Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Remont silnika - pytania.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
[M11] Remont silnika - pytania. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
ToX
PostWysłany: Pią 1:00, 31 Sie 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Uważaj też na wątpliwej jakości uszczelki między cylinder a głowice, ja niestety się nadziałem na takowe i o to co się z nią stało po pierwszym odpaleniu

[link widoczny dla zalogowanych]

Uwaga na ten chłam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Pią 9:29, 31 Sie 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

z czego ta uszczelka była ? z papieru ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToX
PostWysłany: Pią 10:32, 31 Sie 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Nie wiem... Wygląda mi to na kryngielit ale nie zborojony, albo jakiś inny chłam, na pewno nie jest to papier. Zresztą uszczelka ta była razem w zestawie z uszczelkami całego silnika za 10zł z allegro. Nie polecam tych uszczelek nikomu!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Pią 23:09, 31 Sie 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

ja mam cieńką aluminiową i wszystko gra Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Sob 0:45, 01 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

ja mam taką jak napisał Barteq i nową oryginalną (azbestowa ze zbrojeniem) Wesoly Takze w zależnosci od poziomu spręzania założe jedna z nich.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fenix
PostWysłany: Sob 8:15, 01 Wrz 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

ToX napisał:
Uważaj też na wątpliwej jakości uszczelki między cylinder a głowice, ja niestety się nadziałem na takowe i o to co się z nią stało po pierwszym odpaleniu
Moim zdaniem tą uszczelkę ze zdjęcia to wydmuchało "na twoje życzenie". Widać że nie zauważyłeś że ona wchodzi za ciasno na szpilki i "falbankuje" w jednym miejscu. I w tym miejscu Ci wydmuchało. Gdybyś założył nawet zbrojoną to pewnie i tak by wydmuchało!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ToX
PostWysłany: Sob 19:57, 01 Wrz 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Możliwe, ale w to wątpię, zresztą gdybyś miał tą uszczelkę w rękach przekonałbyś się co to za chłam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 22:38, 06 Wrz 2007 Temat postu:







Ale lipa! Zalamany Kupiłem kompletny korbowód i okazało się, że sworzeń do wału ma twardość 40 - 42 HRC gdzie orginał miał 62 HRC. Naszczęście mam możliwość dorobić drugi o twrdości 55 HRC ze stali narzędziowej. Jak myślicie da radę?
Aha, korbowód kompletny by Cross impex. Ehh takich problemów się nie spodziewałem Kwasny
Powrót do góry
ToX
PostWysłany: Czw 22:53, 06 Wrz 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

Tak to jest z teraźniejszymi 'częściami'... Nie ma to jak części z epoki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Czw 23:06, 06 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

A jak juz mowa o cross impex... podczas zlotu omawialismy temat kupienia u nich tłoków. Nie pamiętam juz dokładnie kto to mówil i jak to było dokładnie, ale chodziło o to ze firma ta nie chce sprzedac tłoków osobom prywatnym i jesli ktos ma znajomego w warsztacie (chyba Jezyk) to moze do nich zadzwonic i zamówic np 50 tłoków. Jesli firma by sie zgodziła to kazdy kto potrzebuje napisałby jakich tłoków potrzebuje, oraz ile sztuk, zapłaci osobie zamawiającej i po przysłaniu tłoków wszyscy beda szczęsliwi. Prosze o wypowiedz osob obecnych przy rozmowie na zlocie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Czw 23:13, 06 Wrz 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

no to ile osób byłoby chętnych na te tłoki ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Czw 23:41, 06 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Ja biore 2 sztuki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 10:12, 07 Wrz 2007 Temat postu:







Nie byłem na zlocie, więc nie słyszałem tej rozmowy, ale z chęcią bym kupił z 3 - 4 tłoki z pewnością, ponieważ nie mam innej możliwości zakupić tłok to SHL 150. Jeśli oczywiście istnieje taka możliwość, żebym się przyłączył do akcji...
Powrót do góry
picek
PostWysłany: Pią 12:01, 07 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

też bym kupił 3-4sztuki i mam kolegę który prowadzi sklep motoryzacyjny więc na pewno on mógłby złożyć zamówienie(jeśli osoba prywatna nie może)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinshl
PostWysłany: Pią 22:23, 07 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko-Zdrój

ja się piszę na 2 tloki do 150

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Remont silnika - pytania.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group