Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Regeneracja cylindra do M11

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Regeneracja cylindra do M11 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
holipa
PostWysłany: Śro 22:43, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

Suchy za czasów jak miałem 16-17 lat i jeździłem BMW E30 2.5 na vanosie(własna inwencja twórcza z dwóch aut otrzymanych za free) to jako breloczek do kluczyków miałem wypolerowany tłok z korbowodem od jawki
wtedy mnie to bawiło , teraz nie noszę breloczków wcale


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Śro 22:53, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

... za czasów jak miałem 16-17 lat i jeździłem BMW E30 2.5...
Czego to człowiek się nie dowie na Forum. Ja w tym wieku jeździłem kaszlakiem ojca i to tylko po podwórku Wesoly
Sorki za wcinkę w temat Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Śro 23:02, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

niestety z całą powagą tych słów twierdzę iżbardzo żałuję że mój ojciec nie miał kaszlaka jak byłem mały i ładny Wesoly

a tak na serio to co w tym złego że sobie do szkoły pomykałem E30'stką zamiast zasuwać z buta , marznąć , moknąć i się męczyć ? nie przywaliłem w sumie 2 lata nią jeździłem , prawie codzień i ani jednej kontroli drogowej nawet nie miałem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gordon_Shamway
PostWysłany: Śro 23:12, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kaszczor

Dobra Panowie, starczy tych wspomnień Wesoly ...jeszcze dodam tylko krótko, że ja miałem "kaszlaka", miałem nawet syrenkę 105 ale poszła na żyletki niestety Smutny oj człowiek był młody i głupi...


...a 170zł za regenerację wału do M11 to dużo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Śro 23:37, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ja bym wolał to kupić, i tylko dać na prase komuś:
[link widoczny dla zalogowanych]

A inni koledzy co myslą?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jaca
PostWysłany: Śro 23:51, 05 Wrz 2012 Temat postu:


Gość




http://www.youtube.com/watch?v=9KvqWM9VhpA
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Czw 0:03, 06 Wrz 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A teraz powazniej, temat współczesnego wału został już obgadany u nas. Generlanie nie poleca się wału bo pełny i zaciężki, ale na korbę nikt nie narzekał. Ja od 2010 roku ma cało nowy wał i korba jakoś żyje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gordon_Shamway
PostWysłany: Czw 14:53, 06 Wrz 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kaszczor

Mój jest z PRL-u, dlatego postanowiłem go zregenerować a nie zakładać współczesny...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Regeneracja cylindra do M11
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group