Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->gaźnik jikov w shl m11 175

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
gaźnik jikov w shl m11 175 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 19:16, 18 Wrz 2009 Temat postu: gaźnik jikov w shl m11 175







Założyłem nowy gaźnik jikov z motoru jawa/cz 175 do mojej shl'ki bo stary pegaz mi się rozsypał. żeby w ogóle mieć wyższe obroty w niej muszę dokręcić na maxa tą śrubę (dysze) do regulacji mieszanki w miarę chodzi tyle że nie ma pełnych obrotów i jak odpalam to nie chce wejść na obroty w ogóle ma bardzo niskie mimo ze manetkę do końca dociągam. jak ściągnąłem filtr powietrza sytuacja się poprawiła bo odpaliłem i weszła na obroty bez problemu, wiec wynioskowałem że dostaje za mało powietrza a zbyt wiele paliwa ale że nie moge bardziej dokrecic sruby (dyszy) regulacji mieszanki to nadszedł mi pomysł żeby rozwiercić tą dyszę (kolega rozwiercał od simsona u zegarmistrza) tylko nie wiem na jaką średnicę . na stronie "http://ataman.junak.net/naprawa/142.html" są wykazy poszczególnych dysz ale tam jest podana w cm3/min i nie wiem na jaka średnice to rozwiercać proszę o odpowiedź lub może inne rozwiązanie

pozdro i z góry dzięx
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Pią 19:23, 18 Wrz 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Tylko poco tak robić, proponuję kupić sprawny pegaz gm 24 i po kłopocie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 19:31, 18 Wrz 2009 Temat postu:







tylko ja kupiłem nowego jikova za 55zł a za uzywanego pegaza niewiadomo w jakim stanie trzeba tyle dac
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Pią 20:24, 18 Wrz 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Twoja sprawa. Ale tu jest forum zabytkowych motocykli, a nie patentów . Można też dać lampę z MZ, bo lepiej świeci. To opchanij nowego ikowa i kup pegaza, naprawdę on poł banki nie kosztuje, chyba , że na allegrogo. A tak pragmatycznie nawet nie trzeba byc mądrzjeszym od fabryki bo się gożej na tym wychodzi. Hyhy Mój pegaz palił 3,6, czego chcieć wiecej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Pią 21:34, 18 Wrz 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

jeśli motocykl wchodzi na obroty po zdjęciu filtra powietrza , to znaczy że dostaje za mało powietrza a to z kolei że to nie jest wina dyszy która daje za mało paliwa tylko innych czynników. Doskonale pewnie wiesz jak działa gaźnik i musisz przeanalizować które rzeczy mogą nie być spełnione (do prawidłowego działania gaźnika)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->gaźnik jikov w shl m11 175
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group