Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Problem z gaźnikiem

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M11] Problem z gaźnikiem <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 13:30, 21 Wrz 2009 Temat postu: [M11] Problem z gaźnikiem







Witam obecnie remontuje SHL z silnikiem M06 ale cylinder tłok itp.. z M11 (jak dobrze wyczytałem bo ma pojemność 175ccm) Mam do niej 3 gaźniki i na żadnym nie chodzi dobrze odpali lecz po właczeniu biegu i ruszeniu zalewa się i nie ma wcale mocy po czym gaśnie. Planuje wymienić gaźnik lub chociaż jego elementy nie wiecie gdzie go mogę otrzymać ??? zastanawiałem się też nad wymianą na gaźnik od WSK 175 ma ten sam rozstaw śrub do zamontowania i średnicę gardzieli 26mm (tak jak Pegaz GM26U bo taki właśnie gaźnik w niej zastałem) Proszę o pomoc może jakieś sugestie >> PILNIE Wesoly) pozdro (to mój 1 temat)
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Pon 13:41, 21 Wrz 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Witaj, pierwszy temat powinien się znajdować w dziale powitalnie i zawierać kilka informacji o Tobie. Zapraszam do odpowiedniego działu. Napisz konkretnie jaki masz model motocykla bo nie ma czegoś takiego jak silnik M06. Dobrze jest też w temacie napisać ogólnie czego dotyczy post ewentualnie problem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SM-500 dnia Pon 13:43, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Pon 16:01, 21 Wrz 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Nie rozumiem: po włączeniu biegu zalewa gaźnik?
A na jałowym przegazowałeś go?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Pon 17:21, 21 Wrz 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

do diagnozy potrzeba więcej objawów, jak kopci? jaka mieszanka? jaki dokładnie gażnik? jaki cylinder? itp
A po za tym zapraszamy do działu Powitalnia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 22:50, 21 Wrz 2009 Temat postu:







przepraszam za bląd silnik S06 na karterze taki wybity
nie pisałem w powitalni gdyż motor jest heh wujka mojej narzeczonej i staram sie go naprawic niestety mam problem.

więc odpowiadając na pytania:

Na jałowym przegazuje chwilę chodzi nawet wkręca się na obroty , gdy właczę bieg początkowo rwie później zaczyna przerywać słabnie i gaśnie 3 biegu nie zdaze nawet wrzucic.

wczesniej był problem z nieszczelna głowicą chodzi o połaczenie cylinder-głowica szlifowałem ją na szybie ale podłożyłem 2 uszczelki (te metalowe) i dość sporo silikonu czy to możliwe że ona gubi kompresje i dlatego właśnie jest jak jest?Ale przy kopaniu czuć duży opór

Motor jest po 3 szlifie nowy tłok pierścienie pojemność 175 tłok 62,25 bodajże

mieszanka 1:50

z Tym że myśle nadal że to wina gaźnika bo jak otworze paliwo zaczyna ono po chwili wyciekac dolotem powietrza heh dziwne to dla mnie bo plywak niby szczelny no i dzieje sie tak przez caly czas nawet po chwilowym zamknieciu kranika gdy paliwo nie leci ciurkiem

mam 3 gazniki wszystkie PEGAZ GM26U lecz ze starych zapasow na rzadnym nie chciala chodzic

coś wyczytałem że dysza główna może być za luźna lub zapchany filtr powietrza ale gdy wyjmę gume jego własnie łączącą z gaźnikiem jest to samo ( a gaźnik próbowałem różnie ustawiać )

hmm męczę się z nią już od początku wakacji

aha ktoś pytał o dym ... więc nie jest jakiś tam duży jak na 2 suwa powiedzial bym norma troche pluje spod nakretki tłumika ale to uszczelnie (kocem azbestowym mysle)


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 22:52, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
wild
PostWysłany: Pon 23:06, 21 Wrz 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Rozumiem że im większe obciążenie tym silnik słabnie (coraz wyższy bieg).
Może masz coś nie tak z łańcuczkiem sprzęgłowym. Być może któryś tryb jest już przepracowany. Zajrzyj tam. Aha spróbuj też bez tłumika. Moze być zawalony ale to raczej nie ta przyczyna.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wild dnia Pon 23:06, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Wto 7:44, 22 Wrz 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

wg mnie zatkany gdzieś jest dopływ paliwa, a po za tym jak masz gaźnik GM 26 to sprawdź xczy czasem on nie jest z junaka, po za tym inna dysza była w SHL i WSK 175 ze względu na obroty, WSKa ma wysokie i więcej paliwa złopie zwróć na to uwagę,
Problemem może być również sprzęgło jeżeli uznamy że z silnikiem wszystko ok to może być objaw cięzki do wykrycia, czyli ślizgające się sprzęgło wbijasz 3 bieg i z silnika robi się automat, nie wyczujesz teo ale silnik bedzie strasznie słaby. Jeżeli masz silnik S06 to w nim jest kosz sprzęgłowy podobny jak w WSK 125 tylko ma wiecej o 2 sprężyny, w WSK często sie slizgało sprzęgło a co dopiero w 175 możesz to sprawdzić i zmienić kosz na taki jak w S32 na jednej centralnej sprężynie (jest lepszy)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 13:57, 22 Wrz 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

a wg. mnie możesz nie mieć w gaźniku podkladki kryngielitowej która idzie pod rdzeń w gaźniku... (taka sama co jest przy odstojniku) przynajmniej u mnie to było przyczyną że paliwo uciekało przez filtr powietrza..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 14:32, 22 Wrz 2009 Temat postu:







znalazlem informacje że do shl m11 montowali GM24U1 a nie GM26U może w tym tkwi błąd? Ale na allegro piszą różnie niby gaźnik od m11 a i GM26U są mi się wydaje że ona poprostu nie przepala tego co dostanie po odkreceniu gazu wie ktoś gdzie moglbym dostać dysze do gaźnika ?
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Wto 16:02, 22 Wrz 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

o tym też pisałem, masz zapewne gaźnik od junaka albo od WSK 175 a tam jest bogatsza mieszanka w paliwo, po zmianie dyszy powinna chodzić na GM 26 no gdzy zostawisz ten gaźnik proponuję zrównać krawędź która powstanie pomiędzy krućcem a gaźnikiem.
dysze kupisz na skuterdebica.hg.pl albo w motoryzacyjnym z częsciami do WSK SHL itp, są w zestawie naprawczym który można spotkać w wielu sklepach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Problem z gaźnikiem
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group