Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->[WFM M06-S34] 1963r. by ZWIERZU

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
[WFM M06-S34] 1963r. by ZWIERZU <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
wild
PostWysłany: Nie 15:12, 19 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Wypicowany wcale nie musi oznaczać że gorszy - najważniejsze wg mnie to aby nie przesadzić z chromami i udziwnieniami. Ale najbardziej podobają mi się takie małe niedoróbki, np wolę oryginalne siedzenie niź odnowione z nowym obiciem, co dla innych pewnie byłoby wadą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irek
PostWysłany: Nie 15:45, 19 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Ładnie Ci wyszła fumcia Wesoly
Nie wiem natomiast czy nie powinieneś mieć innego tłumika. Tj. czarnego nierozbieralnego cygara.

Aha. Przy okazji może jeszcze ktoś wie. bo nie mogę się doczytać/ dopatrzeć itp.: czy pod zasuwką stacyjki powinna być guma (taka jak w SHLce) czy nie. U Ciebie ZWIERZU też nie widzę, co mnie raczej utwierdza w przekonaniu, że jej nie powinno być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 19:01, 19 Gru 2010 Temat postu:







wild napisał:
Wypicowany wcale nie musi oznaczać że gorszy - najważniejsze wg mnie to aby nie przesadzić z chromami i udziwnieniami. Ale najbardziej podobają mi się takie małe niedoróbki, np wolę oryginalne siedzenie niź odnowione z nowym obiciem, co dla innych pewnie byłoby wadą.


Zgodzę się całkowicie, niestety dostępność oryginalnych siedzeń w wystarczającym stanie do np. SHL M04 jest bardzo ograniczona. Fajnie byłoby takowe mieć Wesoly

bitels - nie bronię jakości PRL-owskich produktów, bo ciężko ją tu zdefiniować ;-) Jednak proponuję jak najbardziej pozytywne podejście do tematu, owszem zdarzały się niedoróbki, ale czy nie było też bdb sztuk? Potem ktoś niezorientowany w temacie przeczyta Twój post i tak rośnie kolejny mit, że wszystkie Polskie motocykle malowano fatalnie - a z taką tezą ciężko się zgodzić. Do puli mądrości ludowych należy dodać fakt, że "wszystkie wsk 175 mają problemy z elektryką, a skrzynie biegów trzeba wymieniać częściej niż paliwo w zbiorniku", no i oczywiście klasyk Junaczego iskrownika ;-)
Powrót do góry
ZWIERZU
PostWysłany: Nie 19:44, 19 Gru 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

Dzieki. Gdy 5 lat temu go składałem to nie ważny do końca był dla mnie pełen 100% oryginał. Jeśli chodzi o tłumik to faktycznie powinien być raczej czarny z tym, że ciężko by mi było usuwać łądny chrom z tłumika nowo kupionego za 250zł i kłaść na niego czarną farbę... może zrobie to jak dojde do wniosku, że ten będzie tego wymagał. Co nie zmienia faktu, że w tym modelu były montowane rozbierane cygara. Ze starego tłumika został mi jedynie fragment, który bezpośrednio przykręca sie do rury wydechowej i może on dodatkowo świadczyć o tym, że tłumik był rozbieralny. Co do rury... to próbowałem kupić nówkę i niestety rura od SHL wcale tu nie pasuje bo jest troche inaczej wyprofilowana także bede próbował reanimować oryginalną.
Ciężko jest mi znaleźć dokładny opis tego modelu w necie także postąpiłem w ten sposób, że skoro nie było pod kluczykiem tej gumy to jej nie zakładałem. Może ktoś posiada w pdf-ie jakies informacje o wfm-kach??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 20:07, 19 Gru 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Niestety więcej było tych gorszych i chałtury jak lepszych.
Ładne były tylko motocykle wystawowe i eksportowe.Reszta jak się udała.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irek
PostWysłany: Nie 21:45, 19 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Instrukcję zaciągnij se stąd:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Pon 22:56, 20 Gru 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

