Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S06->[M06T] Zapłon i SZLIF...

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
[M06T] Zapłon i SZLIF... <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
pawe86
PostWysłany: Sob 11:23, 11 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

wiesz co w shl pod siedzeniem byl akumulator, po obu jego stronach narzedziówki przypominajace te co so w WFM a przed aku od strony silnika byl "filtr powietrza tez prawie identyczny jak w WFM.
a jak masz cylinder pod pegaza i chcesz przy nim zostac to wydech od M06 nie bedzie Ci pasowal, najlepiej dodaj zdjecia to zobaczymy co jest oryginalne, a wyglad SHL M06 najlepiej na allegro tam gosc ten co bazary we wrocu organizuje chcial sprzedac M06-t za chyba 4500 z tym ze stan oryginalny wiec bedziesz mial pkt odniesienia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 13:38, 11 Kwi 2009 Temat postu:







kURCZE PŁAKAĆ MI SIĘ CHCE JUŻ Zalamany
Piękny motocykl, kawał historii, a tak go załatwili
Znalazłem tłumik, o takim mówiłeś?:
[img]http://photos02.allegroimg.pl/photos/oryginal/605/99/81/605998143_2[/img]
Chapnął bym go bo to 100zł, lakier połozył by tata i było by ok. Ale skoro tak piszesz, dam zdjecia, prosze mnie nie negować, nie ja tak ten motocykl urządziłem Przynajmniej silnik działa dobrze

Tłumi jest od WSK Lele, Bąk?!? Coś takiego- ma wkręcany wkład tłumiący.
Fotki zaraz zrobie i wystawie Zawstydzony

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 14:23, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Sob 17:58, 11 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

to nie jest M06T tylko M11 znaczy rama silnik itp, wiec M06 z tego nie zrobisz, a taki tlumik za 100 to o wiele za duzo wg mnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Sob 19:40, 11 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Czemu chcesz płakać. Raczej się cieszyć że uratujesz kolejną SHL'ką która równie dobrze mogłaby być na złomie. Rozbierz, wypiaskuj, pomaluj kup co trzeba (niekoniecznie wszystkie cześci od razu). Zobaczysz ile zabawy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 21:14, 11 Kwi 2009 Temat postu:







Już nie wiem
Na tabliczce jest M06T- numery się zgadzają!
Silnik jest S06 tylko cylinder inny i gaźnik.

Skoro na tabliczce jest M06T a numer ramy (końcówka "997" xD) się zgadza z tym na blaszce?!?
Nr. silnika też się zgadza, rok produkcji `61 czyli wychodzi na to że końcówka produkcji serii T

Qrcze, mam taką rysę, wcięcie na napisie jaki to model silnika, ale wydaje mi sie ze jest S06 tzn. 6 widać na bank, a to 0 ucięte w połowie jest... Prosze o pomoc czy to na pewnoe M06T :cry: Smutny


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 21:30, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Nie 9:17, 12 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

rama ma zamek pod siedzeniem- M06 tego nie mialy
zbiornik na bank M11, tutaj chyba nie musze podawac róznic
wachacz z tylu nie jest z M06,
siedzenie M11
no i wiadomo cylinder glowica gaznik z M11
kartery obstawiam ze sa S32 bo jest otwór na mocowanie gaznika, S06 tego nie mialy
to tego z tylu jest mocowanie oslony lancucha takiej jak w M11
a tabliczka znamionowa jest w miejscu gdzie powinny byc fabryczne Nr ramy, wiec moze tam sa i ktos tylko kombinowal cos z nimi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 11:16, 12 Kwi 2009 Temat postu:







pawe86 napisał:
rama ma zamek pod siedzeniem- M06 tego nie mialy
zbiornik na bank M11, tutaj chyba nie musze podawac róznic
wachacz z tylu nie jest z M06,
siedzenie M11
no i wiadomo cylinder glowica gaznik z M11
kartery obstawiam ze sa S32 bo jest otwór na mocowanie gaznika, S06 tego nie mialy
to tego z tylu jest mocowanie oslony lancucha takiej jak w M11
a tabliczka znamionowa jest w miejscu gdzie powinny byc fabryczne Nr ramy, wiec moze tam sa i ktos tylko kombinowal cos z nimi


