Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Prolem ze złożeniem silnika

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11] Prolem ze złożeniem silnika <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 12:43, 30 Maj 2009 Temat postu: [M11] Prolem ze złożeniem silnika







Witam.
Mam problem z połączeniem dwóch karterów, zostaje delikatna szczelina, no komar ch*** wsadzi no ale oczywiście to nie dopuszczalne żeby była tam minimalna szczelina. Poradźcie jak dobrze złożyć. P O M O C Y !!
pozdro.
Powrót do góry
CZESIO1958
PostWysłany: Pon 20:08, 01 Cze 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1979
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

witam
a jestes pewny ze to sa kartery z tego samego silnika??
Pozdrawiam Czesław


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marianek_spox
PostWysłany: Wto 0:14, 02 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Jeśli kartery zostały pokrzywione ,to należy je wyrównać na płycie traserskiej ,a potem dobrać grubszą uszczelkę . Jednak jeśli szczelina pojawiła się w jednym miejscu (np podczas rozbierania silnika przez leciwego fachowca) najwygodniej złożyć to na uszczelkę i silikon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 22:41, 02 Cze 2009 Temat postu:







tak, kartery są od tego samego silnika, i nie zostały pokrzywione. Chodzi mi o to jak je dobrze ścisnąć.
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Śro 7:22, 03 Cze 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Dokręcać wszytskie śruby, mocno, ale z wyczuciem i na NAPRZEMIENNIE Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Śro 7:46, 03 Cze 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

zanim zaczniesz dokręcać sprawdź czy w otwory nie naszło ci brudu- bo wtedy nie ma możliwości skręcić dobrze karterów. Sprawdź głębokość otworów i porównaj z długością śrub które w nie wchodzą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 10:21, 03 Cze 2009 Temat postu:







ja dokręcam wkrętarką, ale z tym czy nie ma w otworach brudu, sprawdzę napewno Wesoly dzięki za pomysły, moze coś jeszcze poradzicie ? Wesoly
Powrót do góry
picek
PostWysłany: Śro 13:39, 03 Cze 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

to nie jest pomysł tylko praktyczne podejście, druga sprawa czy śruba nagle staje czy czuć że coraz ciężej idzie, ale idzie?
Proponował bym zrezygnować z wkrętarki bo jak w niej wyczujesz moment z jakim masz dokręcić?

A i zainwestuj w Naprawa Motocykli Cichowskiego (niebieska) ułatwi ci to życie podczas remontu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Śro 14:00, 03 Cze 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Kurde, zwłąszcza przy dokręcaniu pokrywek. Wywal jakimś wkrętem lub wiertełkiem cały syf z otworów , który tam wszedł przez 40 lat. Ja w junaku dokręcałem dekiel i się dziwiłem dlaczego te śruby takie krótkie. A tam było jeszcze 2 cm miejsca zawalonego syfem Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Śro 20:04, 03 Cze 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1979
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Witam
wg. mnie wkretarka ciut nie pasuje do takich retro mechanizmow
"trza miec czucie w rencach" Wesoly Wesoly Wesoly
Pozdrawiam Czeslaw


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marianek_spox
PostWysłany: Śro 22:12, 03 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Próbowałes pokręcić zębatkami skrzyni?? możliwe że nie są z sobą zazębione ,albo wałek pośredni nie wszedł do gniazda. Na ogół stary silnik nie powinien wykazywać trudności przy składaniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 23:49, 03 Cze 2009 Temat postu:







z trybami jest wszystko ok Mruga nie mam pojęcia o co chodzi ale spróbuję jeszcze raz rozkręcić, założę nową uszczelkę i powoli bedę zakręcał po skosie
Powrót do góry
picek
PostWysłany: Czw 7:44, 04 Cze 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

najpierw "na sucho" spasuj śruby, jeśli nie da rady wyciągnąć brudu to delikatnie możesz skrócić śrubę. Przy montażu śrubę możesz lekko posmarować olejem będzie łatwiej się wkręcała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 7:56, 04 Cze 2009 Temat postu:







oo właśnie, na sucho spróbuję, jak wszystko bedzie gites to wtedy dopiero założę uszczelki Mruga dzięki picek!
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Czw 7:59, 04 Cze 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

picek napisał:
najpierw "na sucho" spasuj śruby, jeśli nie da rady wyciągnąć brudu to delikatnie możesz skrócić śrubę. Przy montażu śrubę możesz lekko posmarować olejem będzie łatwiej się wkręcała.

Mi się jeszcze nie trafił zwykły brud, który by nie wyszedł z dziury Jezyk Wiertełko, albo wkręt, ale zapchane się zwykle trafiają dziury nacześciej mordowane czyli np dekiel sprzęgła, w środku najcześciej takich atrakcji nie ma bo , żadko się tam rozpoławia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Prolem ze złożeniem silnika
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group