Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Nie wkręca się na wysokie obroty :(

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11] Nie wkręca się na wysokie obroty :( <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 18:53, 21 Lip 2009 Temat postu:







Ok,więc jutro kupię nowy kondensator i będzie gitara Wesoly Dzięki,jutro zdam relacje.
Bo iskrownik był cały czyszczony
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Wto 21:27, 21 Lip 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

tzn. przerywacz przeczyść najdrobniejszym papierem ściernym jaki jest Wesoly troszeczke tak żeby przeczyścić a nie zedrzeć. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 22:21, 21 Lip 2009 Temat postu:







On jest czysty,młoteczek nawet wymieniłem.
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Śro 5:37, 22 Lip 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

a kowadełko też wymieniłeś ? jak nie to, to kondensator i koniec Jezyk pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 7:54, 22 Lip 2009 Temat postu:







Tylko młoteczek,no kondenator,bo on jest stary. Tzn wymieniony ale na stary Kupię dzisiaj nówkę,i zobaczymy co się będzie działo

Edit :
Wymieniłem kondensator na nowy,i shl zgubiła iskre :| Co sie stało? Coś źle mogłem złożyć,czy to może kondensator ?
Zaczyna mnie to denerwować :|


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 11:46, 22 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Śro 19:40, 22 Lip 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

może zły kupiłeś? przeczyść/wymień kowadełko, a co do kondensatora to mogłes żly kupić bo nie wystarczy że ma pojemość 0,22

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 19:54, 22 Lip 2009 Temat postu:







Jest mniejszy od tego mojego starego,i przykreciłem na jedną śrubę,bo musiałem go odwrócić.
Iskra jest,ale tylko po bezpośrednim dotknięciu kabla WN do cylindra i to słaba...
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Śro 20:05, 22 Lip 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

pokaż fotki starego i nowego kondensatora. i napisz mi jakie są oznaczenia na starym i na nowym. pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Śro 23:15, 22 Lip 2009 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Problemem raczej nie jest przerywacz ani kondenstaor tylko gaźnik, ustaw zapłon, odpowiednia przerwa na przerywaczu, świecy, (sprawdź iskre na świecy, powinna być gruba niebieska iskra i powinna przeskakiwac tylko pomiędzy elektrodami), jeśli łączysz przewody na kowadełku, dobrze zaizoluj śrube od kowadełka, przewody ani śruba nie może mieć styku z kowadełkiem bo nie będzie iskry. Proponuje założyć kondensator na którym silniki chodził. Sprawdź także klinek na wale i gniazdo.
Odpal motocykl, niech sie troche zagrzeje i pochodzi na wolnych obrotach, nastepnie zakręć kranik i na przemian dodawaj gazu i popuszczaj (ssanie ma być wyłączone, tzn. przesłona w gaźniku w górze), jeśli w końcu silnik zacznie sie normalnie wkrecać na obroty tzn że masz problem z gaźnikiem, prawdopodobnie zbyt duży poziom paliwa lub po prostu go zalewa (wina zaworka iglicowego lub zniszczony pływak)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Czw 7:46, 23 Lip 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

brak iskry może też powodować stacyjka jesli jest podłaczona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 8:29, 23 Lip 2009 Temat postu:







Ok,to dzisiaj się tym wszystkim zajmę Kwadratowy Zdam relacje wieczorem
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Czw 8:54, 23 Lip 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

ale skoro zmienił kondesator i z iskra problem się robił to chyba w nim wina może być.. jak np. kupił zly..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Czw 8:59, 23 Lip 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

może być wiele, może cos ruszył zmieniajac przerywacz i kondesator i zrobilo sie przebicie, moze ma przebicie gdzies na kablu wysokiego napiecia, moze fajka, albo swieca, nas tam nie ma wszyscy tylko "strzelaja" a może ktos trafi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Nie 22:17, 02 Sie 2009 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

jakoś kolega sie nie odzywa, ciekawe czy rozwiązał problem czy dał sobie spokój...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 17:20, 06 Sie 2009 Temat postu:







Hm,wstawiłem stary kondensator a iskry dalej brak,co mogłem zruszyć?
Narazie i tak dałem spokój,bo mi czasu brak,i kasy tym bardziej,bo mam jeszcze simsona w ciągłej eksploatacji,do tego młody wiek,więc 2 motory nie wyrobię heh Wesoly
Ale na jesień biorę się za SHL na maxa,pełna renowacja. Kwadratowy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Nie wkręca się na wysokie obroty :(
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group