Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->elka 63r. q-końcowi

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
elka 63r. q-końcowi <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
lis12
PostWysłany: Wto 20:30, 23 Sie 2016 Temat postu: elka 63r. q-końcowi


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: leszno

witam. chce sie pochwalić narazie jeszcze nie dokończoną ale już na chodzie i po pierwszych jazdach testowych po roku fajnego grzebania oto moja elka 63r. gotowa na 100% bedzie w przyszłym tygodniu Wesoly
[/URL]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lis12 dnia Wto 20:37, 23 Sie 2016, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba_ce
PostWysłany: Wto 20:57, 23 Sie 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Buk

Wygląda świetnie! Gratuluje wytrwałości przy remoncie Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Wto 21:12, 23 Sie 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2078
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Wygląda na dopieszczoną Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lis12
PostWysłany: Wto 21:58, 23 Sie 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: leszno

staralem się jak mogłem aby zrobić ele jak w oryginale i też tak jest zrobiona.silnik całkowicie wyremontowany-wszystko nowe bez wału i skrzynki biegów.wał zregenerownay,cylinder po szlifie 1 pierwszym do tego wiadomo nowy tłok i pierścienie dobrej jakości. w sumie to wogóle nie oszczędzałem na silniku kupowałem to co najlepsze.Rama,przód,szklanki amortyzatorow,stopka centralna,obudowa filtra,wahacze,felgi,poszło do malowania proszkiem.reszta lakiernik mi malował według odpowiednich ral. wszystkie łożyska w motorze sa nowe jak i uszczelniacze i wszelkie silentblocki,też wymienione miski i kulki.długo zastanawiałem sie nad instalacją czy starą naprawiać jednak kupiłem nową i jestem zadowolony w 100% pierwsze podłączenie aku i sygnał zagrał Wesoly stacyjka oryginał wiec musiałem w nowej instal. poodcinać samiczki i zaprasowac nowe rurki proste wyszło super wszystko świeci i trąbi.lampy oryginalne wypolerowane tylni klosz wygląda jak nowy wypolerowane zostalo też szkiełko licznika, sam licznik został rozebrany i zregenerowany pozostawiłem oryginalny przebieg i cyferblat nowa ramka . Wydech został w całości pochromowany też oryginalny, silnik pracuje rowno i elegancko.wszystkie śruby co dało sie odkręcić przy rozbieraniu poszly odpowiednio do cynku i chromu i są wkręcone na swoje miejsce.Ogólnie to pysk mi się cieszy jak patrze na tą ele i jestem zadowolony jak cholera. pozdrawiam i dziekuje za miłe słowa.wiecej fotek wstawie juz jako gotowca Mruga

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lis12 dnia Wto 22:11, 23 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Wto 22:22, 23 Sie 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

szacun. tyle w temacie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Wto 23:46, 23 Sie 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Pierwsza klasa.
Miło popatrzeć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lis12
PostWysłany: Pią 22:09, 09 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: leszno

Miało być tydzień po tamtych zdjęciach ale jak to zazwyczaj bywa mały poślizg Mruga na tym kończę remont mojej Elki trwało to około roku ale było warto,nie powala ale oddana oryginałowi nie prze polerowana ani prze chromowana,lusterko muszę kupić oryginalne bo to mi coś tu nie pasuje. sami zobaczcie i komentujcie.
Pozdrawiam.
[/URL]
[/URL]
[IMG]http:
[IMG
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lis12 dnia Pią 22:12, 09 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba101626
PostWysłany: Nie 12:38, 11 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

Kolejna M11-tka, która wygląda niebo lepiej niż moja... Mruga
Wielkie gratulacje! Ja co prawda kupiłbym osłonę stacyjki oraz nieco inne osłony baku i uchwyty kierownicy, no ale ogólnie wszystko wyszło super.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomekSHL
PostWysłany: Pon 12:00, 12 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódzkie

Osłony stacyjki nie powinno być w tym roczniku. Wydaje mi się, że kranik jest nie oryginalny. Przydałby się oryginał z wypolerowana rączką aluminiową (wygląda prawie jak chrom). I przepolerowałbym też te uchwyty kierownicy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TomekSHL dnia Pon 12:01, 12 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lis12
PostWysłany: Pon 20:10, 12 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: leszno

osłony stacyjki na pewno nie powinno być.uchwyty kierownicy były wyczyszczone i lekko przepolerowane,a wyglądają tak bo alu odłaziło plastrami szczególnie jeden uchwyt.żałatwiłem sobie drugi komplet ale tamte były obite młotkiem i nie mogłem jakoś tego skompletować wiec zostawiłem to co było oryginalne.nie jestem zwolennikiem polerowania na połysk elementów które wcześniej nigdy nie były polerowane-pewnie ładniej by to wyglądało ale nie w tą strone poszedłem.kranik jest też oryginał.rozebrałem go kupiłem korek powycinałem uszczelki i poskładałem działa jak nowy.a to kranik oryginalny taki właśnie posiadam.miałem gdzieś zdjęcie jak mam rozłożony na części.ale nie mogę znaleźć.
[/URL]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lis12 dnia Pon 20:22, 12 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Pon 21:30, 12 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

TomekSHL napisał:
Wydaje mi się, że kranik jest nie oryginalny. Przydałby się oryginał z wypolerowana rączką aluminiową (wygląda prawie jak chrom). I przepolerowałbym też te uchwyty kierownicy.


czepiasz się Wesoly dobrze jest!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomekSHL
PostWysłany: Pon 22:04, 12 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódzkie

Aby równowaga była w przyrodzie, daje dużego plusa za zamek siedzenia i prawidłową osłonę łańcucha.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TomekSHL dnia Pon 22:05, 12 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morgan
PostWysłany: Wto 7:54, 13 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

Śliczna! Pełen szacun! Mam nadzieję, że moja wyjdzie choć w połowie tak ładnie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
benicjanin738
PostWysłany: Wto 18:12, 13 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Paź 2015
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Benice; zachodniopomorskie

Gratulować!!!
Super robota wg mnie!!!!
A z którego Leszna jesteś Kolego? Przejeżdżałem ostatnio kilka razy przez Leszno w Kampinosie,no moim Wiatrze Wesoly!
Pozdrawiam i ...zazdraszczam Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lis12
PostWysłany: Wto 21:58, 13 Wrz 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: leszno

Witam. Dzieki za miłe słowa.Jestem z Leszna wlkp.Nie ma czego zazdrościć każdy egzemplarz przez nas posiadany jest inny,jeden bardziej lub mniej oddany oryginałowi,drugi jeszcze nie ruszony czeka na swoją kolej do odnowienia lub też z zębem czasu będzie zloty upiększać ,ale ważne jest to że są uratowane i nie leżą na złomowisku.Wytrwałości w remontach Panie i Panowie.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->elka 63r. q-końcowi
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group