Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Silnik s 32?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M11] Silnik s 32? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 19:15, 02 Kwi 2008 Temat postu: [M11] Silnik s 32?







Witam wszystkich ,kupilem niedawno na Allegro silnik do SHL M11 -S32 n o i okazuje się że są dwie róznice które mnie trochę zbiły z tropu
-inny aparat zaplonowy -cewka na zewnątrz aparatu -ale mimo wszystko pasuje ,nie wiem czy ktoś go przerabiał bo mój ordzinal wyglądał ciut inaczej
-w moim S32 wlew oleju jest z góry a w tym zakupionym z boku(chyba-
sprawdzę dokladnie)
-świeca była z dluższym gwintem Niepewny
Generalnie chciałbym przywrócic motorek do stanu używalnosci tzn.
odrestaurować go -kupił go jako nowy mój dziadek ja niestety dobiłem go
(okres młodości) no i teraz trzeba byłoby splacić dług no i go wyremontowac.
Pozdrawiam na pewno będę sie odzywał NARKA
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 20:47, 02 Kwi 2008 Temat postu:







Ja nic dziwnego nie widze w twoim silniku. Mruga
Powrót do góry
lehoom
PostWysłany: Śro 22:26, 02 Kwi 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

jak cewka na zewnatrz aparatu? hyyyy?

A wlew oleju to spoko. niektóre mialy z góry korek a inne z boku na srodku pokrywy taki duzy korek.

Najlepiej zapodaj fotki tego silnika to powiemy Ci co to jest. pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 11:35, 03 Kwi 2008 Temat postu:







sorki-oczywiście kondensator.
Powrót do góry
lehoom
PostWysłany: Czw 14:07, 03 Kwi 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Aha. Oryginalnie kondensator jest z tyłu płytki aparatu zapłonowego ale można go tez podłączyć w dowolnym miejscu i wpiąć w odpowiedni przewód w instalacji. Miałem takie cos- zapasowy kond. załozolny przy listwie pod bakiem i jak padł ten właściwy to nie trza było zdejmowac magneta i aparatu na trasie tylko przełączyć kable. Oczywscie zewnetrzny kond. to domowy patent wiec nie przejmuj sie ze ejst gdzies indziej niz powinien byc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 14:30, 03 Kwi 2008
PRZENIESIONY
Pią 9:38, 04 Kwi 2008 Temat postu: S 32, amorki i takie tam







Witam wszystkich ,dzisiaj kolejne pytanka :
-mój silniczek ma na liczniku przejechane ok.26 000 tys. km. no i jest to przebieg oryginalny-czy jest sens grzebać mu w bebechach? wydaje mi
się że ma małą kompresję (może takaj jest własnie ok) ,jak to sprawdzić?
-jak sprawdzić czy amortyzatory są ok ?na moje oko są zbyt miękkie ale może się mylę-czy trzeba tam wymienić olej?
Przed kapitalką mego rumaka chciałbym go uruchomić (powoli zaczyna się odzywać),trochę mnie przeraża ogrom pracy z nim zwiazązany ,ale myślę że się uda-no właśnie jak wyregulować gaznik tzn.wstępnie tak żeby silniczek przemówił?
Rozumiem że moje pytanka mogą się wydawać trochę dziwne ,ale tak to już jest z amatorami
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Czw 15:15, 03 Kwi 2008
PRZENIESIONY
Pią 9:39, 04 Kwi 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

wiesz co jak ma tyle przejechane od nowosci bez remontu to remont jest konieczny, a jezeli byl robiony niedawno to nie trzeba..... zreszta jak chcesz ta shl jezdzic dluzej to lepiej zrobic remont

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 21:36, 03 Kwi 2008
PRZENIESIONY
Pią 9:39, 04 Kwi 2008 Temat postu:







myślałem że te 26 000 tys. to pikuś ale rzeczywiście będę musiał coś zrobić-no pod starterem bardzo mały opór ,chociarz .. SHL odpaliła dzisiaj "od kopa"popyrczyła pare minut i koniec,pojawił się olej pod silnikiem-jasny to chyba ze skrzyni.
Sam nie mam ani czasu ani wiedzy żeby go remontować ,wiecie gdzie w Pomorskim mógłbym zlecić tą naprawę no i co powinno wejść w jej sklad?
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Pią 8:55, 04 Kwi 2008
PRZENIESIONY
Pią 9:40, 04 Kwi 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

jak juz robic remont to caly wiec tak nowy wal(lub regeneracja), nowe lozyska i uszczelniacze, nowy kosz sprzeglowy lancuszek i zebatka na wale, tarcze sprzeglowe, nowy tlok najlepiej ze starych zapasow no i szlif, pewnie zebatki zdawcze i lancuch a reszta to by trzeba bylo zobaczyc w jakim stanie jest ale z grubsza opisalem, romont jest prosty tylko troszke wyobrazni i narzedzi i bez problemu sam mozesz zrobic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Pią 9:41, 04 Kwi 2008 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

marbero nie zakładaj dodatkowych tematów jesli dotyczą tego samego podzespołu motocykla w dodatku temat nie miał nic wspólnego z jego treścią Uwaga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Pią 11:12, 04 Kwi 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Możesz zrobic remont główny i super porzadny czyli tak jak piszą powyżej a możesz zrobic srednio dobry czyli mniejszy koszt ale tak zeby moto polatało nastepne kilka tys. km. Wymieniasz łozyska, uszczelniacze, pierscienie, tarcze sprzegła i kilka dorbiazgów, zkładasz do kupy i jadziesz.

Jak chcesz to mój kolega sie podejmnie remontu ale w woj. Kujawsko-pomorski, w Solcu Kuj. k. Bydgoszczy (15km). Koles robi bardzo sumiennie, ma oko na detale i delektuje sie porządnie zrobionym remontem. Mamy tez dostep do szlifowania cylindrów, gorzej moze byc z regeneracja wału bo kontakt sie urwał. Sklep z czesciami tez pod nosem, noi sam producent tłoków u nas w miescie jest.
Kolega wiele nie żąda za taki remont bo jest aktualnie bezrobotny i kazdy grosz sie przyda a ma duzo czasu na zabawe z powodu ze nie pracuje.
Silnik od swojej WFM 125 zrobił tak wspaniale ze az nie moglem sie nacieszyc jego dzwiekiem, a silnik stoi teraz jako ozdoba w pokoju na półce bo reszta motocykla jeszcze nie skonczona jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 11:51, 04 Kwi 2008 Temat postu:







Drogi Administratorze-sorki!!!

Lehoomie -byłbym wdzięczny za kontakt do twojego kolegi ,mój numer gg-9763525.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 12:00, 04 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Silnik s 32?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group