Jesteś wielki, naprawde znasz się na historii, kawale historii jaką psoiada SHL, wiesz chyba wszystko.. I masz rację :cry:
Nie wiem co muśleć już Odechciało mi się restauracji jej :cry: Smutny
Motocykl należał do mojego ś.p. pra dziadka, napewno był by dumny gdybym ją ładnie odnowił, wierzę w to. Natomiast rozmawiałem z tatą, któ jeździł też tą SHL, w swoim życiu miał baaardzo dużo motocyklów, wszytskie na ogół nowe (znajomości u "resellerów") i powiedział że obok innych motocykli były 3 czy 4 SHLki, jedną jeździł do szkoły- to własnie ta którą mam. I dwie były tak zrobione "by jeździć na 1 blasze" czyli bite numery (pomino że MOTOCYKLE BYŁY NOWE, I MIAŁY DOKUMENTY)- oszczędności na opłatach. Z tego wynika że pod blaszką będą oryginalne numery ramy, numery na silniku były też zmieniane, to akurat mniejszy problem bo mma 4 inne silniki więc mogę założyć inny karter.

Ale teraz jest pytanie :cry: Czy dostanę "blaszkę" z napisem M11?
Znamionową oczywiście Smutny

I mam pyatnie czy zyskałem czy straciłem na tym że to M11 a nie M06T Smutny Bo chyba "T" było mniej, M11 było chyba dużo Kurcze szkoda mi bo tyle lat żyłem z pzrekonaniem że to jest M06T a tu lipa Ciesze się że mimo wszystko nie jest kradziona, jest legalna. Ale blaszka inna, a oryginalnej nie ma :cry:

Czy mogę w jakiś spsób sprawdzić (mam tez rejestrację STARĄ!!) czy ten motocykl był zarejestrowany- zaróno M11 jak i numery M06T? Gdyby M11 nie była rejestrowana (a tak było na 99%, bo były zmienione numery na te same co w innej M06T) to zyskuje na wartości pewnie tak? Bo jest z `61 roku, czyli początek M11, a pod wzg. M06T to końcówka produkcji :cry:

BTW. Miałem taki fajny (może troche pechowy) nr. ramy- końcówka ...997 xD

Proszę o pomoc, i serdecznie Wam dziekuję, jesteście naprawde znawcami tematu, znacie historię.
Jeszcze raz bardzo dziękuję i życzę wszytskim razem, i każdemu z osobna wspaniałych świąt i mokrego poniedziałku Mruga

Pozdrawiam
Kucin


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 11:24, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Nie 12:49, 12 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

kucin napisał:


Ale teraz jest pytanie :cry: Czy dostanę "blaszkę" z napisem M11?
Znamionową oczywiście Smutny

Kucin

tak dostaniesz ja na kazdym Bazarku

kucin napisał:

I mam pyatnie czy zyskałem czy straciłem na tym że to M11 a nie M06T Smutny Bo chyba "T" było mniej,


Czy straciłes to trudno powiedziec, M06 jest mniej bo byly wczesniej produkowane i wiele poszlo na zyletki

kucin napisał:
Czy mogę w jakiś spsób sprawdzić (mam tez rejestrację STARĄ!!) czy ten motocykl był zarejestrowany- zaróno M11 jak i numery M06T?



Jezeli masz tylko nr rejestracyjny to mozesz isc do wydzialu komunikacji w którym byla rejestrowana i zapytac, powinni sprawdzic i powiedziec



sprawdz prewdziwy nr ramy wtedy bedziesz wiedzial co to za rama, no i postaraj sie poszukac tej M06 jezei masz na nia papiery


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 13:15, 12 Kwi 2009 Temat postu:







Ja gdybym mógł to nie dał bym sprzedać tylu motocykli.. Ale tata wyszedł za mąż, i chcaił się pozbyć ostatnie SHL, MZ odawał dosłownie za grosze- jego dzaidkowie bali się żeby się nie zabił (jeźził "dosyć wyczynowo- biegi na 1 kole potrafił zmieniać ) Ale nie o tym tutaj. Na pewno jej nie znajde już. Może goliłem się nią już (zyletki...)

