Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Popychacz sprzęgła - wymiary.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11] Popychacz sprzęgła - wymiary. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Demmli
PostWysłany: Śro 15:41, 20 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Cytat:
Zastanawia mnie jednak jak sie zmienią własności tribologiczne w takim rozwiązaniu


Wg mnie powinno to zmienić. Traktując popychacze z kulką jako belkę z przegubem, gdy wprowadzimy druga kulkę to pojawia sie drugi przegub. Wtedy juz równania reakcji będa inne. To tyle spojżenia na to przez pryzmat wytrzymałości materiałów Wesoly

Ja mam takie pytanie odnoście dźwigni popychacza wraz z podstawą ale juz w M17. Czy powinna być przykręcona do dekla czy do kartera ? Wyciągnałem dzis druga Gazelkę i własnie rzuciła mi sie w oczy taka róznica. W jednym silniku ta podstawa osłania zębatkę (ogranicza ona przez to ilość zębów jaką moze mieć) a w drugim jest poprostu przykręcona do dekla.
Jak powinno być ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 16:53, 21 Sty 2009 Temat postu:







Co do popychacza...niewiem dokladnie "jak go zlozyc" . Ze tak powiem, do zebatki wkladamy kolejno pret->kulka->pret i chyba na dzwigience z nowu kulka. Nie wim prosze o podpowiedz bo wg. mnie to sa 2 przety i 2 kulki
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 20:08, 21 Sty 2009 Temat postu:







Cytat:
Czy powinna być przykręcona do dekla czy do kartera ?

Powinna być przykręcona do dekla, tak oryginalnie miały gazele.
Jeśli przykręcona jest do karteru to wydaje mi się że to nie jest silnik gazelowski tylko od wsk.

Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Śro 21:21, 21 Sty 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

SLR dokladnie tak, pret, kulka, pret a w dzwigience, a z tego co pamietam to w jej srubie regulacyjnej tez jest kulka, ale na stałe (my jej tam nie wsadzamy tylko ona powinna byc w srodku).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Popychacz sprzęgła - wymiary.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group