Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[SHL M11] 1966 by BenY

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[SHL M11] 1966 by BenY <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
BenY
PostWysłany: Czw 8:59, 11 Kwi 2013 Temat postu: [SHL M11] 1966 by BenY


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goleniów

Za imprezę z rozbiórką i reaktywacją wziąłem się jakoś w listopadzie ub.r. Po spokojnie 10 jak nie więcej latach stania w szopie, nadszedł czas wyciągnięcia sprzętu i rozebrania go. Motocykl, jak to często bywa nie był w rodzinie od początku, został nabyty przez brata z myślą przywrócenia mu świetności. Na myśleniu ze strony brata się skończyło. W lipcu ub. r. zdałem prawko kat. A i uznałem, że to jest ten moment, kiedy jest sens reaktywacji. Po pozytywnym rozłożeniu, remoncie i złożeniu Ogara 200 i Ogara 205 uznałem, że co, że ja SHL;ki nie dam rady ? No i się zaczęło:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oryginalny numer rejestracyjny:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mechaniczne pozbywanie się starych powłok lakierniczych:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Stosując się do nie umieszczanie trewści raistowskich, obraźliwych etc. Postaram się opisać fotkę tak - lampa podobna do złych ludzi w białych kapturach z wycięciami na oczy mających uprzedzenia do ludności afroamerykańskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Staropolski podkład, którego ruda nie powinna ruszyć kolejne 20 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gotowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zrezygnowałem z ponownego zaplatania kół, z racji tego, że dostępne aktualnie "zamienniki" są kiepskiej jakości:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nanoszenie szparunków:
[link widoczny dla zalogowanych]
Prawie gotowy efekt:
[link widoczny dla zalogowanych]
Gotowy efekt:
[link widoczny dla zalogowanych]
Widok w miarę radosny:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Elektryka na podstawie schematu Fenixa:
[link widoczny dla zalogowanych]
Z problemami stwarzanymi przez stacyjkę (już wyeliminowane):
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze kilka słów: Problem z brakiem kluczyka do zamka blokady kierownicy i schowka rozwiązany w sposób trochę hardkorowy, wycięcie zamka z główki ramy, wysyłka do Warszawy ( w całym Szczecinie nie znalazł się chętny) , wysyłka i powrót 2 dni.

Najwięcej problemów i niedogodności sprawia miejsce pracy, piwnica, kilka metrów i narzekanie sąsiadów, którzy za piwnicę uznają miejsce, gdzie trzyma się ogórki w słoikach, ziemniaki, rower i ewentualnie sanki na zimę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Czw 10:02, 11 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Ładnie.
Ale te srebrne pole malowałeś pędzlem czy tylko poprawiałeś?
A co z silnikiem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BenY
PostWysłany: Czw 13:00, 11 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Goleniów

Bak był czyszczony do gołej blachy, srebrne pole było malowane...wałkiem. Osobiście podoba mi się kolor młotkowy i powiem szczerze, że efekt jest zadowalający. Zapomniałem wspomnieć o silniku, przeszedł kapitalkę w sumie w tym samym czasie, gdy motocykl został zdeponowany w szopce. Silnik leżał w ciepłej piwnicy, w spokojnym miejscu gdzie nikt mu nie przeszkadzał. Po rozruszaniu tłoka i przeczyszczeniu świecy, dostał mieszanki do gaźnika i za 5 kopnięciem się odezwał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->[SHL M11] 1966 by BenY
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group