Można stwierdzić jaki to model po nr. ramy? Wiem że w motorynce sprawdzałem kiedyś tak. Czy można też odczytać rok produkcji?
Rozwierce nity i zdejmę blachę we WT, wtedy ew. napisze numery.
Tak do M11 to jej barkuje spor części Szczególnie te boczne osłony
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Nie 19:03, 12 Kwi 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

kucin napisał:

Można stwierdzić jaki to model po nr. ramy? Wiem że w motorynce sprawdzałem kiedyś tak. Czy można też odczytać rok produkcji?
Rozwierce nity i zdejmę blachę we WT, wtedy ew. napisze numery.
Tak do M11 to jej barkuje spor części Szczególnie te boczne osłony


Tak jak napisał Paweł, to M11. Czasami M11 bywają bardziej wartościowe i ciekawsze niż M06. Jak tylko podasz numery, podam Ci rok produkcji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 20:05, 12 Kwi 2009 Temat postu:







Witaj,
Możesz mi powiedzieć na jajkiej podstawie rozpoznajesz rok produkcji? Jest jakiś wzór? Nigdzie nie mogę go znaleźć do Motorynki wiem że był i go znam. Ale tutaj

Numery mogę sprawdzić dopiero we WT. Rozwierce nity i zdejme blaszkę. A takie pytanie zakłądamy:
1. Mam blachę(rejestracja) ide do urzędu i pytam sie na kogo był ten motocyk i jego dane? Powiedzą mi?
2. Podaje im numery i pytam czy widniał taki motocykl- powiedzą?
Czy w obu tych przypadkach nie będa kazali mi płacić odestek etc, bo nie weim czy motocykl był wyrejestrowany czy też nie
Czy mogę go zarejestrować? Ta ustawa odnośnie zabytków weszła już, czy ktoś ją zawetował?!? Wiecie na jakiej podstawie mozna zarejestrować wtedy motocykl? Tzreba koniecznie mieć "sprawę" w sądzie?

Pozdrawiam
Kucin
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Pon 10:40, 13 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

idziesz do urzedu i pytasz czy widnieje motocykl o takim nr rej i moga Ci na to pytanie odpowiedziec, ale nikt nie poda Ci zadnych danych wlasciciela(ochrona danych osobowych), i wlasciciela mozesz sam znalesc bo jak mowiles ojciec albo dziadek, wiec wystarczy spisac umowe i bedzie ok, a placic moze za jakies znaczki skarbowe pare zl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 15:21, 13 Kwi 2009 Temat postu:







Tzn. małe sprostowanie.
Mam rejestracje- blacha.
Mam też numery slnika i ramy- M11.

Ś.P. Pra dziadek Józef- niestety już nie żyje, więc nie spiszę z nim umowy

Na podstawie rejestracji dowiem sie że był zarejestrowany, a jak będe chcaił zarejestrowac od nowa?!? Jeżeli ten motocykl nie był opłacany (ktoś zaniechał, tak bywało kiedyś często..) i teraz mi doje*** odsetki, to się do końca życia nie wypłacę

Ale M11- numery org. nie była rejestrowana na 99%, więc mają tylko te z M06T których było kilka w domu na tych samym rejestracjach :freak:

@SM-500 Widzę że "kolekcjonujesz info" o s/n i na tej podtsaie chcesz zrobić, bazę. Pomogę z checią. Dam Ci sn m06t rocznik `61 oraz M11 jak w PN je sprawdze...
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Pon 18:34, 13 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

no to poprosisz ojca zeby spisal umowe z dziadkiem np 5 lat temu i z tym do skarbowego, mi przy starej umowie wyszlo chyba 17zl no i do komunikacji, tylko najlepiej jak umowa bedzie w okolicy 2000r bo ta cos z przepisami pozniej mieszali, ja milem z 83r i zadnych problemow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 22:04, 13 Kwi 2009 Temat postu:







No tak.. ale Pra dziedek Józef (ś.p.) umarł kiedy miałem kilka miesięcy. Było to przed 2000 rokiem i to kilkanaście lat
Więc może być problem
]


Czyli radzisz spisać umowę na 2000r? Nie wcześniej np. 96 czy cos? A nie będzie jaichś kar za to że nie przerejestrowany/opłącony ew. mógł być?

Rejestracja na zabytek raczej, bo łapią się 25latki,a tu jest 61 moze rok no najdalej 68. Czy wtedy musze dodatkowe papiery jakieś? Opłąty wtedy to 1/2 pojemności - zniżki tak?!?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 22:05, 13 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S06->[M06T] Zapłon i SZLIF...
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group