Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11 | M11 W] Uszczelki

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11 | M11 W] Uszczelki <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 17:04, 06 Cze 2007 Temat postu:







cdbeavis napisał:
wiesz co polecam Ci kupienie ksiazki [link widoczny dla zalogowanych] !

wiesz co, kupiłem tą książkę ( rok wyd 2007 ), lecz albo mam kłopoty ze zrozumieniem zawartych tam szkiców albo dołączone do nich opisy nie są dla mnie czytelne; czasami nawet jest brak opisów i tak niestety jest akurat w sytuacji: na rysunku piasty koła zarówno przedniego jak i tylnego są tylko ponumerowane poszczególne elementy ale nie ma do nich opisu........
w związku z powyższym ponawiam swoją prośbę o przesłanie kilku fotek obu piast z opisem elementów jakie tam powinny się znajdowac albo w jakiej kolejności składac piastę -- po prostu nie wiem jakiej częsci mi brakuje do komletnego złozenia piasty.
pozdrawiam
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 16:27, 26 Cze 2007 Temat postu:







las rąk do pomocy Do bani... Do bani... Do bani...
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Wto 20:24, 26 Cze 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Juz gdzies na forum wyslalem skan z kat. cześci zamiennych. Tak po za tym to piasta kola ma nie wiele wspolnego z tematem Wesoly

Poszukaj na forum albo wjedz na nasza stronke : [link widoczny dla zalogowanych] i wejdz w kat. części... tam powinien byc skan Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 10:47, 27 Cze 2007 Temat postu:







Doli_M11 napisał:

Tak po za tym to piasta kola ma nie wiele wspolnego z tematem Wesoly

Poszukaj na forum albo wjedz na nasza stronke : [link widoczny dla zalogowanych] i wejdz w kat. części... tam powinien byc skan Wesoly

no ale chyba juz nie będziesz przenosił tego postu Mruga
dzieki za scieżke do skanów - jeszcze tylko jak dobrać się do opisów tych tablic ?? i będę happy Wesoly
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Śro 22:08, 27 Cze 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Powiedz mi na kiedy to potrzebujesz?czy to bardzo pilne? Myśle ze weekend przywioze moje materiały do SHL to zeskanuje Ci strony z piastami wraz z opisami części Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 12:34, 28 Cze 2007 Temat postu:







nie ma pośpiechu, w koncu remont trwa juz 6 lat he he ......
najważniejsze żeby w koncu był jakis punkt zaczepienia Hyhy
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 15:57, 04 Lip 2007 Temat postu:







Doli_M11 napisał:
Co do rozwiercania tulejki to w korbowodzie owszem - tylko nie pamietam jak sie ten przyrzad nazywa (ale pozniej Ci napisze) - rozwierca sie ta tulejke tak zeby swozen sie w miare swobodnie obracał, jednak nie moze miec zbyt duzego luzu.

znalazłem ten przyrząd nazywa się " Hurra rozwiertak " Hurra .......
tylko że są dwa problemy
1. jak wyjąć stara tulejkę z korbowodu i wcisnąc nową ????
2. z tego co sie dowiedziałem to ręczne rozwiercanie tulejek korbowodowych ( a w dodatku wykonane przez niedoświadczona osobę ) może być mocno niedokładne w porównaniu do rozwiecania maszynowego ( którego nikt nie zrobi kiedy korbowód jest na wale )
i co teraz ????????????
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Śro 20:36, 04 Lip 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

lepiej daj to zrobić wyspecjalizowanemu zakładowi, robienie tego metodą domową odradzam ponieważ musi byc to zrobione conajmniej z dokładnością do 0,01mm !! tulejke także możesz mieć problem wyciągnąć ponieważ jest wsadzana tam "na ciepło".
A tak wogóle to po co chcesz rozwiercać tą tulejkę??

Zajrzyj do katalogu na mojej www są tam dostępne opisy piast kół


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Śro 21:54, 04 Lip 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Ja tuleje sam założyłem i rozwierciłem... dziadek mi w tym pomogł bo w koncu on za tamtych (60-70) latach jezdził duzo motocyklami (m.in. WFM) i robił to sam wiec wierze ze bedzie dobrze Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 11:59, 06 Lip 2007 Temat postu:







barteq napisał:
lepiej daj to zrobić wyspecjalizowanemu zakładowi, robienie tego metodą domową odradzam ponieważ musi byc to zrobione conajmniej z dokładnością do 0,01mm !! tulejke także możesz mieć problem wyciągnąć ponieważ jest wsadzana tam "na ciepło".
A tak wogóle to po co chcesz rozwiercać tą tulejkę??

tak jak napisałem nie ma w Warszawie zakładu który by rozwiercił maszynowo tulejkę mając korbowód połaczony z wałem; zrobią to, ale tylko wtedy kiedy przyniesie im się sam korbowód co znowu wiąze sie z kosztami bo za zdjęcie korbowodu z wału liczą sobie w Wawie 135 zł czyli tyle ile regenarcja wału ???? Szok !!!!
tulejki wyciągągnąłem bez problemu już z dwóch wałów ( SHL i WSK ) Wesoly
a po co rozwiercam ??? bo niestety będące w ogólnym handlu tulejki nie są pasowane ze sworzniem przez producenta
a poza tym w jednym wale tulejka pękła, a w drugim to jest już prawie żyletka .......
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 15:39, 10 Lip 2007 Temat postu:







barteq napisał:
Zajrzyj do katalogu na mojej www są tam dostępne opisy piast kół

no dzięki, znalazłem !
ale gdzie są opisy poszczególnych częsci, np. łożysko takie i takie, podkładka taka i taka .......... ????
pzdr
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Wto 15:46, 10 Lip 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

zajrzyj tam jeszcze raz to zobaczysz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 16:02, 10 Lip 2007 Temat postu:







ja zawsze wycinam sam uszczelki od karteru
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 16:23, 10 Lip 2007 Temat postu:







barteq napisał:
zajrzyj tam jeszcze raz to zobaczysz

dzięki wielkie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurra Ok! Hurra Ok!
w końcu może rusze z robotą !!!!!!!!
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 18:48, 06 Mar 2008 Temat postu:







Witam, proszę o radę, nie mogę dostać uszczelniacza popychacza sprzęgła w silniku
SHL M11W2A (Wiatr) jak rozwiązujecie ten problem.
HenrykQ
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11 | M11 W] Uszczelki
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group