Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M04->[M04] equipatrol - SHL M04 (?) walczy z kornikami...

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
[M04] equipatrol - SHL M04 (?) walczy z kornikami... <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
equipatrol
PostWysłany: Śro 13:12, 27 Lis 2013 Temat postu: [M04] equipatrol - SHL M04 (?) walczy z kornikami...


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

No i jest, pacjent dotarł do mojego gabinetu, stan jest zły ale stabilny. W ramach działań mających na celu ratować życie pacjenta jego szkielet zostanie ładnie oczyszczony (będzie to miało miejsce w weekend, chyba że będę składał silnik S32). Następnie w okolice stawów (śrub) zostanie wprowadzona maź stawowa (WD-40).




























No i najwyższy czas zwołać konsylium, każda uwaga i podpowiedź dotycząca ramy cenna na wagę złota Wesoly .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halski_lpu
PostWysłany: Śro 16:17, 27 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Sty 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy

Spore wyzwanie przed tobą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Śro 16:33, 27 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Halski_lpu napisał:
Spore wyzwanie przed tobą
Mruga

Po dokładniejszych oględzinach, uważam że nie jest tak źle(jak mi się wydawało po oglądnięciu fotek). Najbardziej zjedzone miejsce to właśnie to lewe gięcie ramy no i ułamane przednie uchwyty silnika.
Druga sprawa to czy ma ktoś jakiekolwiek doświadczenia w odnawianiu poszczególnych elementów ramy i chciałby się nimi podzielić, ewentualnie podzielić się dodatkową (oprócz katalogu i instrukcji) dokumentacją techniczną i nie tylko.
Krótko mówiąc szukam wszystkiego co może mi pomóc w reanimacji pacjenta.
Jaka to jest wersja M04? Pytam bo jeszcze nie wgryzałem się w tematykę SHL 125. Może jakieś propozycje lub porady starszego brata przed przystąpieniem do akcji?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Śro 18:08, 27 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Śro 19:00, 27 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Według mnie powinieneś znaleźć inną w miarę kompletną shl-kę tego modelu, czy jesteś świadom ile kosztują części, które Ci brakują??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Śro 21:20, 27 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

mam dwie ramy w podobnym stanie i jedną w jeszcze gorszym. trzymam je tylko dlatego by było z czego zdjąć wymiary.

moje zdanie jest takie że łatanie tego to rzeźba w kupie i jeśli już cokolwiek robić to wymienić całą dolną część ramy , tak żeby miało to ręce i nogi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Śro 21:27, 27 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Sprawdzałeś może kto byłby ewentualnie dobrym dawcą, ja tak patrzyłem na ramy to WSK rzuciła mi się w oczy. Co o tym myślisz?
Już wykonałem wycenę zakupu wszystkiego z katalogu części (śruby itd.) wyjdzie około 170 zł- najdroższe drobnozwojowe elementy.
Widelec + sztyca to mogę mieć za 700 zł, koła kompletne to koszt ok 600 zł, lampy to do 1300 zł itd. itd. Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Śro 21:31, 27 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Śro 21:59, 27 Lis 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Mając tylko tą ramę chcesz odbudować cały motocykl? Hmmm kozacko!!

Ramę robiłbym nową z nowej stali, Jest na czym się wzorować więc nie powinno być problemów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bodzys dnia Śro 22:02, 27 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 22:01, 27 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

O kurde, odważny jesteś.
Powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Śro 22:04, 27 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

WFM ma ramę z profili otwartych ale jest zbyt krótka, aby wymienić cały element
Może lepiej kupić taki nowy profil w hurtowni stali i dać dogiąć. Zawsze to będzie nowy element, a i wymienisz cały dół ramy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Śro 22:09, 27 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Nic na razie nie rób.
Przeanalizuj wszystko i przekalkuluj.
Moim zdaniem nie ma sensu kupować moto na części.
Jak kupisz zrobiony za 9000 to tyle samo wyniesie zakup części.
Kup jakiś bardziej kompletny.
Ja już to liczyłem wiosną.
Ale mimo wszystko trzymam kciuki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Śro 22:41, 27 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

Za M04 wezmę się najwcześniej za rok, tu musi być już konkretna "wena twórcza". Najpierw muszę finalizować M11, potem oddech WFM M06 i wtedy frontalny atak...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Śro 23:17, 27 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

oczyść co się da druciakiem i potraktuj podkładem reaktywnym rudą. żeby już dalej nie żarło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 9:45, 28 Lis 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

No to powodzenia, czeka Cię niezła walka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Czw 14:07, 28 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

equipatrol wybacz brak odpowiedzi. jakoś przeoczyłem.
nie sprawdzałem kto mógłby być dawcą.

powód jest prosty. jak już wymieniać to na świeże żelazo, nie na stare, ale mniej zeżarte.
ogólnie najbardziej mnie martwi sama wytrzymałość takiej "nowej" ramy.
ale to pewnie kwestia dobrego doboru twardości stali.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
equipatrol
PostWysłany: Czw 14:49, 28 Lis 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KROŚNICE-WROCŁAW

No właśnie, ta moja pogryziona rama jest cholernie ciężka (mimo wszystko). Stąd podejrzenie, że jest wykorzystana porządna stal.

A pod spodem zadanie dla sekcji kryminalnej naszego forum, co to za numerek?





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez equipatrol dnia Czw 14:58, 28 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny Strona 1 z 8

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M04->[M04] equipatrol - SHL M04 (?) walczy z kornikami...
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group