nie ,,mierzyłem", ale w poprzednim coś skrzypiało na przegrzaniu i sworzeń się nie trzymał, więc wolałem wymienić. A żeby było weselej to w licuem miałem wypolerowanego przeciętego na pół tłoka z heli przynitowanego do plecaka , była sensacja :-p.

Ja jednak polecam gotowanie nowego, niż odgrzewanie starych. ;-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gordon_Shamway
PostWysłany: Śro 22:33, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kaszczor

Dobra, kupię sobie u "Skutera" i wygotuję i wtedy zaniosę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Regeneracja cylindra do M11
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group