bardzo ładnie wyszła
a jak chcesz więcej info na temat dokładnie tego modelu odezwij się do mnie na priw mam taka samą w oryginale w stanie niezaciekawianym,ale śledzę od dawna info o tych z silnikiem s34 mogę podac kilka Ciekawostek jestem mało czasowy ostatnio ale się postaram cos podesłać
nara 3maj się dodam jeszcze tylko że bardzo rzadko spotykanym w tych modelach jest automat stopu a Ty masz wypełni oryginalny za co chylę czoła pozdro Rudy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZWIERZU
PostWysłany: Śro 17:24, 22 Gru 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

Witam. Nie wiem czy ktoś tam zagląda zatem tu wklejam link. A sprawa tyczy sie tego, że poszukuje dobrej i sprawnej ramy do M11... ktoś ma lub wie jak zdobyć niech napisze w tamtym dziale (nie tu;p):
http://www.shlka.fora.pl/kupie,12/m11-kupie-rame-bez-papierow,4319.html
Pozdr!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 23:55, 27 Gru 2010 Temat postu:







Piękna bez dwóch zdań Wesoly
gratuluje Wesoly
Powrót do góry
ZWIERZU
PostWysłany: Czw 2:21, 06 Sty 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

Dzięki. Fumka ta niestety nie ma papierów... Zatem postanowiłem ją zasiedzieć. Obecnie jestem na etapie takim, że po dwukrotnym odrzuceniu przez sąd mojego wniosku czekam z utęsknieniem na rozprawę, którą mam wyznaczoną na luty. Jak tylko będę miał prawo własności od razu lece do wydziału i rejestrujęMruga Trzymajcie kciuki bo walczę z tym od czerwca już ale na szczescie trzecia wersja wniosku byla prawidłowa (o czym człowiek dowiaduje sie po miesiącu od złożenia go....) Rozprawa kosztuje 40zł i trzeba niestety stać za każdym razem po 1,5 godziny przy składaniu wniosku bo zawsze sa kolejki (zalezy od sadu..) i denerwujący ludzie. Ale czego to się nie robi dla swych maszyn..

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ZWIERZU dnia Czw 2:28, 06 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 19:37, 08 Sty 2011 Temat postu:







Sąd to pestka, poczekaj aż wybierzesz się do wydziału komunikacji Rotfl
Powrót do góry
vecoo
PostWysłany: Nie 14:28, 09 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łapy

ja mam dosc fajną rame do m11 ze złomu Mruga) i mam tez pytanie do wszystkich ludzi z forum potrzebne mi są klamka hamulca wfms34 sworzen s34 15mm i szpilki do ów silnika pzy okazji kupi bym jeszcze kompletną instalacje elektryczną Mruga) jakby co piszcie lub dzwonie mozecie pisac nawet sms 514423926

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZWIERZU
PostWysłany: Pon 11:16, 11 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wołomin

No i niestety ale ponad rok temu sąd negatywnie rozpatrzyl moja sprawe z zasiedzeniem. Wiec teraz WFM dalej stoi w garazu, na szczescie Elkę mam na chodzie i zarejestrowana wiec nią się przemieszczam. A tak z czystej ciekawości spytam się czy komuś udalo sie zarejestrowac na zabytek motocykl bez umowy kupna i dowodu rejestracyjnego? Zna ktoś obecne koszty takiej rejestracji??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pon 18:37, 11 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Śledzę ten temat na bieżąco i niestety nie słyszałem o takim przypadku. wiele osób mówi/pisze, że można to zrobić ale jak do tej pory nie słyszałem o kimś takim.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Wto 12:32, 12 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Mam dwa pytania jakie podali uzasadnienie negatywnej decyzji i który nr RAL dobrałeś lakieru? Co do rejestracji proponuję udać się na jakąś giełdę w wiadomym celu Mruga na prawdę tanio czasem można "zarejestrować"Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daszkes dnia Wto 12:34, 12 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Wzorowe remonty->[WFM M06-S34] 1963r. by ZWIERZU
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group